  • 1. Data: 2009-09-10 06:32:24
    Temat: Getin - zastrzeżenie karty telefonicznie da się?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj w getinie kolejka jak za dobrych czasów PRLu. Ktoś już przerabiał
    zastrzeżenie karty debetowej przez telefon? Przez www nie ma takiej opcji.

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-09-10 06:41:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Na szybko znalazłem coś takiego:

    http://m.bankier.pl/zastrzeganie-kart/

    i tutaj jest numer do getin > (22) 515 31 50

    Przetestuje i dam znać jak poszło.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-10 07:08:40
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Na szybko znalazłem coś takiego:
    >
    > http://m.bankier.pl/zastrzeganie-kart/
    >
    > i tutaj jest numer do getin > (22) 515 31 50
    >
    > Przetestuje i dam znać jak poszło.

    Dobrze kombinujesz, swego czasu dostałem takiego oto maila z Getin Banku:

    "Zastrzec kartę można:
    a) telefonicznie pod całodobowo czynnym numerem telefonu (22) 515 31 50,
    prowadzonym przez First Data Polska SA,
    b) telefonicznie pod numerem infolinii Banku do obsługi kart płatniczych,
    c) osobiście w dowolnej placówce GETIN Banku SA."

    L.W.

  • 4. Data: 2009-09-10 18:47:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.09.09 09:08, Lukasz W. pisze:
> [...]
    >
    > "Zastrzec kartę można:
    > a) telefonicznie pod całodobowo czynnym numerem telefonu (22) 515 31 50,

    Hmmm, a First Data jest organizacją płatniczą czy właścicielem karty? :D

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-09-10 19:56:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Pete" news:h8bhih$36s$1@news.dialog.net.pl

    > Hmmm, a First Data jest organizacją płatniczą czy właścicielem karty? :D

    Ani jednym ani drugim.

  • 6. Data: 2009-09-11 06:27:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.09.09 21:56, Valdi.Pavlack pisze:
    > "Pete" news:h8bhih$36s$1@news.dialog.net.pl

    > Ani jednym ani drugim.

    To może zadzwonić też do
    a. Kancelarii Prezydenta,
    b. RPO,
    c. GIODO,
    d. Policji
    e. E.Wedel dawniej 22 lipca
    f. AustriaCard
    g. IBM
    h. TP S.A.

    Dlaczego tylko do FD?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-09-11 06:49:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 20:47:03 +0200, Pete napisał(a):

    > Hmmm, a First Data jest organizacją płatniczą czy właścicielem karty? :D

    "First Data Polska S.A. jest największym w Polsce agentem rozliczeniowym
    kart płatniczych, który zapewnia pełną obsługę transakcji dokonywanych
    przy ich użyciu."

    Xenocide