  • 1. Data: 2009-08-16 11:59:22
    Temat: GetinBank - minmalna wysokość wkładu
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Witam,

    W regulaminie lokat złotowych GetinBanku znalazłem zapis dotyczący
    możliwości negocjowania oprocentowania lokaty. Przy czym kwota, od której
    można negocjować wysokość oprocentowania nie została podana. Czy ktoś wie,
    ile wynosi owa minimalna kwota oraz, jakie aktualnie oprocentowanie można
    uzyskać.

    II $6 3

    W Placówce Banku możliwe jest zawarcie umowy na warunkach korzystniejszych
    od postanowień niniejszego Regulaminu. Minimalną wysokość wkładów
    podlegających negocjacji określa Zarządzenie Prezesa Zarządu Banku lub
    uchwała Zarządu Banku.

    Pozdrawiam,
    Blazej

  • 2. Data: 2009-08-16 12:08:57
    Temat: Re: GetinBank - minmalna wysokość wkładu
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Błażej" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > od postanowień niniejszego Regulaminu. Minimalną wysokość wkładów
    > podlegających negocjacji określa Zarządzenie Prezesa Zarządu Banku lub

    Jak dobrze pamietam to dla waluty bylo chyba 10tys EUR lub USD, a dla PLN
    chyba 30tys. Dodladnie trzeba sie pytac. Wiem tylko, ze dla tych malych sum
    na jesieni Getin zawiesil negocjowalne, bo stawki rynkowe byly nizsze niz
    ich oferta lokat. Sytuacja, ktora trwa od jesieni nie jest normalna, gdyz
    wczesniej zawsze standardowa oferta depozytow byla ponizej rynkowych WIBOR i
    LIBOR, ale zawsze mozna probowac.

  • 3. Data: 2009-08-17 11:30:33
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

> [...]
    > gdyz wczesniej zawsze standardowa oferta depozytow byla ponizej rynkowych
    > WIBOR i LIBOR, ale zawsze mozna probowac.

    Obecnie nie ma możliwości negocjowania wysokości oprocentowania.

    Pozdrawiam.