-
1. Data: 2012-11-29 12:52:59
Temat: GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego)
Od: "Q" <n...@s...org>
Dalem znajomej cynk, zeby zalozyla sobie konto w alior kantor.
Przelew z getinonline poszedl i nic...
Potem przyszla jakas niezgodnosc danych.
Co sie okazalo?
Z pol roku temu zmienila adres zamieszkania w getinonline-owym panelu
i w ustawieniach konta jest poprawny / aktualny adres;
niestety- adres w wychodzacych przelewach jest STARY / nieaktualny :).
Pomijam fakt, ze to adres zamieszkania a nie zameldowania,
ktory to byl i jest taki sam i ktorego nigdzie w ustawieniach konta
(ani w przelewach) nie moze znalezc :).
Co za gniot :).
-
2. Data: 2012-11-29 17:36:58
Temat: Re: GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego)
Od: "Q" <n...@s...org>
> Z pol roku temu zmienila adres zamieszkania w getinonline-owym panelu
> i w ustawieniach konta jest poprawny / aktualny adres;
> niestety- adres w wychodzacych przelewach jest STARY / nieaktualny :).
Zadzwonila do konsultanta getinonline:
- w przelewach pokazuje sie moj (nieaktualny) adres zamieszkania
a chyba powinen tam byc adres zameldowania?
- tak, ale mozemy pani ten adres zmienic; prosze wyslac skan dowodu
- nie mam przy sobie skanera, ale moment- przeciez macie skany
mojego dowodu i w ogole ten balagan to wina waszego systemu / ludzi
- tak, skan powinien gdzies u nas byc, ale nie jestem w stanie go znalezc;
musi pani wyslac skan dowodu - inaczej nie zmienie pani adresu
zameldowania
W koncu wyslala im skan dowodu (po cholere chcieli to przy podpisywaniu
umowy)
i zmienili jej adres zameldowania, czyli adres widoczny w danych przelewow.
Rozumiem, ze czasami mozna popelniac rozne bledy,
ale jak to mozliwe, ze wpisujac poprawne adresy
w internetowym formularzu, wyslaniu skanow dowodu
nadal jest burdel w danych?
Ostatni raz spotkalem sie z takim czyms w rajfajzenie.
Widac te skany olewaja i spokojnie mozna zakladac konta
uzywajac generatora nr dowodow i pesel :).
-
3. Data: 2012-11-30 12:02:25
Temat: Re: GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego)
Od: Matt <m...@m...ms>
On Thu, 29 Nov 2012 17:36:58 +0100, Q <n...@s...org> wrote:
> Rozumiem, ze czasami mozna popelniac rozne bledy,
> ale jak to mozliwe, ze wpisujac poprawne adresy
> w internetowym formularzu, wyslaniu skanow dowodu
> nadal jest burdel w danych?
Mam KK w Citi. Gdy robię przelewy z KK to Citi wypełnia pole nadawca tak:
Imię Nazwisko Drugie_Imię
<pusta linia>
Nr_domu Nr_mieszkania
Nazwa_ulicy
Składałem reklamację w Citi, żądałem aby drugie imię nie było podawane
jako ostatnie w linii, powinno być Imię Nazwisko lub Imię Drugie_Imię
Nazwisko. Chciałem też aby adres też był prawidłowo wprowadzony, tzn.
zawierający nazwę ulicy z numerami w jednej linii a nazwę miasta w
następnej (obecnie w ogóle nie ma nazwy miasta a nazwa ulicy wygląda, że
jest nazwą jakiejś wsi). Minęło ze 2 lata, reklamacja do tej pory nie
została uwzględniona.
Matt