  • 1. Data: 2015-02-08 18:09:07
    Temat: GetinOnline / OpenOnline - nowy serwis, to nowe umowy?
    Od: eGreen <k...@g...com>

    Cześć

    Korzystałem swego czasu z ofert lokat internetowych (bez rachunków) w GetinOnline i
    OpenOnline. Niedawno Czarnecki połączył systemy internetowe tych bytów w jeden, co
    zmieniło sposób dostępu do bankowości internetowej zarówno w GetinOnline, jak i
    OpenOnline. Obecnie efekt jest taki (sprawdziłem to ostatnio logując się do tej
    bankowości internetowej: secure.getinbank.pl), że w systemie jesteśmy proszeni w
    związku z tą zmianą o potwierdzenie nowej umowy o świadczenie dostępu od bankowości
    internetowej (plus przemycają w tym również umowę o świadczenie jakiś produktów
    ubezpieczeniowych).

    Chciałbym formalnie zrezygnować ze współpracy z GetinOnline i OpenOnline. Moje
    pytanie zatem brzmi - czy muszę wypowiadać umowę o dostęp do bankowości internetowej,
    która obowiązywała uprzednio, czy wystarczy, że nie będę potwierdzał nowej umowy (bez
    tego nie mogę dalej nawigować w tym systemie i składać wniosków o nowe lokaty
    internetowe) i to będzie jednoznaczne i wystarczające do formalnego zakończenia
    współpracy?

    Pzdr
    eGreen

  • 2. Data: 2015-02-08 19:53:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 18:09, eGreen pisze:

> [...]
    internetowe) i to będzie jednoznaczne i wystarczające do formalnego zakończenia

    jak dobrze pamiętam nowe umowy należało zaakceptować do dnia X, brak
    reakcji (czyli sprzeciwu) powodowało, że nowe regulaminy są już obowiązujące

    to był dobry moment (sprzeciw) dla wszystkich tych, którzy brali jakieś
    tablety itp...z GNB, po braku akceptacji nie musieli już z kont korzystać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-02-08 20:28:00
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    RobertS wrote:

    > jak dobrze pamiętam nowe umowy należało zaakceptować do dnia X, brak
    > reakcji (czyli sprzeciwu) powodowało, że nowe regulaminy są już
    > obowiązujące

    Nie o taki rodzaj umowy pytał eGreen.

    Korzystanie z bankowości elektronicznej to nie jest produkt banku, którego
    dotyczy zgłaszane sprzeciwu do zmian regulaminu. Takie zgłaszanie sprzeciwu
    (z jednoczesną rezygnacją ze świadczenia usługi) może dotyczyć takich
    produktów jak rachunek bankowy, karta kredytowa, etc.

    Nie chce mi się teraz przebijać przez treść tej umowy o bankowość
    elektroniczną, ale zwykle w tego typu umowach jest punkt o mniej więcej
    takiej treści: "niniejsza umowa zastępuje wcześniejsze umowy dotyczące tego
    samego przedmiotu".

    W każdym razie o ile poprzednia umowa na dostęp do produktów była zawarta na
    czas nieokreślony, to moim zdaniem nadal obowiązuje - przecież żadna strona
    nie wypowiedziała tamtej umowy. Natomiast co się dzieje z taką umową o
    dostęp jak się już nie ma żadnych produktów, to nie mam pojęcia.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2015-02-09 14:56:54
    Od: a...@w...pl

    W dniu niedziela, 8 lutego 2015 20:28:05 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:
    > dostęp do produktów

    Dostęp do czego?
    Wypadałoby się wreszcie nauczyć, że banki świadczą usługi!
    Jedynymi produktami, które można otrzymać od banku są karty i pieniądze.
    Cała reszta to USŁUGI. Zapamiętać!
    --
    Akarm

  • 5. Data: 2015-02-09 18:56:08
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.02.2015 a...@w...pl <a...@w...pl> napisał/a:

    > Jedynymi produktami, które można otrzymać od banku są karty i pieniądze.
    > Cała reszta to USŁUGI. Zapamiętać!

    TABLET TO USŁUGA. Zakarbowałem w pamięci.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2015-02-09 19:04:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości

    >TABLET TO USŁUGA. Zakarbowałem w pamięci.

    No, patrzac na te nowe systemy operacyjne, gdzie nabywca nie dostaje
    roota,
    system robi co chce producent, to sobie mozna zadac pytaniem kto tu
    jest wlascicielem,
    co wlasciwie kupil nabywca, a w dalszej czesci dojsc do wniosku, ze to
    bardziej usluga jest.

    A w jeszcze dalszej ... to nawet dwie uslugi sa, ta druga to
    dostarczanie reklam do frajera :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-02-09 21:24:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-09 o 14:56, a...@w...pl pisze:

    > Dostęp do czego?
    > Wypadałoby się wreszcie nauczyć, że banki świadczą usługi!
    > Jedynymi produktami, które można otrzymać od banku są karty i pieniądze.
    > Cała reszta to USŁUGI. Zapamiętać!

    oczywiście masz rację, banki świadczą usługi a nie oferują produkty

    nawet karta jest de facto usługą, bo czymże byłaby bez związanego z nią
    konta? jedynie piece of plastic...

    ale wszyscy mówią/piszą produkty (którymi jest rower i lokomotywa), nie
    ma sensu walczyć z wiatrakami

    ps
    bank nie oferuje tabletów, to tylko nagroda w zamian za skorzystanie z
    konta bankowego (usługa)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2015-02-10 08:33:14
    Od: a...@w...pl

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 21:25:17 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > wszyscy mówią/piszą produkty (którymi jest rower i lokomotywa), nie
    > ma sensu walczyć z wiatrakami

    Oj, nie wszyscy, nie wszyscy.
    Ludzie, którzy o własnych siłach (nie za kury i świnki) ukończyli szkołę, na ogół
    znają język ojczysty.

    --
    Akarm