-
11. Data: 2012-10-28 14:51:36
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: W <w...@w...pl>
Hakuna Matata wystukał, co następuje:
>> Mnie chyba po 2-3 miesiącach dopiero zablokowali dostęp do konta
>> (konto
>>
>> nieistnieje czy jakoś podobnie)...
>
> Mam podobnie. Umowy rachunków bankowych w Alior Bank i Bank Pocztowy
> wypowiedziane przed miesiącem, możliwość logowania pozostała.
mBank ma w sumie też podobnie, tylko tam *po zalogowaniu* wyświetla się, że
dany kanał jest nieaktywny, co mnie na początku trochę w konsternację
wprawiło... ale podobno 'tak ma być'...
EDIT:
sprawdziłem, w mBanku (konto zamknięte chyba rok temu :D):
"Kanał jest już dezaktywowany." czy tam "Služba je již zablokována." ;)
-
12. Data: 2012-10-29 07:32:14
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: AdIk <a...@x...pl>
W dniu 2012-10-27 18:20, [sas] pisze:
> Witam,
> Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
> GO, mniej więcej o takiej treści:
>
> "Wypowiedzenie umowy
> Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu
> bankowości telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i
> wykonywaniu czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN
> NOBLE Bankiem SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
> wypowiedzenia."
>
> Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
> potwierdził moją dyspozycję.
>
> Miesiąc wypowiedzenia już minął, a ja w dalszym ciągu mogę się zalogować
> do GO. Co prawda większość przycisków w GO jest wyszarzona, nie mogę np.
> przejrzeć historii rachunku, zlecić przelewu itp., natomiast klinięcie w
> niewyszarzony przycisk powoduje pojawienie się komunikatu "Zaakceptuj
> umowy nadrzędne i ponów próbę.".
>
> Domniemam więc, że wypowiedzenie powiodło się. Zastanawia mnie tylko ta
> możliwość logowania do konta GO.
>
> Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
> dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
> czy się martwić, czy też tak powinno być :)
> [sas]
Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
"usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
-
13. Data: 2012-10-29 08:16:23
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Mon, 29 Oct 2012 07:32:14 +0100, AdIk napisał(a):
> Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
> "usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
AK
-
14. Data: 2012-10-29 08:19:02
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: móżyn <b...@a...email>
wiatrak napisał:
>
>> W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
>> jakiś
>> czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
>> możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
>> zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
>> przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
>> dluższym czasie.
>
> Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
> roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
> Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
> "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
> produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
> Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
> "bankiem".
>
Ja zamknąłem w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
o nieudanym logowaniu przychodzi.
-
15. Data: 2012-10-29 08:34:06
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: móżyn <b...@a...email>
móżyn napisał:
> Ja zamknąłem w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
> zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
> o nieudanym logowaniu przychodzi.
>
Pomyłka i przepraszam za wprowadzenie w błąd. Przypomniałem sobie
prawidłowe hasło i jednak się zalogowałem. Czyli po blisko 2 latach
konto nadal istnieje i mogę się zalogować do gb24. Natomiast nie ma
rachunków. To co pisałem wcześniej dotyczyło nr rachunku, który po
zamknięciu wisiał jeszcze kilka tygodni bez możliwości wykonania
operacji. Niemniej konto z danymi, telefon nadal są w systemie i
wygląda na to, że już zostaną.
-
16. Data: 2012-10-29 16:09:41
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: AdIk <a...@x...pl>
W dniu 2012-10-29 08:16, Andrzej Kubiak pisze:
> Dnia Mon, 29 Oct 2012 07:32:14 +0100, AdIk napisał(a):
>
>> Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
>> "usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
>
> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
>
> AK
>
Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL, nr telefonu (do nagabywania się
wystarczy). No bo skoro nie brałem żadnych kredytów, z niczym nie
zalegam, nie wyrażam zgody na dalsze przetwarzanie moich danych, to (do
jasnej ciasnej) powinni usunąć wszystko co mają na mój temat...
-
17. Data: 2012-10-29 16:16:59
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 16:10:07 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:
>> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL, nr telefonu (do nagabywania się
>
> wystarczy).
Usunąć nie nie muszą a nawet nie mogą. Przetwarzać nie mogą.
> No bo skoro nie brałem żadnych kredytów, z niczym nie
>
> zalegam, nie wyrażam zgody na dalsze przetwarzanie moich danych, to (do
>
> jasnej ciasnej) powinni usunąć wszystko co mają na mój temat...
Nie mogą usunąć bo może za rok np. prokurator zapytać czy "nie brałeś żadnych
kredytów, z niczym nie zalegasz"
-
18. Data: 2012-10-29 16:51:55
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:09:41 +0100, AdIk napisał(a):
>>> mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
>>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
>> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL
Z tą skargą wyślij KNF-owi paczkę chusteczek, gdyby się popłakali ze
śmiechu.
AK
-
19. Data: 2012-10-29 17:52:01
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: "[sas]" <n...@e...com>
W dniu 29.10.2012 o 16:51 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> pisze:
> Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:09:41 +0100, AdIk napisał(a):
>
>>>> mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
>>>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta
>>>> Klientowi :)
>>> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
>> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL
>
> Z tą skargą wyślij KNF-owi paczkę chusteczek, gdyby się popłakali ze
> śmiechu.
>
A nie jest tak, że powinni te dane nie tyle usunąć, co zanonimizować?
[sas]
-
20. Data: 2012-10-29 21:02:06
Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
"[sas]" <n...@e...com> writes:
> W dniu 29.10.2012 o 16:51 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> pisze:
>
>> Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:09:41 +0100, AdIk napisał(a):
>>
>>>>> mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
>>>>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta
>>>>> Klientowi :)
>>>> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
>>> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL
>>
>> Z tą skargą wyślij KNF-owi paczkę chusteczek, gdyby się popłakali ze
>> śmiechu.
>>
>
> A nie jest tak, że powinni te dane nie tyle usunąć, co zanonimizować?
Nie.
OIDP to co najmniej do celów podatkowych muszą je trzymac coś koło0 5
lat.
Dłużej to mam wrażenie, że to zależy od ich widzimisię.
KJ
--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Shaw's Principle:
Build a system that even a fool can use, and only a fool will
want to use it.