eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2012-10-28 14:51:36
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: W <w...@w...pl>

    Hakuna Matata wystukał, co następuje:

    >> Mnie chyba po 2-3 miesiącach dopiero zablokowali dostęp do konta
    >> (konto
    >>
    >> nieistnieje czy jakoś podobnie)...
    >
    > Mam podobnie. Umowy rachunków bankowych w Alior Bank i Bank Pocztowy
    > wypowiedziane przed miesiącem, możliwość logowania pozostała.

    mBank ma w sumie też podobnie, tylko tam *po zalogowaniu* wyświetla się, że
    dany kanał jest nieaktywny, co mnie na początku trochę w konsternację
    wprawiło... ale podobno 'tak ma być'...

    EDIT:
    sprawdziłem, w mBanku (konto zamknięte chyba rok temu :D):
    "Kanał jest już dezaktywowany." czy tam "Služba je již zablokována." ;)


  • 12. Data: 2012-10-29 07:32:14
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2012-10-27 18:20, [sas] pisze:
    > Witam,
    > Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
    > GO, mniej więcej o takiej treści:
    >
    > "Wypowiedzenie umowy
    > Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu
    > bankowości telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i
    > wykonywaniu czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN
    > NOBLE Bankiem SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
    > wypowiedzenia."
    >
    > Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
    > potwierdził moją dyspozycję.
    >
    > Miesiąc wypowiedzenia już minął, a ja w dalszym ciągu mogę się zalogować
    > do GO. Co prawda większość przycisków w GO jest wyszarzona, nie mogę np.
    > przejrzeć historii rachunku, zlecić przelewu itp., natomiast klinięcie w
    > niewyszarzony przycisk powoduje pojawienie się komunikatu "Zaakceptuj
    > umowy nadrzędne i ponów próbę.".
    >
    > Domniemam więc, że wypowiedzenie powiodło się. Zastanawia mnie tylko ta
    > możliwość logowania do konta GO.
    >
    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)
    > [sas]

    Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
    "usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)


  • 13. Data: 2012-10-29 08:16:23
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 07:32:14 +0100, AdIk napisał(a):

    > Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
    > "usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    > potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)

    Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?

    AK


  • 14. Data: 2012-10-29 08:19:02
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: móżyn <b...@a...email>

    wiatrak napisał:
    >
    >> W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
    >> jakiś
    >> czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    >> możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    >> zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    >> przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    >> dluższym czasie.
    >
    > Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
    > roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
    > Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
    > "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
    > produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
    > Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
    > "bankiem".
    >

    Ja zamknąłem w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
    zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
    o nieudanym logowaniu przychodzi.



  • 15. Data: 2012-10-29 08:34:06
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: móżyn <b...@a...email>

    móżyn napisał:

    > Ja zamknąłem w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
    > zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
    > o nieudanym logowaniu przychodzi.
    >

    Pomyłka i przepraszam za wprowadzenie w błąd. Przypomniałem sobie
    prawidłowe hasło i jednak się zalogowałem. Czyli po blisko 2 latach
    konto nadal istnieje i mogę się zalogować do gb24. Natomiast nie ma
    rachunków. To co pisałem wcześniej dotyczyło nr rachunku, który po
    zamknięciu wisiał jeszcze kilka tygodni bez możliwości wykonania
    operacji. Niemniej konto z danymi, telefon nadal są w systemie i
    wygląda na to, że już zostaną.


  • 16. Data: 2012-10-29 16:09:41
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2012-10-29 08:16, Andrzej Kubiak pisze:
    > Dnia Mon, 29 Oct 2012 07:32:14 +0100, AdIk napisał(a):
    >
    >> Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
    >> "usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    >> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
    >
    > Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
    >
    > AK
    >
    Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL, nr telefonu (do nagabywania się
    wystarczy). No bo skoro nie brałem żadnych kredytów, z niczym nie
    zalegam, nie wyrażam zgody na dalsze przetwarzanie moich danych, to (do
    jasnej ciasnej) powinni usunąć wszystko co mają na mój temat...


  • 17. Data: 2012-10-29 16:16:59
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 16:10:07 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:
    >> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL, nr telefonu (do nagabywania się
    >
    > wystarczy).

    Usunąć nie nie muszą a nawet nie mogą. Przetwarzać nie mogą.

    > No bo skoro nie brałem żadnych kredytów, z niczym nie
    >
    > zalegam, nie wyrażam zgody na dalsze przetwarzanie moich danych, to (do
    >
    > jasnej ciasnej) powinni usunąć wszystko co mają na mój temat...

    Nie mogą usunąć bo może za rok np. prokurator zapytać czy "nie brałeś żadnych
    kredytów, z niczym nie zalegasz"


  • 18. Data: 2012-10-29 16:51:55
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:09:41 +0100, AdIk napisał(a):

    >>> mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    >>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
    >> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
    > Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL

    Z tą skargą wyślij KNF-owi paczkę chusteczek, gdyby się popłakali ze
    śmiechu.

    AK


  • 19. Data: 2012-10-29 17:52:01
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 29.10.2012 o 16:51 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> pisze:

    > Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:09:41 +0100, AdIk napisał(a):
    >
    >>>> mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    >>>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta
    >>>> Klientowi :)
    >>> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
    >> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL
    >
    > Z tą skargą wyślij KNF-owi paczkę chusteczek, gdyby się popłakali ze
    > śmiechu.
    >

    A nie jest tak, że powinni te dane nie tyle usunąć, co zanonimizować?
    [sas]


  • 20. Data: 2012-10-29 21:02:06
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "[sas]" <n...@e...com> writes:

    > W dniu 29.10.2012 o 16:51 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> pisze:
    >
    >> Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:09:41 +0100, AdIk napisał(a):
    >>
    >>>>> mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    >>>>> potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta
    >>>>> Klientowi :)
    >>>> Tak dla uściślenia, jakież to dane mają usunąć i skąd?
    >>> Podstawowe jak imię, nazwisko, PESEL
    >>
    >> Z tą skargą wyślij KNF-owi paczkę chusteczek, gdyby się popłakali ze
    >> śmiechu.
    >>
    >
    > A nie jest tak, że powinni te dane nie tyle usunąć, co zanonimizować?

    Nie.
    OIDP to co najmniej do celów podatkowych muszą je trzymac coś koło0 5
    lat.
    Dłużej to mam wrażenie, że to zależy od ich widzimisię.

    KJ


    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Shaw's Principle:
    Build a system that even a fool can use, and only a fool will
    want to use it.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1