  • 1. Data: 2012-03-24 23:23:32
    Temat: [Getinonline] 2 miesiace minely a karty nadal nie ma
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Konto skarbonkowe zostalo zalozone na poczatku lutego.
    Mija juz drugi miesiac a karty debetowej nadal nie ma.
    Dwa telefony do getinonline daly tylko tyle,
    ze konsultant obiecal wyslac jak najszybciej kolejna karte
    (bo poprzednia zapewne zaginela na poczcie).

    Ktos z Was przechodzil przez to?
    Jak ich bardziej "przycisnac"?

  • 2. Data: 2012-03-25 10:35:26
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze konsultant obiecal wyslac jak najszybciej kolejna karte
    > (bo poprzednia zapewne zaginela na poczcie).

    Ja nie miałem karty ponad pół roku. :)
    Dopiero kiedy konsultant do mnie zadzwonił (właśnie w sprawie karty, chyba
    chodziło o brak aktywacji) karta przyszła w ciagu tygodnia. PIN ze dwa dni
    później.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2012-03-27 21:17:24
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > chodziło o brak aktywacji) karta przyszła w ciagu tygodnia. PIN ze dwa dni

    Cos sie ruszylo - dzisiaj przyszedl PIN.
    Na kopercie jest data - rowne 12 dni
    od slow konsultanta "juz wysylamy kolejna karte" :).

    Oby karta przyszla do piatku, eh...