  • 1. Data: 2009-03-23 18:55:39
    Temat: Globalne ocieplenie zostało zatrzymane przez pieniądze podatników
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1939257,12,item.html

    "Według Roya Spencera, klimatologa pracującego wcześniej dla NASA, który
    przeanalizował dane z ostatnich pięciu lat, globalny poziom temperatur
    spada. Globalne ocieplenie miało oznaczać więcej huraganów, tymczasem od
    roku 2005 Stany Zjednoczone zaatakował tylko jeden większy huragan.
    Tymczasem według badań, które przeprowadził Ryan Maue z Uniwersytetu
    Florydy, światowa aktywność obejmująca zarówno tajfuny, jak i huragany
    spadła do najniższego poziomu sprzed 30 lat.

    Naukowcy Instytutu Nauk Morskich Leibnitza i Instytutu Meteorologii Maxa
    Plancka z Niemiec oraz Uniwersytetu Wisconsin uważają, że proces globalnego
    ocieplenia ulegnie spowolnieniu, lub nawet odwróceniu, w okresie
    najbliższych 10-20 lat.

    Jeśli chodzi o wcześniejsze niepokojące dane dotyczące topnienia lodu w
    Arktyce, to okazało się, że procentowo pokrywa lodowa zwiększyła się
    znacząco po raz pierwszy od 1979 roku. W ostatniej dekadzie również
    populacja niedźwiedzi uległa zwiększeniu - był to wzrost o 25 procent. W
    Arktyce jest ich teraz 15 tysięcy, podczas gdy 10 lat temu było ich 3
    tysiące mniej.

    - Ostatnia fala globalnego ocieplenia, która rozpoczęła się w 1977 roku jest
    zakończona, a Ziemia weszła w nową fazę globalnego ochłodzenia - mówi Don
    Easterbrook profesor geologii z Uniwersytetu Zachodniego Waszyngtonu. - Nowe
    dane dotyczące aktywności solarnej wskazują na niezwykły brak plam na Słońcu
    i zmian w jego polu magnetycznym... Obecna fala procesu globalnego
    ochłodzenia może być ostrzejsza, aniżeli ta z lat 1945-1977 - dodaje.

    Klimatolog Joe D'Aleo z organizacji International Climate and Environmental
    Change Assessment Project, mówi, że nowe dane wskazują, że od 50-70 lat,
    globalna temperatura obniżyła się pomimo wzrostu emisji dwutlenku węgla. -
    Dane sugerują, że w przyszłości Ziemię czeka globalne ochłodzenie, a nie
    ocieplenie - dodaje."

    Banda oszustów dostała już tyle kasy od UE że teraz mogą z uśmiechem na
    twarzy mówić to co było wiadome od lat...
    Za niedługo pewnie będzie nowa fala walki z globalnym oziębieniem...

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2009-03-23 19:00:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > twarzy mówić to co było wiadome od lat...
    > Za niedługo pewnie będzie nowa fala walki z globalnym oziębieniem...

    spoko... bracia w wierze juz coś wymyśla jak sie nie da podtrzymać tezy o
    "opodatkowaniu oddychania"...
    W tym względzie są genialni... kupi sie paru naukowców, paru obrzympałów co
    sie przypną do góry lodowej, puści sie w "właściwych/własnych" mediach i sie
    wypierze mózgi motłochowi.

    george

  • 3. Data: 2009-03-23 19:15:33
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    > sie przypną do góry lodowej, puści sie w "właściwych/własnych" mediach i
    > sie wypierze mózgi motłochowi.

    Nie tak latwo. Ostatnio mialem przyjemnosc przekonania sie, ze nawet ten
    malo wyedukowany "motloch" dostrzega we wszystkim przekret. Nie odzywali sie
    bo byli zbyt zajeci swoja robota.
    Podzdrawiam,

  • 4. Data: 2009-03-23 20:56:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Już tu ktos pisał.
    Odwrotnością ocieplenia jest oziębienie, wiec tak czy siak nas skroją.

    Podobna sprawa z silnikami na wodę czy Tesli na pole magnetyczne Ziemii.
    Dla nas nic nie byłoby tańsze, walec podatkowy wyrówna wszystkie wynalazki.

  • 5. Data: 2009-03-23 21:03:46
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> pisze:

> [...]
    > Dla nas nic nie byłoby tańsze, walec podatkowy wyrówna wszystkie wynalazki.

    Jeśli nadchodziłoby globalne oziębienie to UE powinno zacząć dotować
    emisję CO2 => Czy polskie elektrownie węglowe już finansują odpowiednie
    badania? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Mucha siada zarówno na gnoju, jak i na głowie dalajlamy.

  • 6. Data: 2009-03-23 21:04:57
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-03-2009 o 21:56:57 skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Podobna sprawa z silnikami na wode czy Tesli na pole magnetyczne Ziemii.
    > Dla nas nic nie by?oby tansze, walec podatkowy wyrówna wszystkie
    > wynalazki.

    troszke tak - budżet nie znosi prożni. ale lubie te zabawe w kreatywnosc.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-03-23 22:04:42
    Temat: Re: Globalne ocieplenie zostało zatrzymane przez pieni?dze podatników
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał

    > Podobna sprawa z silnikami na wodę czy Tesli na pole magnetyczne Ziemii.

    Albo latajace dywany dla kazdego.

    Protz

  • 8. Data: 2009-03-23 22:14:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał

    > Albo latajace dywany dla kazdego.
    >
    > Protz

    Jedna broszka, chodziło mi że motłoch nic nie dostanie gratis.

  • 9. Data: 2009-03-23 22:50:47
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał

    > Jedna broszka, chodziło mi że motłoch nic nie dostanie gratis.

    Nie ma darmowego lunchu, nie ma samochodu na wode, fizyka z chemia nie
    pozwalają. To spisek.

    Protz

  • 10. Data: 2009-03-26 11:00:50
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał

    > Nie ma darmowego lunchu, nie ma samochodu na wode, fizyka z chemia nie
    > pozwalają. To spisek.

    I nie ma kolektóów słonecznych.
    I elektrowni wodnych.
    I geotermii.