  • 1. Data: 2005-05-10 18:42:06
    Temat: Godło w bankach
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    Czy ktoś widział w jakimkolwiek oddziale banku godło narodowe?
    To tak a propos święta 3 Maja rzuciło mi się w oczy - flagi były (brudne i
    wyblakłe) - ale godła nie widziałem w żadnym w banków w mojej miejscowości
    (choć moim zdaniem powinno wisieć cały rok).

    pozdrawiam i czekam na Waszą reakcję
    MarSzal

  • 2. Data: 2005-05-10 18:44:32
    Temat: Re: Godło w bankach
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MarSzal napisał(a):
> [...]
    > wyblakłe) - ale godła nie widziałem w żadnym w banków w mojej miejscowości
    > (choć moim zdaniem powinno wisieć cały rok).

    A na cholerę godło w banku (do tego najczęściej prywatnym)?

  • 3. Data: 2005-05-10 19:58:03
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d5qveb$tdl$1@news.elsat.net.pl,
    niejaki(a): Wojciech Nawara z adresu <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisał(a):

    > A na cholerę godło w banku (do tego najczęściej prywatnym)?

    i powinieneś jeszcze dodać "i zwykle zagranicznym"

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-05-10 20:06:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarSzal" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pozdrawiam i czekam na Waszą reakcję
    > MarSzal

    Godła powinny być na instytucjach rządowych. Poza NBP, to chyba żaden
    bank pod takie coś nie podchodzi. Z NBP mam ewentualnie wątpliwość.

  • 5. Data: 2005-05-10 20:22:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    plusz napisał(a):

    > i powinieneś jeszcze dodać "i zwykle zagranicznym"

    ...i zwykle zagranicznym!

    :D

  • 6. Data: 2005-05-14 19:21:32
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "MarSzal" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wyblakłe) - ale godła nie widziałem w żadnym w banków w mojej miejscowości
    > (choć moim zdaniem powinno wisieć cały rok).

    Może dlatego że większość banków nie jest własnością Polaków? A tak
    szczerze to to co godło w banku? To nie jest chyba instytucja
    państwowa...

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside