  • 1. Data: 2009-01-20 09:31:31
    Temat: Godziny ksiegowan w Aliorbank
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Jakie sa godziny ksiegowan sesji eliksiru w Aliorze?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2009-01-20 09:37:23
    Temat: Re: Godziny ksiegowan w Aliorbank
    Od: Homzik <h...@g...com>

    wychodzace: 9.00, 13.00, 15.30
    przychodzace: rano, 12.15, 16.15

  • 3. Data: 2009-01-20 13:38:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ud6bn4haqiqmm4n0ua1b9nnel1fc202sbn@4ax.com, *WAM* wrote:
    > Jakie sa godziny ksiegowan sesji eliksiru w Aliorze?

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/pytania_i_odpowie
    dzi/faq_strona_glowna?faqPageId=4935#4935

    W Alior Banku, aby przelew zostal wyslany na I sesje KIR nalezy go zlecic do
    godz. 9.00, na II sesje do godz. 13.00, a na III sesje do godz. 15.30.
    Godziny przyjmowania tych przelewów w innych bankach moga byc zróznicowane.
    Przyjmowanie przelewów w Alior Banku odbywa sie zawsze w nastepujacych
    godzinach:
    a.. I sesja KIR - do godz. 12:15;
    b.. II sesja KIR - do godz. 16:15;
    c.. III sesja KIR - w dniu nastepnym rano
    bolesna jest szczegolnie 3 sesja przychodzaca, bo tym samym bank oszukuje i
    nie wrzuca pieniedzy, ktore otrzymal na O/N :/

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-01-20 13:41:49
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Sty, 14:38, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

> [...]
    > bolesna jest szczegolnie 3 sesja przychodzaca, bo tym samym bank oszukuje i
    > nie wrzuca pieniedzy, ktore otrzymal na O/N :/

    Dlaczego oszukuje? Przeciez Cie informuja jasno, ze III sesja jest
    ksiegowana rano, co zreszta nie tylko oni robia :) Jak chcesz
    koniecznie zeby sie kasa zalapala na ON to poprostu wyslij ja deko
    wczesniej :)

  • 5. Data: 2009-01-20 16:29:25
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Homzik <h...@g...com> wrote:
    > wychodzace: 9.00, 13.00, 15.30

    Wychodzące wyglądają OK - każda równo pół godziny przed zamknięciem w
    KIR.

    > przychodzace: rano, 12.15, 16.15

    Druga przychodząca przed wychodzącą? Niemożliwe.

    Poza tym w żadnym banku sesje przychodzące, odpowiednio pierwsza, druga
    i trzecia, nie mogą być przed:

    10:30, 14:30, 17:00

    bo przed tymi godzinami nic nie wychodzi z KIR. Przynajmniej mi się nie
    zdarzyło zaobserwować żadnej sesji wcześniej w żadnym banku.

  • 6. Data: 2009-01-20 17:17:29
    Od: k...@o...pl

    On 20 Sty, 17:29, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > Druga przychodząca przed wychodzącą? Niemożliwe.

    odwrócona kolejność, powinno być: 12:15, 16:15, rano...

    jak w takim wypadku wygląda ksiegowania piątkowej III sesji?
    w sobotę rano czy w poniedziałek rano?

  • 7. Data: 2009-01-20 18:56:58
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    jak w takim wypadku wygląda ksiegowania piątkowej III sesji?
    w sobotę rano czy w poniedziałek rano?

    W poniedziałek, sprawdzone osobiście.
    Ale z drugiej strony I wychodząca do 9:00 to naprawdę nieźle, mBank 6:00.

  • 8. Data: 2009-01-21 06:38:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 Jan 2009 14:38:14 +0100, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/pytania_i_odpowi
    edzi/faq_strona_glowna?faqPageId=4935#4935
    Bóg mi swiadkiem, ze szukalem w FAQ... Musialem przegapic w natloku
    pytan :)
    A tak swoja droga to dostalem wieczorem odpowiedz z banku:

    W odpowiedzi na zapytanie dotyczące sesji Elixir w Alior Banku S.A.
    informuję, że księgowanie przelewów przychodzących do naszego Banku
    odbywa się w trzech sesjach:
    * 07:00-07:30
    * 11:45-12:15
    * 15:45-16:15.

    Sesje wychodzące są wysyłane z naszego Banku również w trzech sesjach:
    * O godzinie 09:00
    * O godzinie 13:00
    * O godzinie 15:30.

    Płatności pomiędzy rachunkami w Alior Banku S.A. są księgowanie 24
    godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    WAM

  • 9. Data: 2009-01-21 06:47:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 Jan 2009 17:29:25 +0100, Miernik

    >Wychodzące wyglądają OK - każda równo pół godziny przed zamknięciem w
    >KIR.

    >Druga przychodząca przed wychodzącą? Niemożliwe.
    O 12.15 ksiegują pierwszą.
    O 16.15 - drugą.
    O 7 rano następnego dnia - trzecią

    >Poza tym w żadnym banku sesje przychodzące, odpowiednio pierwsza, druga
    >i trzecia, nie mogą być przed:
    >
    >10:30, 14:30, 17:00
    No i sie zgadza ;)

    WAM