  • 11. Data: 2003-08-23 08:25:42
    Temat: Re: Godziny sesji Eliksir w PKO BP - odpowiedź
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, wrote:

    > w ko?cu znalaz?em:
    > przychodz?ce 12,00 13,00 15,00 16,00
    > wychodz?ce tak jak poda?e?.
    > Notowa?em sobie (te? z infolinii) ~w maju?

    Jakies kwasy wam podali, moze wymyslali to z sufitu by was splawic.

    Po pierwsze sesji ELIXIR jest 3 (oprocz sesji na ZUS wieczorem, ale
    tym normalnego przelewu nie poslesz.

    Po drugie KIR zamyka wejscie o 9:30 13:30 16:00 wiec na pewno te
    wychodzace tak pozno nie sa, bo bank musi miec troche czasu na
    przetworzenie, nie widzialem nigdy mniej niz 30 min.

    Po trzecie jak to sie dzieje ze przelewy z trzeciej sesji mialby
    przyjsc przed wyslaniem przelewow na ta sesje? Jakies zawrocenie
    czasu? :) To samo czwarta.

    --
    Miernik ________________________ jabberid:m...@h...pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 12. Data: 2003-08-23 08:53:43
    Od: "Rafi" <r...@i...pl.NOSPAM>

    Miernik napisal(a) w wiadomosci

[...]

    Tez wydaje mi sie, ze Panienka z okienka bredzila. Wykonalem przelew o 9.00
    z mBanku. O 13.25 w okienku PKO BP pani nie miala jeszcze kasy...
    Denne sa te bankowe molochy...

    Rafi, Mazda 626 2.0 Cronos 95' Lask

  • 13. Data: 2003-08-23 15:19:42
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl>

    > Tez wydaje mi sie, ze Panienka z okienka bredzila. Wykonalem przelew o
    9.00
    > z mBanku. O 13.25 w okienku PKO BP pani nie miala jeszcze kasy...

    To, ze Ty zlozyles przelew przed godzina przyjmowania przez KIR to wcale nie
    znaczy, ze bank wysle go najblizsza sesja. Po pierwsze musi go u siebie
    przetworzyc, a po drugie to zdaje mi sie, ze KIR róznicuje oplaty zaleznie
    od czasu dostarczenia przelewów przed sesja (czym pózniej tym drozej) i
    dlatego rózne banki ustalaja rózne terminy graniczne na poszczególne sesje.
    Pomijajac to wszystko - kilkakrotnie w rozmowie z bankiem uzyskalem
    informacje o faktycznej godzinie wysylki do KIRu, a chcialem dowiedziec sie
    do której godziny moge skladac przelewy

    Jacek