  • 11. Data: 2011-09-15 21:39:45
    Temat: Re: Gold w polbanku
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    news:j4t8h1$sb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Radex <r...@n...pl> wrote on 2011-09-15_18:20
    >
    > No, to wypadałoby złożyć reklamację - z winy usługodawcy nie
    > mogłeś skorzystać z należnej usługi.

    Albo trafił na wyjątkowego tępaka który nie potrafił przez godzine
    przeczytac
    zakresu swiadczenia assistance ... ze zrozumieniem ;P
    Wniosek - chyba warto miec regulamin gdzies w aucie .... na wszelki wypadek
    ;)

  • 12. Data: 2011-09-15 21:48:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:20:06 +0200, Radex napisał(a):

> [...]
    > świadczenia są mi należne. Może przysłać lawetę, ale jak świadczenie mi
    > się nie należy, to zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty.

    To i tak lepiej, niż moja próba skorzystania z assistance medycznego w
    Raifim. Ja po niemożności weryfikacji usłyszałem wersję, że będę musiał
    zapłacić od razu i mam im odesłać fakturę. OKDR robić takie "premium".

    Na szczęście miałem backup w postaci karty mBanku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-09-16 07:27:53
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > ubezpieczen - podrozny i "prestiz" assistance ;)
    >
    > No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow
    > mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?)
    > czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc sporo
    > ;)
    > Np. AGD po gwarancji ale < 5lat  ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie
    > okres gwarancji :)
    > Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
    > .... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL

    Ubezpieczenie podróżne jest jak najbardziej w porządku. Nie powinno
    być problemu z organizacją leczenia, czy ze zwrotem pieniędzy w
    przypadku opóźnienia lotu czy bagażu.
    Jeżeli chodzi o sprzęt AGD, to rzeczywiście trochę słabo, bo w Mondial
    Assistance naprawiają sprzęt do 8 lat.
    Tak czy inaczej, możesz też potraktować to Assistance jako dobre
    źródło fachowców, bo bez względu na to, ile lat ma sprzęt, kontakt
    dostajesz.
    Poza tym, asssistance domowy jest dobry. Niedalej jak w lipcu miałem
    przeciek z zaworu doprowadzającego wodę do pralki. Zapłaciłem tylko za
    materiał, czyli za nowy zawór, a za materiały dodatkowe i usługę nie
    zapłaciłem.