  • 1. Data: 2014-03-11 01:51:58
    Temat: Google i Nieprawidłowa karta kredytowa.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Chcę kupić to i owo w Sklepie, ale dostaję info:

    Nieprawidłowa karta kredytowa.

    Wiem, że drogo, ale stać mnie na to. ;)

    https://play.google.com/store/books/details/Waldemar
    _Lewiński_Teraz_Biologia_Gimnazjum_4?id=u5kYAgAAQBAJ
    &hl=pl

    Czy o to chodzi, że to debetówka, czy o coś innego?
    Nie chcę podać namiarów na kredytówkę, bo na
    kredytówkach są pieniadze a na debetówkach
    zwykle nie ma :) a kupować zamierzam tylko
    to, co jest za freeko.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-03-11 09:26:42
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A z jakiego banku karta? Sprawdź czy masz odblokowane limity, bo oni robią chyba
    wirtualną blokadę na kilka eur by sprawdzić kartę.

  • 3. Data: 2014-03-11 13:53:12
    Temat: Re: Google i Nieprawidłowa karta kredytowa.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 5...@g...co

    : A z jakiego banku karta?

    W rodzinnym -- karta SyneCka, na mego ojca. ;)

    : Sprawdź czy masz odblokowane limity,

    OK, a gdzie w SyneCku są te limity?

    : bo oni robią chyba wirtualną blokadę na kilka eur by sprawdzić kartę.

    Na koncie mam zero, ale komunikat mówi o nieprawidłowej karcie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-11 14:22:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:lfn18b$53l$2@node1.news.atman.pl...

    > Na koncie mam zero, ale komunikat mówi o nieprawidłowej karcie.

    Nie wykluczałbym z góry, że jej nieprawidłowość nie może polegać na
    niemożności obciążenia :).
    P.G.

  • 5. Data: 2014-03-11 14:48:36
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    : bo oni robią chyba wirtualną blokadę na kilka eur by sprawdzić kartę.

    >Na koncie mam zero, ale komunikat mówi o nieprawidłowej karcie.

    Bo mają odmowę autoryzacji. Limity w synecku są chyba tylko kwotowe w ustawieniach
    karty. Nienawidzę się tam logować (za dużo reklam), więc musisz sam poszperać, ale
    wiem, że zmieniałem. No i musisz coś wpłacić na konto :) Tak ok. 10 zł.

  • 6. Data: 2014-03-11 14:58:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pozwolę sobie zawrzeć moją odpowiedź na oba posty w moim
    jednym, aby nie mnożyć postów.

    "Konfabulator" 0...@g...co

> [...]

    : Bo mają odmowę autoryzacji. Limity w synecku są chyba
    : tylko kwotowe w ustawieniach karty. Nienawidzę się tam

    W nowym mBanku mniej?

    "Piotr Gałka" lfn2lk$dhi$...@s...chmurka.net

    > Nie wykluczałbym z góry, że jej nieprawidłowość
    > nie może polegać na niemożności obciążenia :).

    Spróbuję po wpłaceniu 10 pln i spróbuję
    (w razie niepowodzenia) poszukać limitowania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'