  • 1. Data: 2004-01-13 11:52:13
    Temat: Gotowka z karty kredytowej za friko ( tylko dla posiadaczy komory w plus gsm)
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    1. Wplacamy jakas kwote karta kredytowa przez www ( np 400 ).
    2. Logujemy sie do ebok i nadplate zlecamy przeslac na nasze konto.

  • 2. Data: 2004-01-13 12:36:29
    Od: JR <r...@p...pl_to.TRZEBA.skasowac>

    On 13 Jan 2004 12:52:13 +0100, "kuba" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >2. Logujemy sie do ebok i nadplate zlecamy przeslac na nasze konto.

    Polak potrafi :-)))

    Rysiek

  • 3. Data: 2004-01-13 19:26:38
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    kuba wrote:

    > 1. Wplacamy jakas kwote karta kredytowa przez www ( np 400 ).
    > 2. Logujemy sie do ebok i nadplate zlecamy przeslac na nasze konto.

    zabawne - ciekawe kiedy plus zauwazy ze sponsoruje kredyty 0% ? :D

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2004-01-13 19:54:29
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > zabawne - ciekawe kiedy plus zauwazy ze sponsoruje kredyty 0% ? :D

    > --
    > l...@s...pl

    Od 2 lat tak robilem, ale teraz gdy koncze z Plusem podzielilem sie z wami taka
    fajna ciekawostka.

  • 5. Data: 2004-01-13 22:42:53
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    kuba wrote:

    > Od 2 lat tak robilem, ale teraz gdy koncze z Plusem podzielilem sie z wami taka
    > fajna ciekawostka.

    ile taka sztuczka trwa czasu? tydzien?

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2004-01-14 11:14:33
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "kuba" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > 1. Wplacamy jakas kwote karta kredytowa przez www ( np 400 ).
    > 2. Logujemy sie do ebok i nadplate zlecamy przeslac na nasze konto.

    Pewnie, ze ciekawe, ale takich możliwości jest nieskończona ilość niemal :)
    W większości sklepów przy zwrocie z karty można dać inną kartą. Co za
    problem kupować coś małego za kilka tysięcy i zwracać to next day na inną
    kartę - jeśli komuś się chce.
    Ostatnio też na nartach w Białce zauważyłem, że za punkty można płacić
    kartą, zaś przy zwrocie bez problemu dają gotówę. Można w ciągu kwadransa
    mieć gotówę z KK w ręku :)))

    Pozdrawiam
    KK

  • 7. Data: 2004-01-14 12:38:39
    Temat: Re: Gotowka z karty kredytowej za friko
    Od: " 666" <p...@p...polbox.com>

    Ciekawe, czy w Polsce można brać żetony w kasynie na k.k. - ale pewnie tak.
    Wtedy oddajemy je już za gotówkę, to może być troszkę więcej niż punktów za wyciąg,
    no i do Białki nie trzeba jechać ;-))
    JaC

  • 8. Data: 2004-01-14 12:47:39
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    wyciąg, no i do Białki nie trzeba jechać ;-))
    > JaC

    >kartą, zaś przy zwrocie bez problemu dają gotówę.

    A posiadacz komory w Plusie nie musi ruszac dupy, aby zdobyc kase z kk.
    Wszystko przez net.

  • 9. Data: 2004-01-15 01:13:12
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > A posiadacz komory w Plusie nie musi ruszac dupy, aby zdobyc kase z kk.
    > Wszystko przez net.

    wszystko? no nie wiem - a kase to wolalbym w naturze :P wiec i tak
    kopnac sie trzeba.

    --
    l...@s...pl