  • 21. Data: 2009-04-05 16:45:57
    Temat: Re: Gotówka z kredytówki przez Paypal
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Krzysiek <k...@m...klnet.eu> had the courage to write:
    > A czy w Moneybookers nie jest to przypadkiem traktowane jako płatność
    > gotówkowa?

    Racja, jest. Bardziej opłaca się wpłacić przelewem/debetówką, a wypłacić na
    kredytową: bank rozliczy to jako zwrot, i to w obcej walucie, czyli
    powinieneś dostać więcej niż wpłaciłeś. Potrafią też "zwrócić" (oczywiście,
    faktycznie nie pobraną) _opłatę za transakcję gotówkową_ w wysokości pary %
    wartości transakcji.

    k.

  • 22. Data: 2009-04-05 17:11:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 11:07, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:c0cc144f-bb80-40f1-afdc-6e54d4f8d1c7@
    c9g2000yqm.googlegroups.com...

    > jak byk pisze że możesz odebrać 5 wplat od kogoś rocznie
    > dla podstawowego konta, czemu nie szukasz w polskim paypalu
    > nie musiałbyś domyślać się skoro angielski stanowi problem

    Ktorej czesci nie zrozumiales? "May not receive" czy "without
    upgrading to Premier"?

  • 23. Data: 2009-04-05 17:18:35
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 12:41, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > No zaraz, można mieć dwa własne konta!

    Tzn. mam sobie samemu przeslac kase z konta PayPal A na konto PayPal
    B, "zaplacic" za to karta kredytowa i wyciagnac z konta PayPal B na
    normalne bankowe?

  • 24. Data: 2009-04-05 17:53:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > wiadomościnews:c0cc144f-bb80-40f1-afdc-
    > 6...@c...googlegroups.com...

    > Ktorej czesci nie zrozumiales? "May not receive" czy "without
    > upgrading to Premier"?

    teraz dopiero doczytalem o co ci chodziło ;p
    to też jest banalne do zrozumienia, jak sprzedajesz na ebayu, nie możesz
    odbierać płatności kartami jak masz konto prywatne

    no cóż potrenować angielski :)

  • 25. Data: 2009-04-05 17:58:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Tzn. mam sobie samemu przeslac kase z konta PayPal A na konto PayPal
    > B, "zaplacic" za to karta kredytowa i wyciagnac z konta PayPal B na
    > normalne bankowe?

    już rozumiem do czego zmierzasz, musisz zrobić tak:
    płacisz kartą jednym kontem paypal na drugie konto paypal (np. ktoś z
    rodziny) i wyciągasz z drugiego konta na konto bankowe

    jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje

  • 26. Data: 2009-04-05 18:20:32
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    zlotowinfo <u...@g...pl> had the courage to write:
> [...]
    > rodziny) i wyciągasz z drugiego konta na konto bankowe
    > jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje

    Nie musi być "ktoś z rodziny" - może być ta sama osoba na dwa różne adresy
    email...

    Byty wirtualne trzeba mnożyć ponad potrzebę :)

    k.

  • 27. Data: 2009-04-05 19:02:20
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 13:53, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > teraz dopiero doczytalem o co ci chodziło ;p
    > to też jest banalne do zrozumienia, jak sprzedajesz na ebayu, nie możesz
    > odbierać płatności kartami jak masz konto prywatne

    Przy zalozeniu ze chodzi o ograniczenia przy handlu na e-bay to ma
    sens. Ale sama tabelka - nie.

    Jesli w linii "Receive payments funded by Credit Card, Debit Card or
    Buyer Credit" i w kolumnie "Personal account" klient widzi ze moze to
    zrobic 5 razy ORAZ odnosnik: "Personal accounts may not receive
    payments funded by credit card, debit card or Buyer Credit for eBay or
    eBay Express transactions without upgrading to Premier or Business
    accounts." to klient ma chyba prawo byc skonfudowany :) ze tak po
    polsku powiem.

    Dopuszczam rowniez mozliwosc ze za duzo informacji analizuje ostatnio
    i mi sie rzuca na mozg. :)

  • 28. Data: 2009-04-05 19:06:41
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 13:58, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > już rozumiem do czego zmierzasz, musisz zrobić tak:
    > płacisz kartą jednym kontem paypal na drugie konto paypal (np. ktoś z
    > rodziny) i wyciągasz z drugiego konta na konto bankowe

    Aha... Czyli znowu zatrudniamy "psa sasiada" jak przy iTunes :)

    > jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje

    Dwa czy piec? A prowizja jest rzeczywiscie raczej zaporowa... 4.9%!

  • 29. Data: 2009-04-05 19:46:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Aha... Czyli znowu zatrudniamy "psa sasiada" jak przy iTunes :)

    > Dwa czy piec? A prowizja jest rzeczywiscie raczej zaporowa... 4.9%!

    w Polsce 2x w roku

  • 30. Data: 2009-04-05 21:07:26
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Aha... Czyli znowu zatrudniamy "psa sasiada" jak przy iTunes :)

    Nie, skąd. To samo imię i nazwisko - coby się zgadzało i z nazwiskiem na KK
    (jedno konto PP), i z nazwiskiem posiadacza konta bankowego (drugie konto
    PP). Jeżeli system krzyczy, urozmaicić adresy czy daty urodzenia.....

    > Dwa czy piec? A prowizja jest rzeczywiscie raczej zaporowa... 4.9%!

    Dlatego bankomat wyjdzie najtaniej :)

    k.