-
21. Data: 2004-06-02 06:48:53
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>
>
>
> > Tak, bardzo ciekawa lektura. Gdybyś do niego zagladal to wiedzialbys jak
> > napisac wyraz "Cię".
> >
> Widzisz. Jednak zmusiłem Cięęęę do "myślenia". NOBLA mam 100 %
>
>
W jezyku polskim poprawniejsza forma to "Zmusiłem Ciebie" a nie Cię. Buraku
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
22. Data: 2004-06-02 07:12:11
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "John Ivan Kowalsski" <j...@o...pl>
Użytkownik " Zowix" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c9j4gg$g7u$1@inews.gazeta.pl...
> Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
> dzisiaj o tym (nawet dwukrotnie)
> Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
> I pozwol ze wyraze swoja opinie.
> Brawo dla tego banku. Sprężono się, trochę wysilku, trochę bolu i po 24 h
> udalo sie "scalic" dwa systemy i w tej chwili zarowno serwis www, wap, sms
> oraz IVR dzialaja bez jakiegokolwiek problemu. Przelewy zaplanowane na
dzien
> dzisiejszy zarowno wplynely na konto jak i wyszly z niego.
> Jak juz ktos wczesniej pisal, wystarczy sobie przypomniec co sie dzialo
> wowczas, gdy laczyl sie BPH z PBK, gdy zmieniali na nowego Sezama, gdy
> Fortis (chyba??? - niestety pamiec zawodna) mial przerwe konserwacyjna,
> ktora trwala blisko tydzien.
> Poza tym jak juz pisalem informacja o polaczeniu i trudnosciach wisiala na
> stronie glownej juz od kilku dni, poza tym inteligo rozeslalo poczta
> elektroniczna informacje. Trzeba bylo pomyslec i dzin wczesniej przelac
> troszke pieniazkow na inne konto badz wyplacic troche gotowki.
>
Inteligo informowało o 10 godzinnej przerwie i na to byłem przygotowany,
teraz mijają 33 godziny i w dalszym ciągu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy
,serwis www dzieła z wielkimi problemami, pozostałe kanały dostępu nie
działają .Nie wspomnę nawet jakie problemy mogą mieć posiadacze kont
firmowych. To jest skandal i amatorszczyzna w wykonaniu informatyków
największego banku w polsce.
-
23. Data: 2004-06-02 07:20:45
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
Zowix wrote:
> Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz
(...)
> Jak juz ktos wczesniej pisal, wystarczy sobie przypomniec co sie
> dzialo wowczas, gdy laczyl sie BPH z PBK, gdy zmieniali na nowego
> Sezama, gdy Fortis (chyba??? - niestety pamiec zawodna) mial przerwe
> konserwacyjna, ktora trwala blisko tydzien.
popieram - ludzie robia z igły widły zamiast się cieszyć że będą mieli wreszcie
wygodny system. A klopoty miala Nordea jak laczyla sie z LG pól roku temu - nie
tyle klopoty co zaplanowaną 5-dniową przerwę
Co do e-pko to do zakupów tego jednego dnia można się było przygotować
wcześniej - szczególnie jak sie jest klientem, który posiada tylko jedną jedyną
kartę z zamykanego wlasnie e-pko.
najlatwiej nie myslec a potem zwalac wine na caly swiat :-)
*** blad ***
-
24. Data: 2004-06-02 07:36:39
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>
Użytkownik arkom napisał:
> Powiedz tak na serio?? Zwracają Ci choc za wazeline ??
zamknijcie się już, ileż można czytać takiego syfu, won na priv
-
25. Data: 2004-06-02 07:40:44
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>
Użytkownik John Ivan Kowalsski napisał:
> Inteligo informowało o 10 godzinnej przerwie i na to byłem przygotowany,
> teraz mijają 33 godziny i w dalszym ciągu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy
A to fakt - ciągle piszą tak:
Jednocześnie w systemie firmy Euronet - odpowiadającej m.in. za
autoryzację i rozliczenia transakcji dokonywanych kartami Inteligo -
wystąpił błąd powodujący problemy z aktywowaniem i korzystaniem z kart
Inteligo Visa Electron.
Wspólnie z firmą Euronet dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej
przywrócić pełną funkcjonalność kart płatniczych i umożliwić ich
aktywację. Staramy się również o jak najszybsze przywrócenie pełnej
wydajności serwisów transakcyjnych.
> ,serwis www dzieła z wielkimi problemami,
U mnie bez problemu.
> pozostałe kanały dostępu nie
> działają .
Do IVRa zalogowałem się bez problemu. Z połączeniem z 0800 gorzej -
udało mi się za czwartym razem. Więc nie mów, że nie działają, bo to bzdura.
> Nie wspomnę nawet jakie problemy mogą mieć posiadacze kont
> firmowych.
A co? Większe od klientów indywidualnych ?
> To jest skandal i amatorszczyzna w wykonaniu informatyków
> największego banku w polsce.
Straszne. Spać w nocy nie mogłem.
-
26. Data: 2004-06-02 08:04:18
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: derwich@
Co Ty pierdolisz. Chyba pracujesz w tym banku i sam zajmujesz sie tym
systemem dlatego tak to chodzi jak chodzi. Wczorajsze przelewy jeszcze
nie weszly na rachunek a wczoraj caly dzien byly klopoty z karta,
ktora mozna bylo do kibla wyrzucic. Dlaczego klient banku nie ma miec
dostepu do swoich pieniedzy ??? Rozumiem laczenie systemow ale do
cholery jeden kanal przez ktory mozna dokonywac transakcji powinnien
dzialac. PKOBP chyba zapomniało ze inteligo nie ma tradycyjnych
placowek w ktorych metrowe kolejki klientow stoja w celu wplat, wyplat
i innych operacji na swoich rachunkach.
Pozdrawiam i czekam z
ciekawosci ile klientow straci ten bank przez to "mało znaczące"
utrudnienie z powodu łączenia systemów.
> Czlowieku , daj juz sobie
spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
>
> dzisiaj o tym
(nawet dwukrotnie)
> Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
> I pozwol
ze wyraze swoja opinie.
> Brawo dla tego banku. Sprężono się, trochę
wysilku, trochę bolu i po 24 h
>
> udalo sie "scalic" dwa systemy i
w tej chwili zarowno serwis www, wap,
> sms
> oraz IVR dzialaja bez
jakiegokolwiek problemu. Przelewy zaplanowane na
> dzien
>
dzisiejszy zarowno wplynely na konto jak i wyszly z niego.
> Jak juz
ktos wczesniej pisal, wystarczy sobie przypomniec co sie dzialo
>
wowczas, gdy laczyl sie BPH z PBK, gdy zmieniali na nowego Sezama, gdy
> Fortis (chyba??? - niestety pamiec zawodna) mial przerwe
konserwacyjna,
> ktora trwala blisko tydzien.
> Poza tym jak juz
pisalem informacja o polaczeniu i trudnosciach wisiala
> na
>
stronie glownej juz od kilku dni, poza tym inteligo rozeslalo poczta
> elektroniczna informacje. Trzeba bylo pomyslec i dzin wczesniej
przelac
> troszke pieniazkow na inne konto badz wyplacic troche
gotowki.
>
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl
-> http://www.gazeta.
> pl/usenet/
-
27. Data: 2004-06-02 08:16:31
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: poilkj <u...@d...invalid>
derwich@ wrote:
> Wczorajsze przelewy jeszcze nie weszly na rachunek a wczoraj caly dzien byly
klopoty z karta,
> ktora mozna bylo do kibla wyrzucic.
Nie wiedziałeś, że wczoraj kartę inteligo będziesz mógł używać tylko do
dłubania w zębach. Obudziłeś się? Z zaświatów wróciłeś?
Trzeba się było do tego przygotować i pomyśleć nad kartą innego banku.
Po za tym posiadanie tylko jednej karty przy sobie to jest proszenie się
o kłopoty, nawet jak ta karta działa normalnie.
>Dlaczego klient banku nie ma miec
> dostepu do swoich pieniedzy ???
To przenieś się do marmurka, który nie ma dostępu internetowego.
Jakoś nie będziesz narzekał jak w sobotę i niedzielę nie będziesz mógł
nieczego załatwić.
Trzymaj kasę w skarpecie, wówczas będziesz miał do niej dostęp 24
godziny na dobę.
Wybrałeś bank to musisz zaakceptować jego niedogodności.
jeżeli one ci nie odpowiadają zmień bank. wybór jest duży.
>Rozumiem laczenie systemow ale do
> cholery jeden kanal przez ktory mozna dokonywac transakcji powinnien
> dzialac.
Ale się ubawiłem.
A według ciebie to jak by to miało być zrobione?
Na kopii systemu miałyby te trasakcje być wykonywane?
Weź się nie błaźnij.
> PKOBP chyba zapomniało ze inteligo nie ma tradycyjnych
> placowek w ktorych metrowe kolejki klientow stoja w celu wplat, wyplat
> i innych operacji na swoich rachunkach.
>
To chyba była najkrótsza operacja przenoszenia systemu, ze wszystkich
operacji, które się w Polsce odbyły.
Czekam jeszcze na efekty ile się pomieszało po przenosinach.
O pewnych pomyłkach w saldach konta już słyszałem. Ciekawe jak dużo tego
będzie.
-
28. Data: 2004-06-02 11:57:09
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "jmily" <j...@o...pl>
> Co Ty pierd/.../
> ile klientow straci ten bank przez to "mało znaczące"
> utrudnienie z powodu łączenia systemów.
Juz podpowiadam: trzech. trzech pieniaczy:
- nadworny informatyk zus - szymon życiński co listy wysyla do kilku redakcji
- p-iczek co *rzada* odszkodowań
- derwich vel "peirdoliz", co karty w bankomat nie umie włozyć, więc jej w WC
uzywa
nikt normalny nie zmeinia banku z takiego powodu - nie wiesz ile trwało
łączenie/zgrywanie: citi/handlowego? lg/nordei? pbk/bph?
mily
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
29. Data: 2004-06-02 18:49:10
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "John Ivan Kowalsski" <j...@o...pl>
Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
news:c9k2cv$2id$1@inews.gazeta.pl...
> derwich@ wrote:
>
> > Wczorajsze przelewy jeszcze nie weszly na rachunek a wczoraj caly dzien
byly klopoty z karta,
> > ktora mozna bylo do kibla wyrzucic.
>
> Nie wiedziałeś, że wczoraj kartę inteligo będziesz mógł używać tylko do
> dłubania w zębach. Obudziłeś się? Z zaświatów wróciłeś?
Kolego jeszcze raz powtarzam największy bank w polsce informował o 10
godzinnej przerwie a wyszło około 40 godzin.
Z mBankiem który często się modernizuje nigdy nie było takich cyrków. Robi
to tylko w dni wolne od pracy a nie w tygodniu.
-
30. Data: 2004-06-02 19:14:53
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "piotr017" <p...@o...pl>
> Kolego jeszcze raz powtarzam największy bank w polsce informował o 10
> godzinnej przerwie a wyszło około 40 godzin.
>
> Z mBankiem który często się modernizuje nigdy nie było takich cyrków. Robi
> to tylko w dni wolne od pracy a nie w tygodniu.
Czesiu (pozwolisz, ze tak frywolnie sie do Cię odezwę), a kiedy to mBank
przeprowadzal operacje laczenia sie z innym bankiem? hmm.... nie pomysle... w
zeszla niedziele miedzy 2:00am a 3:00am? ;)))) ech, Czesiu, Czesiu....
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl