  • 111. Data: 2005-10-28 19:36:26
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/28/2005 9:13 PM, Adam Bosiacki wrote:

    > Możliwa jest jeszcze jedna interpretacja wiekszości bezwzględnej: ilość głosó
    > za jest większa niż suma głosó przeciw i wstrzymujących się.
    > Tak więc można sobie wybrać. Mam nadzieję, że po takim ułatwieniu pan Tomasz
    > odpowie. Niewątpliwie będzie to ciekawy wkład w doktrynę polskiego prawa
    > konstytucyjnego.

    Ja też myślę, że większość w sejmie jest wyjątkowo bezwzględna :-)

    Pzdr: Witek

  • 112. Data: 2005-10-28 19:45:32
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 15:32:32 +0200, Glenn napisal/a:

    > W tej mierze głos należy do PiS. To on jako zwycięska partia będzie
    > realizować program swojego rządu. Jakie elementy do niego włączy na
    > to potencjalna opozycja wpływ ma nikły.Decyzja należy do zwycięzcy.
    Dokładnie.
    Dlatego niech PO nie oczekuje, że PiS zrealizuje program PO.

    > No właśnie - "coś tam przedstawiło" i jednocześnie stworzyło tzw.
    > koalicję de facto w parlamencie.
    żeby taki Lepper głosował tak jak głosował wcale nie musiał być dot
    ego namawiany przez PiS. Samoobrona zagłosowała tak jak było lepiej dla
    niej. W końcu w obecnej sytuacji to oni zystkuja najbardziej.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 113. Data: 2005-10-28 19:46:06
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 15:28:19 +0200, Glenn napisal/a:

    > Ach więc najbardziej podstawową kwalifikacją dla ludzi kandydujących
    > na różne stanowiska ma być pozytywne wyrażanie się o PiS! No to teraz
    > wszystko jasne :-)
    Jest róznica między krytyką a nienawiścią.
    --
    Krzysztof Lerski

  • 114. Data: 2005-10-28 19:48:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-28 21:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Adam Bosiacki, gdy pisał(a):

> [...]
    > odpowie. Niewątpliwie będzie to ciekawy wkład w doktrynę polskiego prawa

    Obcina Ci literkę "w"? ;-)
    Co do meritum, to bardzo możesz mieć rację, tym bardziej, że pojęcia
    bezwzględnej większości nie zna Konstytucja (kiepska bardzo). Można
    oczywiście mówić o zbliżaniu się do tego pojęcia poprzez wymogi
    dotyczące quorum, ale co to ma wspólnego z możliwością blokowania
    procesu ustawodawczego przez PO, to nijak nie wiem.
    Myślę, że Tomek się cokolwiek zagalopował i podobnie jak wczoraj, wnoszę
    o przerwanie tej jałowej i nie mającej wiele wspólnego z bankowością
    dyskusji.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 115. Data: 2005-10-28 20:07:30
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >2005-10-28 21:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    >Adam Bosiacki, gdy pisał(a):

    >Obcina Ci literkę "w"? ;-)
    Chyba mam coś z klawiaturą. Muszę mocniej stukać. :-(
    >Co do meritum, to bardzo możesz mieć rację, tym bardziej, że pojęcia
    >bezwzględnej większości nie zna Konstytucja (kiepska bardzo).

    Zgadzam się. Zaprzepaszczenie możliwości zmienienia Konstytucji to dla mnie
    największa strata, tym bardziej, że tylko PiS mógł zbudować w tym parlamencie
    większość konstytucyjną.
    > [...]
    >Myślę, że Tomek się cokolwiek zagalopował i podobnie jak wczoraj, wnoszę
    >o przerwanie tej jałowej i nie mającej wiele wspólnego z bankowością
    >dyskusji.

    A ja myślę, że brak argumentów pokrywa trudnymi słowami, licząc że nikt nie
    zrozumie. Ale zgadzam się, że ta pyskówka jest bez sensu i nie na temat

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 116. Data: 2005-10-29 18:31:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Nie udawaj, że nie rozumiesz, mimo, że już koniec tygodnia i masz
    > prawo mieć nieco wymiete szare komórki

    Daruj sobie te przedszkolne wycieczki.

    > Partia mająca ponad sto głosów w sejmie może dość łatwo blokować
    > wszelkie ustawy wymagające bezwzględnej większości,

    ROTFL !

    >a wystarczy, że
    > zastosuje dyscyplinę i zablokuje prawie wszystkie pozostałe jeśli
    > zechce - bo sam PiS większości nie ma, jak pewnie wiesz, a reszta
    > głosów jest labilna.

    > Cokolwiek zechce przepchnąć - najpierw musi przez sejm.

    I przepchnie - z pomocą Samoobrony i reszty "obrotowych" (PSL LPR). Co nie
    przepchnie w całości, to poprawi w senacie. A Kaczka nr 2 wszystko podpisze.

    > Czytaj uważniej, bo jeszcze z nerwów źle rubryczki jakieś
    > powypełniasz w pracy i będzie na mnie. Aha, banki teraz w soboty nie
    > harują w pocie czoła, sorry.

    Kultury mamusia nie uczyła-szkoda. A w Twojej główce zaświtała w ogóle taka
    myśl, że na grupie pl.biznes.banki nie ma samych pracowników banków - czy to
    jednak zbyt skomplikowane?

    >Miałaś krytycznie spojrzeć _również_ na
    > PO, jeśli łaska. Bo w innym razie dyskusja robi się mocno
    > niemerytoryczna, a to plus offtopic, długaśny jak lista żądań
    > platformianych gwiazd, to już zbyt wiele jak na koniec ciężkiego
    > tygodnia.

    Jak mówiłam - czekam na tą świetlaną przyszłośc pod rządami PiS. Zwłaszcza
    na te mieszkania. Kwaśniewskiemu nie wyszło, to może kaczory sobie poradzą.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 117. Data: 2005-10-29 18:36:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Krzysztof Lerski wrote:

    > Dokładnie.
    > Dlatego niech PO nie oczekuje, że PiS zrealizuje program PO.

    Dlatego ja jako obywatelka czekam na realizację programu PiS :-D

    > żeby taki Lepper głosował tak jak głosował wcale nie musiał być dot
    > ego namawiany przez PiS. Samoobrona zagłosowała tak jak było lepiej
    > dla niej. W końcu w obecnej sytuacji to oni zystkuja najbardziej.

    Lepper poparł Lecha K. i PiS spłacił mu po prostu dług. I nie byłoby to
    dziwne, gdyby nie wzniosłe słowa o moralności i oczyszczaniu państwa w
    wykonaniu PiS.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 118. Data: 2005-10-30 07:42:19
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2005 20:36:09 +0200, Glenn napisal/a:

    > Dlatego ja jako obywatelka czekam na realizację programu PiS :-D
    taki program nie bedzie zrealizowany bo PiS musi tworzyć program
    kompromisowy. Podobnie nie będzie realizowany program PO.
    Choć spodziewam się, że po nieprzejściu rządu Marcinkiewicza prezydent
    zleci misję tworzenia rządu Rokicie(a może Tuskowi???). Sądzę, że
    taki jest właśnie plan PO.

    > Lepper poparł Lecha K. i PiS spłacił mu po prostu dług. I nie
    > byłoby to dziwne, gdyby nie wzniosłe słowa o moralności i
    > oczyszczaniu państwa w wykonaniu PiS.
    dług jak dług. Dziwne by było gdyby poparł Tuska bo faktycznie jest on
    mu znacznie dalszy programowo.
    Nie sa w stanie dobrze"oczyszczać" jesli nie mają wiekszośći w sejmie.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 119. Data: 2005-10-30 08:05:58
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 30 Oct 2005 08:42:19 +0100, Krzysztof Lerski napisał(a):

    > Choć spodziewam się, że po nieprzejściu rządu Marcinkiewicza prezydent
    > zleci misję tworzenia rządu Rokicie(a może Tuskowi???). Sądzę, że
    > taki jest właśnie plan PO.

    Pierwszy ruch to desygnowanie premiera przez prezydenta i jest to
    Marcinkiewicz. Drugi ruch należy do Sejmu i to także może być
    Marcinkiewicz.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 120. Data: 2005-10-30 09:32:12
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

> [...]

    >Choć spodziewam się, że po nieprzejściu rządu Marcinkiewicza prezydent
    >zleci misję tworzenia rządu Rokicie(a może Tuskowi???). Sądzę, że

    To zabawne, że zwolennicy PRAWA i Sprawiedliwości mają tak żałosną wiedzę o
    obowiązującym w tym kraju prawie.