  • 81. Data: 2005-10-27 19:49:44
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Tak, tak.

    No właśnie - to PO zgłosiła.

    > To oczywiście podlega negocjacjom, bo jakże inaczej? W końcu PiS
    > właśnie dlatego zaproponował Marcinkiewicza, żeby był strawniejszy
    > dla PO.

    Jakim negocjacjom? PiS Marcinkiewicza z PO nie negocjował. Przeciwnie -
    przez kilka miesięcy Jarek Kaczyński latał i udzielał wywiadów jako przyszły
    premier. A tu dzień po wyborach - siurpryza. BTW - Tusk o Marcinkiewiczu
    dowiedział się 3 minuty przed własną konferencją prasową.

    > Bo to i tak już szczebel niekompetencji dla niego - po co więc pchać
    > go wyżej? Minister wojska jest fragmentem władzy wykonawczej, a
    > marszałek sejmu - szefem władzy ustawodawczej, nie widzisz różnicy?

    Widzę. Widzę też, że PiS kilkakrotnie zrobiło sobie z gęby cholewę.

    > Dowodów oficjalnie brak, ale Niesiołowski nie jest przesadnie czysty w
    > papierach. Poza tym, jeśli ktoś jest oszołomem, to właśnie on -
    > zawsze był. Nagle tak się "europejczykom" spodobał w roku 2005?

    No proszę do czego to doszło - nagle Stefan jest za mało prawicowy :-)
    Hehehe co to się porobiło! Może jeszcze agent, co?

    > Leppera marszałkowski stołek już raz w dupę ubódł, może i za drugim
    > razem być podobnie.

    Nie o to chodzi - chodzi o to kto go poparł całym klubem mimo, że jak był
    stronnikiem Millera to Ujazdowski mało mównicy sejmowej ze zgrozy nie
    zapluł, że go wybrali na wice. A teraz Andrew już jest cacy :-)

    >Skoro uważasz, że 4 zł to nagle tak strasznie
    > dużo, to dlaczego jeszcze niedawno spece od centrolewicowej
    > gospodarki łapali się za łby, kiedy złoty "osiągnął dno" spadając z
    > 4,8 na 4,3?

    Wiesz - z 3,88 na 4 przez 1,5 dnia to taki mały rekord jest :-)

    >Bez żartów - obecny spadek to efekt dolara, rosnącego
    > zadłużenia, przedłużającego się pata w rozmowach rządowych i
    > agresywnej polityki Putina wobec inwestorów.

    Ooooo mamy fachowca na grupie :-)

    > Mimo zaklęć w mediach, giełda też specjalnie się nie ciska. Więc o co
    > ta tragedia?

    Hmmm - na Twoim miejscu nie traktowałabym warszawskiej giełdy ja barometru -
    można się nieźle przejechać.

    > Brak argumentów? Przeciwko Kaczyńskim spiskowano od lat, ale teraz
    > raczej mamy naturalne zmagania powyborcze, a nie spiskowanie.

    "Naturalne zmagania" powiadasz? Raczej naturalne robienie wyborców w wała.

    > A dlaczegóżby to PiS miałby się w 100% poddać PO - w końcu to PiS
    > wygrał wybory? Negocjacje to negocjacje, a nie koncert życzeń i
    > "...krokodyla kup mi luby".

    Jakie 100%? Jak na razie to 100% biorą kaczki. I daj im Boże zdrowie - ja
    sobie ściągnęłam ich program i czekam na efekty :-) Pażywiom uwidim jak
    mówią nasi przyjaciele ze wschodu :-)

    > Ja jestem spokojny - to raczej zwolennicy Tuska - Miller, Kwaśniewski
    > et consortes, przebierają nerwowo nogami :) I mi się to podoba :-D

    Spodoba Ci się jeszcze bardziej jak PiS z pomocą Leppera z błogosławieństwem
    Rydzyka będą nam kraj uzdrawiać.

    > To samo możnaby powiedzieć o wielu ludziach z PO, prawda?

    Co "można powiedzieć" ?

    >Nie popieram
    > oczywiście ani nie wybielam Leppera. To swołocz jakich mało, choć
    > cwana i niegłupia.

    To masz problem - bo Twoja partia go popiera.

    >Ale i niektórzy platformersi mają niemało za
    > pazurami.

    Na przykład?

    >A z kimś rządzić trzeba. PO miała szansę - nie chciała. To
    > paszła z piaskownicy i nie przeszkadzać ;)

    I tak będzie najlepiej - zobaczymy te talenty. Ja czekam na efekty.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 82. Data: 2005-10-27 19:50:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 21:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Smileya widział ;-) ?

    Widział, widział. :-p
    Ale zawsze czuję się nieco zażenowany jak moja skaza się ujawnia.

    [...]
    > BTW - co to się panie porobiło, że ja nawet z Radkiem P. się zgadzam? Cuda
    > panie przez te wybory cuda :-) !

    Też to zauważyłem i postanowiłem utwardzić stanowisko. Na początek
    umocniłem się na linii Odry i Nysy Łużyckiej.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 83. Data: 2005-10-27 19:54:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Gorzej ci może? Jeśli chcesz sobie pokpić, to wysil inteligencję,
    > pośmiejemy się razem. A jeśli brakuje ci argumentów, to szukaj, może
    > coś znajdziesz.

    Dziecko - jak chcesz sobie popluć to idź do piaskownicy - tutaj są poważni
    ludzie.

    > Przyganiał Kociołek Gierkowi.

    Hehehe - Jarek Gierkowi nawet podziękował, że tak ładnie wspierał Lecha :-)

    >Ty naprawdę myślałaś, że polityka
    > wygląda jak konferencja prasowe JKM Jolanty?

    Serce mi krwawi jak Cię czytam ;-)

    >A może wciąż wierzysz w
    > rzetelny liberalizm Platformy? I w to, że tam sami uczciwi i
    > niepokalani? :))))

    "Wszyscy kradną" co ;-) ?

    > Na razie nic nie rozdzielono, prawda? A może uważasz, że PO ma być
    > pierwsza w kolejce, bo taka europejsko-postępowa? Zwycieżca wyborów
    > to nie Święty Mikołaj - ma zadania, musi obsadzić stanowiska, widzisz
    > jakieś inne sensowne wyjście?

    > SLD uczciwości nie miało ni w ząb.

    Czytaj ze zrozumieniem. Uczciwości w tym, że nie twierdzili że są uczciwi.

    Coś Ci się w tej główce popier....

    przyszłość/ Woody Allen

  • 84. Data: 2005-10-27 19:55:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Przepraszam, powinieniem być szarmancki wobec dam, a ja zawsze wet za
    > wet - sama zaczęła... Mea culpa

    ROTFL !

    przyszłość/ Woody Allen

  • 85. Data: 2005-10-27 19:59:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-10-27 21:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Widział, widział. :-p
    > Ale zawsze czuję się nieco zażenowany jak moja skaza się ujawnia.

    Pardon zatem, że się tak po francuskiemu wyrażę ;-)

    Nadchodzi I Front Białoruski ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 86. Data: 2005-10-27 20:02:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 21:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > ROTFL !

    Nie przesadzaj. Uczciwie przeprosił. Nie śmiej się z tego.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 87. Data: 2005-10-27 20:03:16
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 21:59- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    To się jeszcze umocnię na Bugu...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 88. Data: 2005-10-27 20:05:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-10-27 21:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Nie przesadzaj. Uczciwie przeprosił. Nie śmiej się z tego.

    Może przesadzam, ale ja to widzę tak:

    "Przepraszam ją, bo to kobieta i na dodatek sama zaczęła" - coś pominęłam
    :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 89. Data: 2005-10-27 20:09:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > Ja myślę, że potem to nawet jest obowiązek zamienić... Zwyczaj
    > nakazuje kupić działkę. Tylko kto to skredytuje?

    Ty! Ze swoich podatków :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 90. Data: 2005-10-28 08:20:15
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > No właśnie - to PO zgłosiła.

    I tak w kółko Macieju...

    > Jakim negocjacjom? PiS Marcinkiewicza z PO nie negocjował. Przeciwnie -

    No tak się złożyło, że PiS wygrał. Gdyby zresztą zaproponował kogoś, kto
    jest niestrawny dla PO, to mielibyśmy podobną sytuację. PO to w ogóle jakaś
    taka obrażalska jest - z tą panią to do studia nie wejdę, bo ona ma kurwiki
    czy coś. Szskoda, że nie skorzystali z okazji, by dokopać ciemniaczce. Jak
    może PO jednocześnie domagać się demokracji i kwestionować świeżutki werdykt
    wyborców? Beger tym razem zdobyła głosy na czysto i trzeba się z tym
    pogodzić.

> [...]
    > premier. A tu dzień po wyborach - siurpryza. BTW - Tusk o Marcinkiewiczu
    > dowiedział się 3 minuty przed własną konferencją prasową.

    Nie znamy stenogramów rozmów PO-PiS to i nie wiemy dokłądnie i rzetelnie jak
    było. A mediom trudno wierzyć bez zastrzeżeń, bo są tak jakoś stronnicze.

    > Widzę. Widzę też, że PiS kilkakrotnie zrobiło sobie z gęby cholewę.

    PO za to ma kryształowe usta. Pewnie dlatego uzyskała gorące poparcie takich
    tytanów praworządności i honoru jak Michnik, Miller i Kwaśniewski.

    > No proszę do czego to doszło - nagle Stefan jest za mało prawicowy :-)

    Ja tam z nim na ty nie jstem, ale skoro ty jesteś - to widocznie wiesz o nim
    więcej niż ja.

    > Hehehe co to się porobiło! Może jeszcze agent, co?

    Kto wie? Nie tacy już byli...
    Ale mam nadzieję, że nie agent.

    > Nie o to chodzi - chodzi o to kto go poparł całym klubem mimo, że jak był
    > stronnikiem Millera to Ujazdowski mało mównicy sejmowej ze zgrozy nie
    > zapluł, że go wybrali na wice. A teraz Andrew już jest cacy :-)

    A ktoś mówi, że cacy? Są cele taktyczne i służą do realizacji tych
    strategicznych. Skoro inaczej się nie da, to i z Leppera trzeba skorzystać.
    PO w tej chwili rodziera szaty nad spadającymi notowaniami na giełdzie,
    razem z nią media, a tu patrzę na indeksy i co widzę? 1% korekty! Wielkie
    mecyje, miesiąc około temu było więcej i media uspokajały, że to naturalne,
    że realizacja zysków, że przgrupowanie portfeli, że wpływ spadającego
    dolara, że impas w Niemczech, że Rosja...

    > Wiesz - z 3,88 na 4 przez 1,5 dnia to taki mały rekord jest :-)

    Bardzo mały. Pokaż mi jakąś istotną zmianę twardych podstaw wyceny waluty w
    ciągu ostatnich dni - bo jak na razie, to widać powiewy histerii mediów i
    saloonu. Próbowano od przedwczoraj już wielu brudnych sztuczek i trudno się
    dziwić, że giełda nieco reaguje, nawet ktoś puścił kaczkę (nomen-omen) o
    zmianie ratingu. Dziwisz się, że przy tej histerii inwestorzy stają się
    ostrożni? A przecież z osłabienia złotego przez ostatnie lata należało się
    cieszyć - nauczano nas, że silna złotówka zabija eksport, że z silną
    złotówką nie ma szans na wejście do strefy euro, całe sztaby mądrych głów
    radziły, jak by tu sprowadzić pln do poziomu 4,5, no ostatecznie 4,3, bo się
    cholernik umacniał, eksporterzy przed kamerami szaty darli, że poniżej 4,3
    to bakrucja i bezrobocie. I co? I teraz nagle, kiedy wreszcie im nieco
    ulżyło, ma być jeszcze gorzej? To kto tu u licha manipuluje opinią
    publiczną?

    > Ooooo mamy fachowca na grupie :-)

    Już ci pisałem, jeśli z braku rzeczowych argumentów usiłujesz mnie obrazić,
    to się choć wysil na dowcip - jeśli potrafisz.Masz coś konkretnego do
    powiedzenia w kwestii kursu walut? Nie krępuj się, niechaj krynica prawdy PT
    Fachowca oświeci tłum nasz wieśniaczy...

    > Hmmm - na Twoim miejscu nie traktowałabym warszawskiej giełdy ja
    > barometru -
    > można się nieźle przejechać.

    Och, nagle przestała być ważna? To nad czym tak się Rzepa z TVN i inni za
    przeproszeniem zesr...ją od dwóch dni? Skoro mało ważna, to o co chodzi?

    > "Naturalne zmagania" powiadasz? Raczej naturalne robienie wyborców w wała.

    Pierwsza naiwna? PO od dawna robi wyborców w wała - przypomnę sprawy
    Piskorskiego, Gilowskiej.

    > Jakie 100%? Jak na razie to 100% biorą kaczki. I daj im Boże zdrowie - ja
    > sobie ściągnęłam ich program i czekam na efekty :-) Pażywiom uwidim jak
    > mówią nasi przyjaciele ze wschodu :-)

    Może wasi, bo moi to na pewno nie.
    PO miała dostać ponad połowę - to jeszcze za mało? Nie udał się drugi raz
    numer z negocjacji UW-AWS? To cieniasy jakieś, drugi raz kaczora na ten sam
    numer nie wezmą.

    > Spodoba Ci się jeszcze bardziej jak PiS z pomocą Leppera z
    > błogosławieństwem
    > Rydzyka będą nam kraj uzdrawiać.

    Do tej pory uzdrawiaczy mieliśmy najgorszych z możliwych, temu nie
    zaprzeczysz. Lepper, Rydzyk - cienkie bolki, poza tym to nie oni będą
    rządzić, co najwyżej dostaną jakąś zapłatę za wsparcie - normalny koszt
    polityczny.
    Jeśli PO czegoś się boi, to zagrożenia dotychczasowego ciepłego układziku -
    odrywania tyłków od stołków etc. Nie reform, bo przecież to partia
    reformatorska i w zasadzie programowo zgodna z PiS - tak przynajmniej
    zaklinali Rokita z Tuskiem jeszcze kilka dni przed wyborami.

    > Co "można powiedzieć" ?

    Że brali udział w poważnych przekrętach. Nie wszyscy, ale też i niemało.
    Przy ich numerach (co prawda, nie tak dużych jak SLD-owskie) przewiny
    Leppera to kaszka z mleczkiem.

    > To masz problem - bo Twoja partia go popiera.

    Nie należę do PiS. A PiS nie popiera Leppera, tylko jest zmuszona w
    ograniczonym stopniu z nim współpracować.

    > Na przykład?

    Jesteś jak Józio O., który nigdy nie widział problemów u swoich? To śnij
    dalej sen o czyściutkich platformersach.

    > I tak będzie najlepiej - zobaczymy te talenty. Ja czekam na efekty.

    Sęk w tym, że teraz PO pokaże w sejmie to, co swego czasu SLD - destrukcję,
    obstrukcję i inne obrzydliwości
    Trudno w takich warunkach rządzić - może o to chodziło?

    T.