  • 1. Data: 2010-06-29 08:58:06
    Temat: Grubszy zjazd WIG20?
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Klasyczna formacja odwrócenia, może nie idealny przykład jak z książki, ale
    ideały to rzadkość.
    Teoretyczny zasięg celuje poniżej 2000.
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u10/wig202
    90610.png

    DJ

  • 2. Data: 2010-06-29 09:43:58
    Temat: Re: Grubszy zjazd WIG20?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    DJ(Dominik) wrote:

    > Klasyczna formacja odwrócenia, może nie idealny przykład jak z książki,
> [...]
    Chyba zbyt krzywa ta szyja, ale ja się nie znam :P

  • 3. Data: 2010-06-29 10:00:21
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Chyba zbyt krzywa ta szyja, ale ja się nie znam :P

    Krzywa może być, a nawet dobrze jak szyja RGRa idzie ku górze, a oRGRa w
    dół. Poza tym jest podparta w 5 miejscach, więc ma stosunkowo dużą
    wiarygodność.
    Dombrek

  • 4. Data: 2010-06-29 10:07:05
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    90610.png

    > Chyba zbyt krzywa ta szyja, ale ja się nie znam :P

    To jest formacja, jak mawiał klasyk, kopnięta.
    Czyli przechylona.

  • 5. Data: 2010-06-29 10:24:41
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Dombrek wrote:

    > Krzywa może być, a nawet dobrze jak szyja RGRa idzie ku górze, a oRGRa w
    > dół. Poza tym jest podparta w 5 miejscach, więc ma stosunkowo dużą
    > wiarygodność.

    Według mnie jest właśnie na odwrót. Ta linia to typowa linia trendu
    wzrostowego. Maksima nie muszą wypadać wyżej. Wyżej mają wypadać minima. O
    jakimkolwiek odwróceniu trendu można mówić wtedy, kiedy linia zostaje
    przebita. Wtedy będzie można wykreślić jakiegoś RGRa z bardziej poziomą
    linią szyi.

  • 6. Data: 2010-06-29 10:49:40
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

> [...]
    > jakimkolwiek odwróceniu trendu można mówić wtedy, kiedy linia zostaje
    > przebita. Wtedy będzie można wykreślić jakiegoś RGRa z bardziej poziomą

    Tutaj masz kilkanaście przykładów z różnym nachyleniem:
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=149

    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170

    Sam oceń pod co warto grać.

    DJ

  • 7. Data: 2010-06-29 10:54:02
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Klasyczna formacja odwrócenia, może nie idealny przykład jak z książki,
> [...]

    Na dziennym jest podwojne dno z 08.06.2010

    Leszek

  • 8. Data: 2010-06-29 11:21:58
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    DJ(Dominik) wrote:

    > Tutaj masz kilkanaście przykładów z różnym nachyleniem:
    > http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=149
    >
    > http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170
    >
    > Sam oceń pod co warto grać.

    Eee według mnie w większości to nie są RGRy tylko klasyczne przełamania
    trendu na zasadzie - przełamanie-korekta-zjazd.

  • 9. Data: 2010-06-29 12:42:23
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 29 Cze, 12:24, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Wed ug mnie jest w a nie na odwr t. Ta linia to typowa linia trendu
    > wzrostowego. Maksima nie musz wypada wy ej. Wy ej maj wypada minima. O
    > jakimkolwiek odwr ceniu trendu mo na m wi wtedy, kiedy linia zostaje
    > przebita. Wtedy b dzie mo na wykre li jakiego RGRa z bardziej poziom
    > lini szyi.

    Niech statystyka Was rozsądzi...
    http://thepatternsite.com/hst.html
    "Patterns with up-sloping necklines perform better."

    I jeszcze z ciekawostek:
    "Patterns with an extended right shoulder perform worse. Symmetrical
    looking patterns also perform worse."

  • 10. Data: 2010-06-29 12:44:19
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 29 Cze, 13:21, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Eee wed ug mnie w wi kszo ci to nie s RGRy tylko klasyczne prze amania
    > trendu  na zasadzie - prze amanie-korekta-zjazd.

    A dlaczego uważasz, że jedno drugiemu przeczy?
    Flagi nie nazwiesz "flagą" tylko "korektą"?