  • 21. Data: 2010-10-31 17:02:21
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    EOT

  • 22. Data: 2010-10-31 18:17:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-31 11:47, kashmiri pisze:
    > Eneuel Leszek Ciszewski<p...@c...fontem.lucida.console> dared to
    > write:

    > Co dawać? Kliknięcia? Nie rozumiem Cię.

    > Zabieranie komu?

    > Co konkretnie zabieram? Dobrze się czujesz? Jak mógł on fotografować, skoro sam
    jest na zdjęciu?

    > ???

    > Gnębią cię koszmary z przeszłości? Paranoja?
    >
    > /ciach brednie/

    > Ja myślałem, że Cię lubię, nawet Cię na początku broniłem. Ale stajesz się
    koszmarnie męczący z tym wszystkim, o co "ci chodzi".

    > /ciach eleulowe wynurzenia powtórzenia/

    > Bredzisz. I dobra rada: nie marnuj czasu, klawiatury i łącz internetowych na tę
    swoją fascynację religią - już przynajmniej na tej grupie.

    > /ciach/

    > Masz z tym problem? Znowu masz jakiś problem?

    Ty masz problem. Z tego swojego drugiego adresu e-mail żebractwa
    rozsyłasz już na wszystkie grupy dyskusyjne.

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-10-31 18:21:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-31 07:22, Andrzej Kłos pisze:

    > Kaju miła, ale umiesz znaleźć różnicę między Romem a Rumunem? W liczbie
    > mnogiej, rodzaj żeński: Romki - Rumunki?
    >
    > Nikt ci nie każe mówić na Cygana - Rumun.

    Ja nie jestem Kaja, ale Ci odpowiem. Masz rację.
    Znałam kiedyś wspaniałego, pięknego, wykształconego i pięknie tańczącego
    Rumuna.
    Był tu na Placówce.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-10-31 21:06:05
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-30 15:42, Paco pisze:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Pieprzona ikea przeciez te ich meble rozsypuja sie po roku, jedyne co
    wytrzymalo dluzej to metalowy kosz na smieci made in india z ikea.

  • 25. Data: 2010-10-31 23:19:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" iak7eo$v98$...@n...onet.pl

    : EOT

    Kiedyś był kredyt dla młodych małżeństw. Jak ktoś żenił się za młodu,
    mógł liczyć na przydział mebli, pralek itp. przydatnych przedmiotów...
    ,,Zwyczajni'' musieli albo polować, albo płacić twardą walutą (10 razy
    więcej) za to, co PEW (przedsiębiorstwo exportu wewnętrznego) eksportowało
    do wewnątrz Polski, ;) albo... (na przykład żenić się na niby)

    Czy w tym celu Polacy walczyli (nawet na barykadach i z palną bronią
    w swych rękach) przeciwko komunizmowi, aby po latach dążyć (tym razem
    już pod wodzą JPII, Glempa i im podobnym) do tego samego systemu (tym
    razem zwanego miłością miłosierną Chrystusa -- to określenie pochodzi
    z przemówienia JPII)?

    30 lat temu (30 czy 50, czy 70) Polacy rozumieli, dlaczego takie coś,
    jak ,,kredyt dla młodych żonkosiów'' jest złem. Dziś już tego nie
    rozumieją? :) Dziś uważają, że droga do dobrobytu społeczeństwa
    wiedzie nie przez pracę, ale przez cwane rozdawnictwo? :)

    Chyba naprawdę Anikma ma rację, gdy pisze o tym, że to Ty prosisz o wsparcie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-10-31 23:36:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "konieczko" iaklnu$dad$...@n...onet.pl

    > Pieprzona ikea przeciez te ich meble rozsypuja sie po roku, jedyne co wytrzymalo
    dluzej to metalowy kosz na smieci made in india z
    > ikea.

    Ty coś kręcisz... Ikea to szwedzka firma... Z Idnii? W Indiach to raczej Hoover...
    Tak jak napis Made in USA oznaczał przez dziesięciolecia częstokroć to samo,
    co teraz oznacza napis Made in China. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Volvo? Szwedzka jakość, produkcja belgijska, własność chińska...

  • 27. Data: 2010-10-31 23:36:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 28. Data: 2010-11-01 00:06:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    napisał w wiadomości news:iajpi1$nk1$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie rozumiem proszącego czy Ty udajesz głupca?
    > To konkurs? Wygrywający dostaje meble? Ilu wygrywających?
    > Każdy, kto zbierze ileś kliknięć czy jeden, który zbierze najwięcej?
    > Bo jeśli to ostatnie -- dając komuś odbierasz komuś innemu.

    Rozumiem, że na wybory nie chodzisz, bo tam głosując na jednego
    odbierasz drugiemu. A na dodatek ten co może i chce zrobić coś wartościowego
    nie wygrywa, bo ktoś inny ma więcej kasy na ulotki i spoty wyborcze.

  • 29. Data: 2010-11-01 01:56:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Uwaga -- post zawiera słowa z języka ,,duchownego''. :)
    Proszę, aby nie czytały tego postu osoby wrażliwe. :)

    "Marcin Wasilewski" ial0a8$s5r$...@n...task.gda.pl

    > Rozumiem, że na wybory nie chodzisz,

    Wkrótce w ogóle nie będę mógł chodzić. :)
    (z powodu uszkodzenia kręgosłupa)

    Kurwa Ozorowska kazał mnie prześladować kurwie Kopaniowej
    (mojemu ostatniemu przełożonemu -- podopiecznemu Ozorowskiego)
    aby mnie nakłonić :) do lizania cipki teolog Łucji Stalenczyk.
    (tak biskupi dziękowali za latami płacone im przeze mnie pieniądze)
    Dali mi do wyboru -- albo zdechnięcie z głodu, albo lizanie. :)
    (wybrałem trzecie rozwiązanie -- niby wbrew regulaminowi Ozorowskiej świni)

    Brak mebli i brak ruchu (spowodowany brakiem pieniędzy) doprowadził
    wreszcie do uszkodzeń kręgosłupa -- być może nawet chodzić nie będę mógł.

    Skurwiel Kopania uznał, że nie musi dotrzymywać umów -- skoro jest kryty przez
    skurwiela Ozorowskiego.

    -=-

    Od dziecka mam kłopoty z kośćmi i stawami. Wróżono mi, gdy miałem kilka
    lat, że niedługo będą chodził na własnych nogach. Około 12 roku życia
    problem reumatyzmu gdzieś zniknął a w jego miejsce pojawiła się masa
    problemów okolourazowych (przeprostowania kolan -- na przykład) ale
    że duch drwi z ograniczeń świata materialnego, nie tylko chodziłem,
    ale nawet biegałem, choć i kolana trzaskały, i biodra, i nadgarstek...

    Brak pieniędzy doprowadził do siedzącego trybu życia?... Nie...
    Byłoby za słodko!!! Brak pieniędzy doprowadził do siedzącego
    trybu wegetowania... Zła wentylacja doprowadziła do obudzenia
    reumatyzmu -- pod koniec 2006 roku nie mogłem ani wyprostować
    kolana (nie pamiętam już którego) ani go zgiąć. Kilka tygodni
    nie mogłem chodzić -- na wszelki wypadek trzymam w domu kisiele,
    owoce w puszkach, mleko w kartonach a nawet w proszku itp. jedzenie...
    (teraz te zapasy są malutkie, ale wtedy były pokaźne)

    Kolana wzmocniły się, obudziły się łydki (to z nimi miałem najwięcej problemów
    w pierwszych latach podstawówki) i kręgosłup oraz oskrzela... W końcu doszło
    do tego, że trzaska mi solidnie prawe biodro i ,,trochę'' boli kręgosłup...
    Bóle pleców są tak silne, że dosłownie mdli mnie... I latam do sracza -- jak
    Kolina! BTW tego latania -- drogo kosztuje... Morele suszone, migdały,
    sernik -- wszystko w kibel!!! Ale nie poddaję się!! Sernik jest cholernie smaczny!!!

    Ból lekko ustąpił (pod wrażeniem tabletki Olfen?) więc jem i te dwa serniki,
    i te morele... Migdałów już nie mam... Zjadłem i... Poleciałem -- lądowanie
    odbyło się w dobrych warunkach, widoczność była doskonała... ale gdy patrzyłem
    na grób stewardesy Januszko, nie mdliło mnie jeszcze -- dopiero spacer po tym
    cmentarzu doprowadził mnie do lądowiska; lekarz uprzedzał, że spacery mogą
    szkodzić...

    Błogosławiony niech będzie każdy, kto będzie przeklinał Kopanię (i jego
    rodzinę) Ozorowskiego (i jego rodzinę) i innych polskich biskupów...
    I niech wiedzą Polacy, na co płacą składki zdrowotne -- na leczenie moich
    płuc, mojego kręgosłupa, mojego zdrowia w ogóle... A wszystko dlatego, aby
    sprawdzić, czy Eneuel nie załamie się pod wrażeniem kurestwa Kościoła Jana Pawła II1.
    :)

    > bo tam głosując na jednego odbierasz drugiemu. A na dodatek ten co może i chce
    zrobić coś wartościowego nie wygrywa, bo ktoś inny
    > ma więcej kasy na ulotki i spoty wyborcze.

    Grupowicz prosi o poparcie. :)
    Oto zdjęcie moje i mojej dziewczyny.
    Pomóżcie nam w starcie i oddajcie na nas głos w wyborach samorządowych. :)

    Po co Polacy wybrali Komorowskiego? Nie mogli wybrać młodego żonkosia? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Nie zdziwiłbym się, gdyby Ikea unieważniła ten konkurs. :)

  • 30. Data: 2010-11-01 08:00:14
    Od: konieczko <t...@o...pl>

> [...]
    > samo,
    > co teraz oznacza napis Made in China. :)

    Ta a nokia to finska firma z tym ze telefony produkuja chinskie raczki w
    dalekim shenzen.