  • 31. Data: 2010-11-01 11:38:05
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Rozumiem, że na wybory nie chodzisz, bo tam głosując na jednego
    > odbierasz drugiemu. A na dodatek ten co może i chce zrobić coś wartościowego
    > nie wygrywa, bo ktoś inny ma więcej kasy na ulotki i spoty wyborcze.

    Źle rozumiesz. Chodzi i głosuje na kogo chce, a nie na żebrzącego
    "grupowicza". Z tego samego powodu jak zwykłem w przypadkach takiego
    publicznego żebractwa zagłosowałem na najgroźniejszą dla żebrającego
    konkurencję. Dobrze że mi przypomniałeś, bo bym zapomniał zagłosować i
    dziś (jak miło, widzę że kolejny projekt żebraka prześcignął), gdybym
    używał GG dołączyłbym też do gadugadowego przypominacza żebraka żeby mi
    codziennie przypominał o moralnym obowiązku wsparcia jego uczciwej (w
    przeciwieństwie do niego) konkurencji. Jeśli żebrak jeszcze raz poprosi
    ładnie na grupie to i organizatorom doniosę, niech mu oszczędzą nerwów i
    go zdyskwalifikują z konkursu.

  • 32. Data: 2010-11-01 12:10:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-01 12:38, knrdz pisze:
    > Jeśli żebrak jeszcze raz poprosi
    > ładnie na grupie to i organizatorom doniosę, niech mu oszczędzą nerwów i
    > go zdyskwalifikują z konkursu.

    On te prośby na wszystkie grupy rozsyła.

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-11-01 15:07:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 22:06:05 +0100, konieczko napisał(a):
    > Pieprzona ikea przeciez te ich meble rozsypuja sie po roku, jedyne co
    > wytrzymalo dluzej to metalowy kosz na smieci made in india z ikea.

    Oj, kompleksy wyłażą bo się kupiło meble w studio po pincet złotych za cm
    bieżący i szlag trafia jak na widok tańszych które mają gwarancję 5x dłuższą
    i na które nie trzeba czekać 5 miesięcy? :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 34. Data: 2010-11-01 18:34:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 12:38:05 +0100, knrdz wrote:
    > Jeśli żebrak jeszcze raz poprosi ładnie na grupie to i organizatorom
    > doniosę, niech mu oszczędzą nerwów i go zdyskwalifikują z konkursu.

    Szkoda ze wam to ORMO rozwiazali, nie?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 35. Data: 2010-11-01 20:52:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" iamatb$o9d$...@n...news.atman.pl

    : On te prośby na wszystkie grupy rozsyła.

    I wszędzie jest grupowiczem? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2010-11-01 21:02:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "konieczko" ials2e$90j$...@n...onet.pl

    > Ta a nokia to finska firma z tym ze telefony
    > produkuja chinskie raczki w dalekim shenzen.

    Ciekawe, czy dożyjemy czasów, gdy te chińskie rączki będą
    jedynie pieściły ciałka przeciwników i przeciwniczek,
    a chińskie usta będą rozprawiały o dalekiej krainie,
    zwanej Polską, w której ręcznie buduje się wszystko,
    poza (?rzecz jasna?) automagami budującymi wszystko...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2010-11-02 12:50:57
    Temat: Re: Grupowicz sie zeni:)
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    No, Grupowiczu, trafila ci sie prawdziwa pieknosc, dbaj o nia. Masz mój
    glos.

    k.

    I mój równiez
    pozdrawiam
    yossarian

  • 38. Data: 2010-11-05 22:05:19
    Od: Paco2 <j...@g...com>

    On 2 Lis, 13:50, "yoss" <y...@s...wp.pl> wrote:

    > No, Grupowiczu, trafila ci sie prawdziwa pieknosc, dbaj o nia. Masz mój
> [...]

    Witam ponownie. Rozesłałem tą wiadomość na kilka grup i zdania się
    podzielone, niektórzy mnie mieszają z błotem, niektórzy przeciwnie.
    Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
    gdy ktoś chce coś wygrać". Inni piszą "weź się do pracy leniu" itp.
    Otóż, od wtorku zaczynam stała pracę (operator wózka). Nie jest to dla
    mnie proste, ponieważ jestem na 4 roku dziennych studiów i w trakcie
    pisania projektu inżynierskiego. Ale muszę. Znalazłem ten konkurs
    przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
    całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie. Regulamin
    nie zabrania reklamowania swojego projektu - przeciwnie - zależy na
    rozgłosie. Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
    Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP i
    głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie. Więc nadal prosze o
    głosy - Z poważaniem - J i M

    PS. Dziękuję za miłe głosy

  • 39. Data: 2010-11-05 22:08:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paco2 <j...@g...com> writes:

    [...]
    > całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie. Regulamin
    > nie zabrania reklamowania swojego projektu - przeciwnie - zależy na
    Ręce opadają :(
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 40. Data: 2010-11-06 17:52:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paco2" 5...@y...goog
    legroups.com

    : Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
    : gdy ktoś chce coś wygrać".

    Ty chcesz oszukać, nie wygrać.
    Poszukaj tych, którym Twój projekt podoba się.
    Ty agitujesz: ,,podoba się czy nie, powiedz, że się Tobie podoba!''.

    : przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
    : całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie.

    A ja muszę mieć rezydencję, więc myslę o okradaniu
    banków -- niech chociaż część wydatków mnie ominie. :)

    : Regulamin
    : nie zabrania reklamowania swojego
    : projektu - przeciwnie - zależy na rozgłosie.

    Ty nie tylko reklamujesz, ale też proponujesz coś na kształt:

    -- kto jest Twoim idolem i dlaczego Lenin? :)

    : Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
    : Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP
    : i głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie.

    Tu widzisz oszukiwanie, zaś i siebie nie widzisz?
    Skąd ta ,,komisja' wie o tym, kto oszukiwał?
    ***Może*** Ty kombinowałeś przy tych adresach
    dając ,,czarne'' głosy swoim przeciwnikom?

    : Więc nadal prosze o głosy - Z poważaniem - J i M

    Mój głos jest taki -- miałem zakupić w Ikei trochę ,,drutów'', ale rozmyśliłem się.
    :)
    Mam przed sobą katalogi Ikei... Ale tak jakoś rozbolały mnie plecy od czytania Twoich
    próśb... ;)

    -=-

    IMO byłoby OK, gdybyś napisał:

    -- kliknij, że Ci podoba się mój projekt, jeśli istotnie Ci się podoba

    lub nawet jakoś tak:

    -- kliknij, że Ci podoba się mój projekt, jeśli wg Ciebie jest lepszy od innych
    projektów tego konkursu...

    Nie jest istotne to, że żenisz się. :) Bo jeśli to jest istotne -- czy
    zwrócić meble, jeśli dziewczyna uzna, że ją zaniedbujesz w łóżku? :)
    To, co ty proponujesz, nazywa się oszustwem okołomatrymonilanym, czyli
    nurzaniem rodziny i małżeństwa w rynsztoku bezprawia. :)

    Jedni żenią się celem otrzymania obywatelstwa, inni celem otrzymania
    mieszkania (rodzina na swoim -- czyli mieszkanie za ruchanie) a Ty
    wyłudzić chcesz tylko meble tym sposobem?... Już przychylniej patrzę
    na oszustwa związane z otrzymaniem obywatelstwa i azylu...

    Tłumaczenie typu: ,,nie mogę zarobić na te meble, bo jest trudna
    sytuacja w Polsce'' jest złe. Ta sytuacja jest trudna, gdyż tacy
    jak Ty ją tworzą swoim postępowaniem. :) Ty jakby proponujesz
    jedzenie własnych nóg. :) Głód zostanie zaspokojony, ale nie
    zostanie rozwiązany problem. Mebli nie przybędzie, a jedynie
    zostaną przesunięte z [bankowego] konta w kąt.

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19 . 24
    . 02 . 413
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18 22
    .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20 .
    .26 29 31 03 397
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 699 1|y 390 gp *23 25
    *28 393