  • 21. Data: 2010-10-14 20:50:06
    Temat: Re: Guru na wykładach w Warszawie
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    D.

    dyskusyjnych:i96fk8$b5s$...@n...task.gda.pl...

  • 22. Data: 2010-10-14 21:11:16
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

  • 23. Data: 2010-10-15 10:33:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

    Odp. A co w tym zlego?

    D.

  • 24. Data: 2010-10-15 10:45:51
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    D. - stary, a Ty przypadkiem tego nie organizujesz???

    Odp. A co w tym zlego?
    ------------

    Jak rozumiem z Twojego anonsu, dr Van Tharp to wybitny ekspert, specjalista i
    praktyk.

    W odróżnieniu od grupy teoretyków i pasożytów żyjących na koszt podatników -
    L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego, M.Belki czy J.Rostowskiego :-)

  • 25. Data: 2010-10-15 10:57:12
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Odp. A co w tym zlego?

    nic, tylko pytam

  • 26. Data: 2010-10-15 11:23:22
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Porownanie wyjatkowo slabe.

    Z tego co wiem, to Van Tharp nigdy nie byl ministrem finansow, a wiec nie zyl
    na koszt podatnika.

    D.

  • 27. Data: 2011-05-25 15:50:12
    Temat: Re: Re:_Guru_na_wykładach_w_Warszawie
    Od: "hurts" <sasankaa11@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    walter, o to własnie chodzi, że Dieter organizuje to szkolenie i z rasowego tradera
    zamienił się w specjalistę od reklamy :)

  • 28. Data: 2011-05-25 16:18:10
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 15:50:12 +0000 (UTC), hurts napisał(a):

    > walter, o to własnie chodzi, że Dieter organizuje to szkolenie i z rasowego tradera
    zamienił się w specjalistę od reklamy :)

    Gadasz sam ze sobą? To można leczyć ;/

  • 29. Data: 2011-06-08 06:42:12
    Temat: Czy guru "wstydzi się" Polski, czy może...
    Od: " rafka" <r...@g...pl>

    Zastanawia mnie, czemu od kilku miesiecy na oficjalnych stronach instytutu
    Tharpa nie bylo nawet wzmianki o wykladach w Polsce.
    Stan utrzymuje sie do dzis mimo zajawki "Van Tharp is in Europe This Summer! "
    NIC o warszawskim spotkaniu
    W kalendarzu wydarzen rowniez pustka:http://www.vantharp.com/workshop.asp

    I wreszcie wczoraj dostaje subskrybowany od lat mailing z IITM z informacją

    Van Tharp Is Speaking in Warsaw, Poland!
    [...]
    (This is not a Van Tharp Institute Event. All registrations and inquiries must
    go through Akademia Inwestoria)

    Wiadomo, ze Tharp mial troche problemow w ostatnich latach (zostal wyrolowany
    przez jednego z uczniow), ale skąd taki chłod i dystans.

  • 30. Data: 2011-06-09 10:55:14
    Temat: Re: Czy guru "wstydzi się" Polski, czy może...
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    banan z zerowym wolumenem od pół roku?