  • 1. Data: 2003-09-08 20:20:18
    Temat: HELP [mBank] poszło czy nie
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Witam i prosze o pomoc. ten post umiescilam tez na forum mBank bo jest to
    dla mnie pilne
    Placę opłaty przelewem zdefiniowanym (od ok pół roku.)Dzisiaj zrobilam
    opłaty ( nie pamietam 14-16 w tych godzinach )
    o godz 18 weszlam jeszcze raz i przelewy sa w historii jako zrealizowane z
    data dzisiejsza(8 wrzesien)
    Zajrzalam do oczekujacych i SĄ te same jako oczekujace z data ( 9wrzesnia)!
    Wydaje mi sie ze nigdy takiej sytuacji nie mialam bo czasem robie prelewy
    jednego dnia i niektore takze czekaly kilka dni jako oczekujace.
    Po przemysleniu anulowalam oczekujace(z jutrzejsza data)aby nie poszło cos
    dwa razy.
    iTO BYL BLĄD w operacjach wykonanych z dzisiejsza datą pojawilo sie STORNO.
    Oco chodzi- te wykonane to sa wykonane czy nie? Nic nie rozumiem. To znaczy
    rozumiem CHYBA te wykonane nie byly wykonane?
    Mam printscreeny.
    Kto mi cos poradzi najlepiej do połnocy czy pierwszych dzialan banku
    TM

  • 2. Data: 2003-09-08 20:23:58
    Temat: Re: HELP [mBank] poszło czy nie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Już jest odpowiedź na forum :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-08 20:25:29
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za późno złożone. Nie mogły załapać się na dzisiejszy elixir. wyjdą jutro
    > skoro świt

    ale ja anulowałam te na jutro bo byly juz jako wykonane z data dzisiejsza.
    nie mam pojecia co dalej wpisac jeszcze raz dzisaij -nie spieszy mi sie,
    awsze wykonane to byly wykonane a oczekujace oczekujace...
    TM

  • 4. Data: 2003-09-08 20:25:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:bjiol2

    > ale ja anulowałam te na jutro bo byly juz jako wykonane z data dzisiejsza.
    > nie mam pojecia co dalej wpisac jeszcze raz dzisaij -nie spieszy mi sie,
    > awsze wykonane to byly wykonane a oczekujace oczekujace...

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=900
    81&t=90080&v=t

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-09-08 20:33:47
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Ok dzieki rozumiem w sensie dzialania banku, ale mam watpliwosci co do
    dzialania systemu na stronie
    TM

  • 7. Data: 2003-09-08 20:37:23
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjip65$kl6$...@n...news.tpi.pl,
    tmk <t...@p...onet.pl>:

    > Ok dzieki rozumiem w sensie dzialania banku, ale mam watpliwosci co
    > do dzialania systemu na stronie

    Słusznie, bo to jest stona.
    ;)
    --