  • 11. Data: 2009-05-05 22:09:14
    Temat: Re: HSBC Premier - jakość obsługi ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gtqd54$2d5$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak jest z przelicznikami na platnosci/bankomaty robiona za granicami PL ?

    Na pewno kursy są dobre. Nie ma żadnych dodatkowych marż typu "2% za
    przewalutowanie" dla żadnej z walut (nie tylko dla pięciu podstawowych).

    Nie wiem jak tam obecnie się kształtuje spread kursowy w HSBC (bo ostatnio
    banki rozszerzają widełki) ale myślę, że efektywny kurs to będzie coś
    pomiędzy ING a Polbankiem, czyli ścisła czołówka.

  • 12. Data: 2009-05-05 22:56:22
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Nie wiem jak tam obecnie się kształtuje spread kursowy w HSBC (bo ostatnio
    > banki rozszerzają widełki) ale myślę, że efektywny kurs to będzie coś
    > pomiędzy ING a Polbankiem, czyli ścisła czołówka.

    No to chyba czas sie zainteresowac tym bankiem pod wzgledem wydawanie SEK,
    bo w Nordeii sie nie doszukalem debetowki do walutowego SEk ;/

    --
    in

  • 13. Data: 2009-05-06 08:22:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > No to chyba czas sie zainteresowac tym bankiem pod wzgledem wydawanie SEK,
    > bo w Nordeii sie nie doszukalem debetowki do walutowego SEk ;/

    Polbanku w tej chwili HSBC nie pobije.

    Pamiętaj też, że my rozmawiamy o ofercie Premier. Standardowa karta
    polskiego oddziału HSBC może mieć inne zasady rozliczeń.

    Ja transakcje w SEK wykonywałem kartami ING ale od czasu jak rozszerzyli
    spready już nie ma takiego miodku jak kiedyś.