  • 1. Data: 2005-12-06 14:49:34
    Temat: HSBC USA ponownie
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    Mam (zresztą nie tylko ja) gorącą prośbę do osób, które otwierały konto w
    HSBC USA i dostały pakiet dokumentów, który wyglądał tak jak na poniższych
    zdjęciach:
    http://img214.imageshack.us/img214/1418/hsbc57qj.jpg
    http://img214.imageshack.us/img214/3962/hsbc11ad.jpg
    http://img214.imageshack.us/img214/722/hsbc29gv.jpg
    Prośba jest taka, żeby, jeżeli jeszcze nie wypełniłeś(-aś) swoich
    dokumentów, zeskanować je wszystkie i umieścić gdzieś w Internecie.
    W czym jest problem? Otóż po ukazaniu się wątku
    <1...@n...onet.pl> jakiś czas temu, sporo osób
    zachciało założyć konta w HSBC. Wiele (w tym ja) otrzymało przesyłki z
    dokumentami wyglądające w ten sposób:
    http://img214.imageshack.us/img214/7765/hsbc8vy.jpg, które to niestety
    różniły się zawartością z tą opisaną przez autora wspomnianego wątku.
    Różnice dotyczyły sposobu poświadczenia dokumentów, liczby koniecznych do
    dostarczenia dokumentów, pierwszego zasilenia konta i paru innych
    pomniejszych kwestii.
    Zatem prosimy (tzn. ja proszę w imieniu pozostałych "pokrzywdzonych" przez
    HSBC) o skany tych dokumentów i umieszczenie ich w jakimś przystępnym
    miejscu (ew. o kontakt mailowy ze mną). Z góry dzięki za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 2. Data: 2005-12-06 17:43:58
    Temat: Re: HSBC USA ponownie
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4395a4c0$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > HSBC USA i dostały pakiet dokumentów, który wyglądał tak jak na poniższych

    A dlaczego się tym przejmujesz?

    jk

  • 3. Data: 2005-12-06 17:52:12
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > A dlaczego się tym przejmujesz?
    A przeczytałeś dalej?

  • 4. Data: 2005-12-06 17:54:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Maciej Wójcik wrote:
    > A przeczytałeś dalej?
    > "Różnice dotyczyły sposobu poświadczenia dokumentów, liczby
    > koniecznych do dostarczenia dokumentów, pierwszego zasilenia konta i
    > paru innych pomniejszych kwestii."

    Nie karm trolla.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-12-06 18:04:47
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Nie karm trolla.
    Dawno nie zaglądałem i zapomniałem już kto trolluje ;) KF uaktualniony,
    dzięki.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 6. Data: 2005-12-06 18:57:29
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

    ?
    > "Różnice dotyczyły sposobu poświadczenia dokumentów, liczby koniecznych do
    > dostarczenia dokumentów, pierwszego zasilenia konta i paru innych
    > pomniejszych kwestii."
    > --

    Ale to prawo banku zagranicznego nie?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-12-06 19:06:16
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-06 19:57- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    yoyco, gdy pisał(a):
    > ?
    >
    > Ale to prawo banku zagranicznego nie?
    >
    > pozdrawiam

    Jak zmieniasz tożsamość trollu, to najpierw zadbaj o to, żeby zresetować
    połączenie z neostradą. W tedy masz szanse na nowe IP.
    Jesteś żałosny.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****