  • 1. Data: 2010-01-09 21:45:20
    Temat: HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
    Od: "Arkadiusz Jadczak" <a...@N...gazeta.pl>

    Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i internetowej
    HSBC Business.
    A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!), a to ich system nie
    działa, a to jest błąd, a
    to podejrzenie, że token jest zepsuty, a to trzeba na nowo wysłać PIN, itd.
    Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w
    międzynarodowym
    banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku.
    Niestety proces aktywacji (w HSBC nazywa się rejestracją w bankowości internetowej)
    to pięta
    Achillesowa naszych banków. Nikt nie kuma jakie to jest ważne (pierwsze doświadczenie
    Klienta z
    bankiem), w przypadku HSBC niespójna jest instrukcja przekazywana przez kuriera z
    tym, co jest na
    stronie oraz tym, co mówią w call center.
    A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak to
    przeszedł?
    Nie chodzi mi o kolejność kroków, tylko ominięcie szeregu bugów po stronie HSBC,
    metody nacisku na
    nich, aby to się zadziało. Będę wdzięczny, bo nóż się w kieszeni otwiera. Panowie
    Angole! To się trochę
    inaczej robi...

  • 2. Data: 2010-01-09 22:25:50
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > HSBC, metody nacisku na
    > nich, aby to się zadziało. Będę wdzięczny, bo nóż się w kieszeni otwiera.

    A co anglole maja do tego?
    HSBC Polska ma Polski zarzad i Polskie wladze.
    Poza tym HSBC wcale nie jest angieskim bankiem tylko korporacyjnym bankiem z
    centrala w Londynie:)
    Tak samo jak City, w kazdym kraju swoje.
    A co do HSBC Polska to przypadkiem to nie dawny Kredyt Bank SA?:)))
    Naturalnie z tym samym zarzadem:)

  • 3. Data: 2010-01-09 22:47:55
    Od: z...@o...pl

    > A co do HSBC Polska to przypadkiem  to nie dawny Kredyt Bank SA?:)))
    > Naturalnie z tym samym zarzadem:)

    napewno Kredyt Bank SA istnieje nadal, niezaleznie od HSBC
    napewno KB SA jest członkiem grupy KBC a nie jest własnościa HSBC

  • 4. Data: 2010-01-09 23:37:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Jadczak" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hiatdg$d2b$...@i...gazeta.pl...
    > Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i
    > internetowej HSBC Business.
    > A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!),

    Hmmm. Z tego co pamiętam rejestrowałem się przy użyciu IE 7.

    > Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w
    > międzynarodowym
    > banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku.

    W porównaniu do polskich standardów, to co może zaproponować HSBC jest po
    prostu słabe. Poziom wiedzy konsultantów bardzo dobry, podejście do klienta
    bardzo dobre, natomiast sama oferta - bida z nędzą.

    > A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak
    > to przeszedł?

    Ja to robiłem około 2-3 lata temu, więc już nie pamiętam dokładnie, ale nie
    było żadnych problemów. Miałem ofertę Premier. Ofertę business chyba
    rejestruje się tak samo.

  • 5. Data: 2010-01-09 23:39:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > A co do HSBC Polska to przypadkiem to nie dawny Kredyt Bank SA?:)))
    > Naturalnie z tym samym zarzadem:)

    Nie. Polski oddział HSBC nie ma nic wspólnego z polskim Kredyt Bankiem.

  • 6. Data: 2010-01-10 07:31:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Sty, 00:39, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie. Polski oddział HSBC nie ma nic wspólnego z polskim Kredyt Bankiem.

    I tak i nie moi drodzy.

    W Polsce byly dwa kredyt banki.

    Kredyt Bank S.A. ktory wraz z Warta S.A. jest czescia belgijskiej
    grupy KBC.

    Polski Kredyt Bank S.A. ktory zostal kupiony przez HSBC i jego
    licencja zostala wykorzystana do budowy HSBC Polska S.A. jednak co do
    zarzadu pmbl sie myli bo oczywiscie w HSBC Polska S.A. nie zostalo nic
    po PKB S.A. ;)

  • 7. Data: 2010-01-10 09:50:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 09 Jan 2010 22:25:50 +0000, pmlb napisał(a):

    > A co anglole maja do tego?
    > HSBC Polska ma Polski zarzad i Polskie wladze. Poza tym HSBC wcale nie
    > jest angieskim bankiem tylko korporacyjnym bankiem z centrala w
    > Londynie:)

    Zarząd i władze, może i są polskie, ale serwery stoją w krainie szczęścia
    i miodem płynącej

    terror@hellcartel:~$ host www.hsbc.pl
    www.hsbc.pl has address 193.108.75.244

    terror@hellcartel:~$ whois 193.108.75.244 |grep address
    address: Data Networks,
    address: HSBC Bank plc, UK
    address: Griffin House,
    address: 41 Silver Street Head,
    address: Sheffield,
    address: S1 3GG,
    address: UK.
    address: HSBC Bank Plc
    address: Data Networks
    address: Griffin House 3/05
    address: 41 Silver Street Head
    address: Sheffield
    address: S1 3GG
    address: UK

    PS za wiki http://pl.wikipedia.org/wiki/HSBC
    Holding został założony w 1865 r. pod nazwą Hongkong and Shanghai Banking
    Corporation jako brytyjski bank w Chinach. W 1991 bank przeniósł swoją
    siedzibę do Londynu.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-01-10 10:56:36
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Zarząd i władze, może i są polskie, ale serwery stoją w krainie szczęścia
    > i miodem płynącej

    To niech pisze do serwerow...

  • 9. Data: 2010-01-10 11:08:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Sty, 10:50, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > Holding został założony w 1865 r. pod nazwą Hongkong and Shanghai Banking
    > Corporation jako brytyjski bank w Chinach. W 1991 bank przeniósł swoją

    Tak bankowosc internetowa w HSBC jest dosc scentralizowana i chyba
    wszystkie kraje obsluguje ten sam system.