  • 11. Data: 2009-09-04 17:32:01
    Temat: Re: HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote in message
    news:h7rie8$a6q$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > W jakim sensie zwleka?

    Zapewne w sensie nie wydawania ich.

  • 12. Data: 2009-09-04 18:18:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Wrz, 12:02, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Łomatko!
    >
    > Za 1 miliard złotych. Co to będzie. Aliorowi skokowo przybędzie mnóstwo
    > kredytów.

    Znaczy się co ? Trafię z kartą IKEA do Aliora ? Jak on to przeżyje,
    przecież dla nich nie mam zdolności kredytowej...;-)

  • 13. Data: 2009-09-04 18:27:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 4-09-09 19:32, MarekZ wrote:
    > "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote in message

    > Zapewne w sensie nie wydawania ich.

    a ja juz ja bede mial :))) klientom lokatowym maja wydawac wczesniej.
    Przeszedlem nawet proces weryfikacji, w prescoringu dstalem jakis
    dramatycznie wysoki limit, ale da sie go zmniejszyc bez problemow. Na
    razie ze strony kuriera cisza

  • 14. Data: 2009-09-04 18:33:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Znaczy się co ? Trafię z kartą IKEA do Aliora ? Jak on to przeżyje,
    > przecież dla nich nie mam zdolności kredytowej...;-)

    No tak. Zaproponują Ci wymianę karty na aliorową, dopłacając za to kilka
    złotych. Możesz zamienić albo zostać przy Ikei.

  • 15. Data: 2009-09-04 18:34:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:4aa15c21$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > Przeszedlem nawet proces weryfikacji, w prescoringu dstalem jakis
    > dramatycznie wysoki limit, ale da sie go zmniejszyc bez problemow. Na

    Hehehe, jaki kolor wziąłeś?

    Jak wygląda proces weryfikacji?

  • 16. Data: 2009-09-04 19:20:12
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 4, 8:33 pm, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > No tak. Zaproponują Ci wymianę karty na aliorową, dopłacając za to kilka
    > złotych. Możesz zamienić albo zostać przy Ikei.

    Zaproponują mu, on się zgodzi, zastrzeże kk ikea a A powiem, że
    przepraszamy ale nie ma Pan zdolności, magicznych zdolności aby naszą
    kk otrzymać ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2009-09-04 21:15:02
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Wrz, 20:33, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > No tak. Zaproponują Ci wymianę karty na aliorową, dopłacając za to kilka
    > złotych. Możesz zamienić albo zostać przy Ikei.

    Szkoda. Wolałem HSBC, nawet jeśli tylko IKEA FAMILY...

  • 18. Data: 2009-09-04 21:17:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Wrz, 21:20, xbartx <r...@g...com> wrote:

    > Zaproponują mu, on się zgodzi, zastrzeże kk ikea a A powiem, że
    > przepraszamy ale nie ma Pan zdolności, magicznych zdolności aby naszą
    > kk otrzymać ;)

    Tym bardziej, ze niedawno HSBC podwyższyło mi limit z 2,5 k na
    6,0..;-)

  • 19. Data: 2009-09-04 21:39:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Szkoda. Wolałem HSBC, nawet jeśli tylko IKEA FAMILY...

    Do końca ważności plastiku będzie można sobie zostawić.

  • 20. Data: 2009-09-05 12:34:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Wrz, 23:39, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Do końca ważności plastiku będzie można sobie zostawić.

    Ciekawe, jak postąpią, jeśli klient ma już kartę w Aliorze. Podobno
    dwóch miec nie można...