  • 1. Data: 2009-08-17 16:28:10
    Temat: HUTMEN ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Urośnie toto jeszcze bardziej?

  • 2. Data: 2009-08-17 20:47:13
    Temat: Re: HUTMEN ?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Urośnie toto jeszcze bardziej?

    Zapytaj kalinowskiego on jest specem od prognoz i gietych linek.

  • 3. Data: 2009-08-18 14:26:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Aug 2009 22:47:13 +0200, w <4a89b27e$1@news.home.net.pl>, games
    <g...@g...home.pl> napisał(-a):

    > Zapytaj kalinowskiego on jest specem od prognoz i gietych linek.

    On jest słaby ;).
    A ja chciałbym się dowiedzieć czegoś o planowej sprzedaży całego terenu zakładu
    i przeprowadzce poza centrum Wrocławia. Sam teren warty chyba więcej niż
    zakład. ;)

  • 4. Data: 2009-08-18 15:00:19
    Od: Yeetii <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 16:26:49 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > i przeprowadzce poza centrum Wrocławia. Sam teren warty chyba więcej niż

    Taa, tylko kto ten teren kupi. Nie sadze, aby sie ktos z deweloperow skusil
    przy dzisziejszym rynku.
    --
    pozdrawiam
    Yeetii

  • 5. Data: 2009-08-19 11:41:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Aug 2009 17:00:19 +0200, w <ets19yhkm38.ug0y4yztppep$.dlg@40tude.net>,
    Yeetii <y...@g...pl> napisał(-a):

    > Taa, tylko kto ten teren kupi. Nie sadze, aby sie ktos z deweloperow skusil
    > przy dzisziejszym rynku.

    Ale hipermarket można za to jaki zbudować... :)
    Zresztą wątpię czy ktoś kupi w całości ten teren, ale podzielony byłby już b.
    atrakcyjny.

  • 6. Data: 2009-08-19 19:11:38
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Z naukowej ciekawości zapytuję: czy kupowałeś na jesieni 2006?
    Czy też teraz ostatnio, spowodowany jakimś impulsem którego nie przytaczasz?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-08-20 12:43:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 19 Aug 2009 21:11:38 +0200, w <h6hjcd$9iu$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "skippy" <m...@o...the.moon> napisał(-a):

    > Z naukowej ciekawości zapytuję: czy kupowałeś na jesieni 2006?
    > Czy też teraz ostatnio, spowodowany jakimś impulsem którego nie przytaczasz?

    Ostatnio.
    Impulsami, które przytaczam tylko częściowo :).

  • 8. Data: 2009-08-22 12:05:05
    Od: Yeetii <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 13:41:44 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Ale hipermarket można za to jaki zbudować... :)
    > Zresztą wątpię czy ktoś kupi w całości ten teren, ale podzielony byłby już b.
    > atrakcyjny.

    Nawet podzielony, to ze względu na koszty rekultywacji gruntu
    poprzemysłowego, to jest to średnioopłacalna inwestycja.
    Centrum handlowe... w okolicach Centrum Borek, Arkady, Dominikanska,
    Magnolia... ile mozna?
    Nie mówie, że to zła lokalizacja. Jestem tylko zdnaia, że zarobić na tym
    porządnie będzie trudno, a o to przecież chodzi - sprzedać, zarobić i
    wynieść się za miasto.

    --
    pozdrawiam
    Yeetii

  • 9. Data: 2009-08-22 14:17:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Aug 2009 14:05:05 +0200, w
    <we481sp0ysie$.1p6yqvr0757dh.dlg@40tude.net>, Yeetii <y...@g...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > poprzemysłowego, to jest to średnioopłacalna inwestycja.
    > Centrum handlowe... w okolicach Centrum Borek, Arkady, Dominikanska,

    Bez przesady, tylko Borek jest w okolicach.

    > Nie mówie, że to zła lokalizacja. Jestem tylko zdnaia, że zarobić na tym
    > porządnie będzie trudno, a o to przecież chodzi - sprzedać, zarobić i
    > wynieść się za miasto.

    Porządny zarobek jest gwarantowany, tylko jak bardzo będzie to porządny.
    Ale własne akcje skupują.

  • 10. Data: 2009-08-31 14:44:39

    A cóż to się dziś stało, że HUTMEN tak uderzył głową o sufit o 12?