  • 11. Data: 2002-05-08 08:11:16
    Temat: Re: HYPERNOVA
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 10:09:16AM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > nie wiem jak karty wydawane przez banki, ale bezposrednio z DC kosztuje
    > 300zl/rok,warto sie skusic bo np: mimo to ze transakcje zagranicnze obarczone

    E - e. Ja mam karte wprost z DC i nie kosztuje 300, ale wlasnie tak
    jak podalem.

    Poza tym sie zgadzam ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-05-08 08:13:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    >chyba 250 za dwa lata, ale za wpisanie do klubu jest 50zl.

    dobra. ale to jest kredytowa z grace periodem jak np KK citi
    czy tez charge jak pisza na stronach polcardu - z dodatkowa prowizja za
    bezgotowkowe?

    ze stron dinersa http://www.dinersclub.pl/ nic sie dowiedziec nie da ;-))
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-05-08 08:17:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 10:13:07AM +0200, blad wrote:

    > dobra. ale to jest kredytowa z grace periodem jak np KK citi
    > czy tez charge jak pisza na stronach polcardu - z dodatkowa prowizja za
    > bezgotowkowe?

    bezgotowkowe w polsce - 0%
    wyplata z bankomatu w polsce 4%
    bezgotowkowe poza polska - 1% (ponoc ma rownowazyc dobry kurs ;-))

    innych oplat nie ma. Ona jest charge ale bezprowizyjna. Zyja z uber
    intechange.

    > ze stron dinersa http://www.dinersclub.pl/ nic sie dowiedziec nie da ;-))

    Jak to, a numer telefonu do DC polska? ;-]

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-05-08 08:40:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Jak to, a numer telefonu do DC polska? ;-]

    o karcie sie nie da, ale wzialem adres mailowy i skrobnalem prosbe o jakies
    materialy - zobaczymy czy cos przysla.
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-05-08 08:53:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 10:40:43AM +0200, blad wrote:

    > o karcie sie nie da, ale wzialem adres mailowy i skrobnalem prosbe o jakies
    > materialy - zobaczymy czy cos przysla.

    Emaliem tez odpisuja, a jakze. Wogole to musze pochwalic dc za obsluge
    telefoniczna, bo po delikatnej weryfikacji podaja wszystkie dane.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-05-08 08:59:53
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > E - e. Ja mam karte wprost z DC i nie kosztuje 300, ale wlasnie tak
    > jak podalem.

    To czemu mnie kasuja za 300 stowki ? przejzalem zestawienia: 1998 250zl, 1999
    300zl, 2000 300zl

  • 17. Data: 2002-05-08 09:09:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 10:59:53AM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > To czemu mnie kasuja za 300 stowki ? przejzalem zestawienia: 1998 250zl, 1999
    > 300zl, 2000 300zl

    Wybacz, to nie ja mam problem ;-)))

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-05-08 09:25:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Wybacz, to nie ja mam problem ;-)))

    czyli od jednego biora 300 co roku a od drugiego 250 raz na dwa lata !

    I jak to sie dowiedziec konkretow przy tak indywidualnym podejsciu do klienta
    :-)
    zobaczymy co mi zaspiewaja
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-05-08 09:32:43
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Bylem ja sobie w niedziele w moim ulubionym sklepie (jak wyzej) i co
    widze -
    > zmienil sie wreszczie operator obslugujacy karty. Sa nowiuskie naklejki z
    DC i
    > JCBi chwala im za to. A teraz nie na temat w niedziele okolo poludnia nie
    bylo
    > w "moim " skepie : jajek, rzodkiewek, awocado i nie bylo tez kierownikow
    za to

    Czemu nie na temat? Sprawniejsza obsługa transakcji spowodowała lawinowy
    wzrost obrotów, który zaraz dał się odczuć na najbardziej wrażliwych
    produktach, czyli jajkach itp...

    ;)

  • 20. Data: 2002-05-08 10:03:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Czemu nie na temat? Sprawniejsza obsługa transakcji spowodowała lawinowy
    > wzrost obrotów, który zaraz dał się odczuć na najbardziej wrażliwych
    > produktach, czyli jajkach itp...

    to zapamietales z Jacka Londona - ten biznes z jajkami ?
    *** blad ***