  • 21. Data: 2007-02-09 00:39:29
    Temat: Re: Hakowanie Nordei :)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:eqev9g$fjv$1@news.dialog.net.pl...
    > A sprawę można potraktować tak jak prawo - jeżeli coś nie jest zabronione
    > to nie widzę żadnego problemu.
    > I nic tu nie mają do rzeczy żadne moralności, etyki etc. Jakby bank był
    > naprawdę lotny to ktoś z banku, który śledzi grupę powinien puścić monit
    > do ludzi odpowiedzialnych za regulamin/toip i powinni to wyprostować. Ot i
    > wszystko.

    Nie nie wszystko.
    Niestety do wolności i niezabraniania trzeba jeszcze umieć dorosnąć i umieć
    z tego korzystać.
    Ty jak widać preferujesz prawo, w którym trzeba zabraniać, bo inaczej jak
    się czegoś nie zabroni to oznacza, że można z tego korzystać bez umiaru.
    Coś może być darmowe, przy normalnym zachowaniu się ludzi i nie trzeba do
    tego od razu paragrafów w prawie.
    Jeśli ludzie nie potrafią zachowywać się normalnie, to niestetety tak jak
    mówisz, trzeba to zapisać w prawie i zabronić.
    To jest chore.

  • 22. Data: 2007-02-09 10:15:44
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:

> [...]
    > Jeśli ludzie nie potrafią zachowywać się normalnie, to niestetety tak jak
    > mówisz, trzeba to zapisać w prawie i zabronić.

    A Ty dalej swoje - wiesz co może na polityka się zapisz?. Popatrz
    jeszcze raz na posta 100 000 przelewów słownie mam to napisać? Zdajesz
    sobie sprawę z wielkości tej liczby? A ugrasz na tym pi razy drzwi
    200zł. Podejżewam, że bank tak to policzył i nawet jeżeli by ktoś to
    wykonał to niech tam niech sobie zarobi i tak tego nie poczują. Czepiasz
    się nie wiadomo jakich gurnolotnych frazesów a nie potrafisz realnie
    spojrzeć na problem. Być może jest to błąd i można na tym "zarobić" ale
    najpierw wykonaj te 100k przelewów i zdaj relacje jak było to pogadamy
    co dalej z tym zrobić. EOT

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski