  • 11. Data: 2011-12-28 16:40:41
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 2
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    u harmonika ludzie wołają "larum" wtopili na potęgę buhahahaaaaaaaaaa

    http://www.harmonictrading.pl/2011/12/21/brent-oil-w
    ig20-fw20h12-pkobp-pkn-orlen-21-12/#disqus_thread

    parę cytatów buhahaha bezradnych panieniek:

    james: Panie Pawel a co z Gant ? kupiłem już dawno jak Pan pisał i
    prawie przez pół jest ? dlaczego ? kiedy to się odbije ?

    paweł, domaga się kolejnej błędnej rekomendacji buhahahah:

    Pawle,

    " Kolejny wpis w dniu 27.12. a jutro wpis z życzeniami "

    CZEKAMY !
    Wszystkiego dobrego po Świętach i już czas na up, zgodnie z Twoją
    prognozą

    dramatyczne wezwanie, a harmonik milczący !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    drK: Pawle kiedy pójdziemy mocno w górę ?

    koniec cytatów

    ja pir..... ale czad zdesperowanego ludu
    buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 12. Data: 2012-01-02 18:27:39
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 28 Gru 2011, 16:54, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > no jest nieźle panienki, zgodnie z przyjętym założeniem, buhahahahaa i
    > dzieki za przelewy z koni na miedziance:)

    > - Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    spokojnie rośniemy, należy podnosić panienki SL, krótko mówiąc kolejną
    rekomendację harmonika wydymaliśmy buhahahahaha