  • 11. Data: 2006-02-23 01:15:22
    Temat: Re: Hasła jednorazowe sms w mBanku - działają wam?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    DooMiniK napisał:
    > Marcin Lubojański zapodał:

    > Orange JI - mam od dłuższego czasu (testowałem usługę) - sms dochodzi
    > natychmiast.

    To chyba zalezy od mocy przerobowych konkretnego BTS-a w obszarze, gdzie
    się znajdujemy. Pamiętam, ze będąc kiedyś u kuzyna próbowałem wysłać SMS
    i przez długi czas mi się nie udawało. Udałem się do innej części miasta
    i wysłał bez problemu. Podobnie jest z odbieraniem. Kolejkuje odebrane z
    centrum SMS wiadomości i czeka na ich wysłanie aż się zwolnią kanały
    transmisyjne.

    K.

  • 12. Data: 2006-02-23 11:24:47
    Od: "janusz" <j...@W...gazeta.pl>

    Mam Ere (TakTak) na razie bez problemu, sms natychmiast po wysłaniu

  • 13. Data: 2006-02-26 21:37:51
    Temat: Re: Hasla jednorazowe sms w mBanku - dzialaja wam?
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    abo w +gsm, caly czas bez problemów, smsy po kilku sekundach