  • 41. Data: 2011-02-17 15:51:47
    Temat: Re: Hasła maskowane - czemu tak się podobają?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Maruda <n...@c...pl> dared to write:

    > Nosz qrde, nie pojmuję o-czym-wy-tu...
    > Mam hasła 10-12-znakowe, dość pokręcone, wg schematu:
    > data urodzenia (mojej 6 kochanki, tej z największymi cyckami)
    > przepleciona z jej imieniem. Do tego cyfry są z shiftem. Coś w rodzaju:
    > J)#o)@l!(&%a. Nie-do-złamania słownikowo.

    Niezłe ;) BTW, ciekawe, jak sobie poradzisz na przykład w takiej Francji (widziałeś
    kiedy francuską klawiaturę)?

    k.

  • 42. Data: 2011-02-17 18:14:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-17, Maruda <n...@c...pl> wrote:

    [...]

    > W innych bankach (w zależności od kolejności zakładania kont) dotyczy to
    > innej w kolejności kochanki. Można też dobierać imię w jakieś-tam
    > korelacji z nazwą banku (getin=Grażyna, ideabank=Irena itd...)
    > Przy wklepywaniu hasła przepowiadam je sobie w pamięci patrząc na
    > szablon na ekranie i wklepuję te znaki, o które ono pyta. Nie mam
    > problemów, pomyłki zdarzają sie 2x w roku.

    Tylko kurcze trzeba mieć tyle kochanek, ile kont. A o konta
    to jednak trochę łatwiej (chyba, że wysyłkowo). I to jeszcze takich
    które Ci podadzą datę urodzenia! No i o różnych imieniach...
    I dbać o nie (te kochanki) trzeba... Dużo zachodu ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2011-02-17 22:00:40
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-17 01:19, witek pisze:
    > wymień 5 i 10 literę hasła.
    > ile czasu potrzebujesz?

    Jeżeli mam to wpisać w pola które widzę to na pewno mniej niż przy
    jakimś porąbanym haśle bez związku z niczym.

    --
    Raf

  • 44. Data: 2011-02-17 22:57:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 08:49:48 +0100, Marx napisał(a):

    > wprowadzi się opłate 50zł za odblokowanie... ING kiedyś tak miał - i ...
    > od razu się wypisałem

    Raifi dla biznesowych też. Ba, odblokowanie tylko w oddziale! Znajomy się
    od nich wyprowadził ze sporą kasą jak się na to naciął. Co ciekawe beton
    nie chciał anulować tej opłaty, dopiero po ewakuacji zaczęli przepraszać i
    obiecywać złote góry.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 45. Data: 2011-02-18 18:51:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Z hasłami maskowanymi jest jeszcze jeden dodatkowy problem. Żeby tak się
    > dało, to albo hasło musi być jawnie zapisane w bazie,

    Jasne. Z tym ze dokladnie tak samo jest zapewne z "normalnymi" haslami.
    Systemy bankowe troche sie roznia, technicznie i formalnie, od
    "zwyklych".

    Wezmy taka kwestie:

    klient) nie zlecilem tej operacji
    bank) osoba znala haslo, wiec wspoludzial klienta itd.
    k) nikomu nie podawalem hasla. Jakie haslo podala ta osoba?
    b) noooo nie wiemy, ale skrot np. SHA512 tego hasla to !(@*#&)!(@$%
    k) czy tylko moje haslo daje taki skrot? Czy mozliwe jest, ze inne haslo
    typu "ala ma kota" daje taki sam skrot?

    Ciekawe co na to bank.
    Jasne, moze probowac przekonac sedziego do prawdopodobienstwa itd, ale
    obawiam sie ze znacznie latwiej bedzie pokazac rekord z bazy typu
    2174365,"kasia80.11.15",przelew zwykly,suma,"PLN" itd.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 46. Data: 2011-02-20 15:08:36
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Trochę jak z wirtualną klawiaturą na ekranie.
    Ktoś stojący lub siedzący za Twoimi plecami (dość częste sytuacje) łatwiej
    zobaczy, gdzie strzałka jeździ po ekranowej klawiaturze, niż gdzie klikają
    Twoje palce.

  • 47. Data: 2011-02-20 15:11:54
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    O q...rwa.