  • 11. Data: 2007-06-15 14:21:51
    Temat: Re: Haslo maskowane w BZ WBK
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Bartosz 'xbart' Nowakowski* wrote:

    > Ano fakt tego nie wziąłem pod uwagę - tak ma kredytową czyli
    > allekkarte :)

    Wszystko jasne :) Ech te piątkowe popołudnia :)

    <>

  • 12. Data: 2007-06-15 16:20:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    piper pisze:

    > Wszystko jasne :) Ech te piątkowe popołudnia :)

    Właśnie sprawdzałem kartę przez www i po 3 zaksięgowanych transakcjach
    karta przez pierwszy rok za darmo i oprócz tego jeszcze dostałem 50zł "w
    prezencie na zakupy" hmmm całkiem nieźle to wygląda jest program Payback
    takie same zasady jak BP w Citi kto wie może się przerzucę ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-06-15 18:40:08
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Przepraszam za głupie pytanie, ale co to jest maskowane hasło?

  • 14. Data: 2007-06-15 19:18:30
    Od: b...@o...pl

    > No chyba normalnie. Wniosek złożyłem ze strony allegro, później
    > telefoniczna weryfikacja i decyzja, no i na końcu odbiór w oddziale.
    > Spytałem się czy można podglądnąć w internecie co się na kk dzieje,
    > więc dostałem pakiet internetowy czy tam www z loginem i hasłem
    > jednorazowym - zalogowałem się zmieniłem hasło i to wszystko - działa.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

    no więc jest pewna różnica między kontem 24.pl wraz z allekartą, a allekartą
    kredytową, ale :) do obydwu rzeczy można mieć bankowość elektroniczną

  • 15. Data: 2007-06-15 19:21:30
    Od: b...@o...pl

    > Przepraszam za głupie pytanie, ale co to jest maskowane hasło?

    a masz usługi w bz wbk? bo tam jest film do obejrzenia na temat hasła
    maskowanego :)