-
1. Data: 2023-09-19 09:29:03
Temat: "Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Trybun <M...@j...cb>
Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej? Bo mam tylko 12znakowe a oni do
zalogowania wymagają co najmniej 13 znaków..
-
2. Data: 2023-09-19 13:57:19
Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Trybun <M...@j...cb>
W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
> Trybun:
>
>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
> Odciskiem palca?
>
Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
-
3. Data: 2023-09-19 17:43:17
Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
Od: "pl.biznes.banki" <d...@w...pl>
wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
> > Trybun:
> >
> >> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
> > Odciskiem palca?
> >
> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak UNIX
kazał ;),
ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
ponowne użycie
"starego hasła".
Nadziałem się na to dwa razy:
- w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
było wrócić
do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
- w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz kiedyś
używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
-
4. Data: 2023-09-19 17:48:07
Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
Od: "pl.biznes.banki" <d...@w...pl>
Coś się gugielowi pomerdało.
Zobaczymy, czy teraz podpis będzie dobry.
-
5. Data: 2023-09-19 18:16:00
Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
Od: PiteR <e...@f...pl>
in <news:2bda241b-59f4-4bca-b401-ccf31baef5dcn@googlegr
oups.com>
user pl.biznes.banki pisze tak:
> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do
> zrobienia aliasu w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie
> wiem, jaki to debil wykoncypował, że alias musi mieć minimum 10
> znaków
to jeszcze nic
Jaki kretyn wydumał, że hasło w routerze nie może być dłuższe niż 15.
--
Piotrek
Grosz do grosza i bedzie kokosza
-
6. Data: 2023-09-20 11:23:01
Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Trybun <M...@j...cb>
W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
>>> Trybun:
>>>
>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
>>> Odciskiem palca?
>>>
>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak UNIX
kazał ;),
> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
ponowne użycie
> "starego hasła".
> Nadziałem się na to dwa razy:
> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
było wrócić
> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz kiedyś
> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
konta?
Osobiście z takim babolem jak powyższy jeszcze się nie spotkałem w
żadnym banku.
-
7. Data: 2023-09-20 11:37:16
Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
> > wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
> >> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
> >>> Trybun:
> >>>
> >>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
> >>> Odciskiem palca?
> >>>
> >> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
> >> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
> > Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
> > w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
> > że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
UNIX kazał ;),
> > ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
> > Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
ponowne użycie
> > "starego hasła".
> > Nadziałem się na to dwa razy:
> > - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
było wrócić
> > do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
> > - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
kiedyś
> > używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
> konta?
Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
To znasz login i hasło czy nie?
Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej samej
komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.
-
8. Data: 2023-09-21 08:28:25
Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Trybun <M...@j...cb>
W dniu 20.09.2023 o 11:37, Dawid Rutkowski pisze:
> środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
>> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
>>> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
>>>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
>>>>> Trybun:
>>>>>
>>>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
>>>>> Odciskiem palca?
>>>>>
>>>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
>>>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
>>> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
>>> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
>>> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
UNIX kazał ;),
>>> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
>>> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
ponowne użycie
>>> "starego hasła".
>>> Nadziałem się na to dwa razy:
>>> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
było wrócić
>>> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
>>> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
kiedyś
>>> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
>> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
>> konta?
> Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
> To znasz login i hasło czy nie?
> Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej samej
> komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
> Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.
Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
są bez znaczenia.
-
9. Data: 2023-09-21 17:20:04
Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
czwartek, 21 września 2023 o 08:28:26 UTC+2 Trybun napisał(a):
> W dniu 20.09.2023 o 11:37, Dawid Rutkowski pisze:
> > środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
> >> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
> >>> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
> >>>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
> >>>>> Trybun:
> >>>>>
> >>>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
> >>>>> Odciskiem palca?
> >>>>>
> >>>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
> >>>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
> >>> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia
aliasu
> >>> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil
wykoncypował,
> >>> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
UNIX kazał ;),
> >>> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
> >>> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
ponowne użycie
> >>> "starego hasła".
> >>> Nadziałem się na to dwa razy:
> >>> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem
można było wrócić
> >>> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
> >>> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
kiedyś
> >>> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
> >> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
> >> konta?
> > Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
> > To znasz login i hasło czy nie?
> > Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej
samej
> > komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
> > Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.
> Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
> wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
> telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
> A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
> na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
> są bez znaczenia.
Jak ktoś się z getoutem zadaje to sam jest sobie winien.
Ale nie sądzę, by nawet oni mogli zrobić taki numer, że bez min. 2-letniego
okresu przejściowego nagle nakazali mieć min. 13-znakowe hasła.
Z ciebie to niezł pechowiec, że jednej literki ci zabrakło, ale i dzidziuś - zamiast
wybrać z rad to, co pasuje (dla ustalenia uwagi - zmiana hasła przez telefon
lub w oddziale - tylko że tam też będzie ważne, by ustawić minimum 13-znakowe),
to będziesz marudził, że ktoś nie odgadł, jaki to wielki kłopot masz z getoutem.
Ale w gruncie rzeczy sam sobie się dziwię, że się dziwię.
To co, zmieniłeś już to hasło?
Ile dni może coś takiego zająć?
-
10. Data: 2023-09-24 12:00:43
Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
Od: Trybun <M...@j...cb>
W dniu 21.09.2023 o 17:20, Dawid Rutkowski pisze:
>
>> Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
>> wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
>> telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
>> A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
>> na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
>> są bez znaczenia.
> Jak ktoś się z getoutem zadaje to sam jest sobie winien.
> Ale nie sądzę, by nawet oni mogli zrobić taki numer, że bez min. 2-letniego
> okresu przejściowego nagle nakazali mieć min. 13-znakowe hasła.
> Z ciebie to niezł pechowiec, że jednej literki ci zabrakło, ale i dzidziuś -
zamiast
> wybrać z rad to, co pasuje (dla ustalenia uwagi - zmiana hasła przez telefon
> lub w oddziale - tylko że tam też będzie ważne, by ustawić minimum 13-znakowe),
> to będziesz marudził, że ktoś nie odgadł, jaki to wielki kłopot masz z getoutem.
> Ale w gruncie rzeczy sam sobie się dziwię, że się dziwię.
>
> To co, zmieniłeś już to hasło?
> Ile dni może coś takiego zająć?
Może to ma znaczenie że login, hasło itd. ustalałem jeszcze w Getin, a
teraz przecie mamy Velo..
Nie, nie zmieniałem. W międzyczasie zaistniały inne, pozabankowe
problemy, że nie bardzo miałem czas aby się tym zająć.