eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Hasło zamaskowane" w Velo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2023-09-19 09:29:03
    Temat: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej? Bo mam tylko 12znakowe a oni do
    zalogowania wymagają co najmniej 13 znaków..


  • 2. Data: 2023-09-19 13:57:19
    Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    > Trybun:
    >
    >> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    > Odciskiem palca?
    >

    Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.


  • 3. Data: 2023-09-19 17:43:17
    Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: "pl.biznes.banki" <d...@w...pl>

    wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    > > Trybun:
    > >
    > >> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    > > Odciskiem palca?
    > >
    > Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    > to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.

    Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
    w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
    że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak UNIX
    kazał ;),
    ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    "starego hasła".
    Nadziałem się na to dwa razy:
    - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
    było wrócić
    do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz kiedyś
    używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".


  • 4. Data: 2023-09-19 17:48:07
    Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: "pl.biznes.banki" <d...@w...pl>

    Coś się gugielowi pomerdało.
    Zobaczymy, czy teraz podpis będzie dobry.


  • 5. Data: 2023-09-19 18:16:00
    Temat: Re: Re:"Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2bda241b-59f4-4bca-b401-ccf31baef5dcn@googlegr
    oups.com>
    user pl.biznes.banki pisze tak:

    > Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do
    > zrobienia aliasu w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie
    > wiem, jaki to debil wykoncypował, że alias musi mieć minimum 10
    > znaków

    to jeszcze nic

    Jaki kretyn wydumał, że hasło w routerze nie może być dłuższe niż 15.


    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza


  • 6. Data: 2023-09-20 11:23:01
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
    > wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    >> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    >>> Trybun:
    >>>
    >>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    >>> Odciskiem palca?
    >>>
    >> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    >> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
    > Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
    > w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
    > że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak UNIX
    kazał ;),
    > ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    > Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    > "starego hasła".
    > Nadziałem się na to dwa razy:
    > - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
    było wrócić
    > do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    > - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz kiedyś
    > używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".

    Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
    konta?

    Osobiście z takim babolem jak powyższy jeszcze się nie spotkałem w
    żadnym banku.


  • 7. Data: 2023-09-20 11:37:16
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
    > > wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > >> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    > >>> Trybun:
    > >>>
    > >>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    > >>> Odciskiem palca?
    > >>>
    > >> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    > >> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
    > > Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu

    > > w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
    > > że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
    UNIX kazał ;),
    > > ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    > > Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    > > "starego hasła".
    > > Nadziałem się na to dwa razy:
    > > - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
    było wrócić
    > > do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    > > - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
    kiedyś
    > > używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
    > Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
    > konta?

    Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
    To znasz login i hasło czy nie?
    Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej samej
    komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
    Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.


  • 8. Data: 2023-09-21 08:28:25
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.09.2023 o 11:37, Dawid Rutkowski pisze:
    > środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
    >> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
    >>> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    >>>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    >>>>> Trybun:
    >>>>>
    >>>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    >>>>> Odciskiem palca?
    >>>>>
    >>>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    >>>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
    >>> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
    >>> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
    >>> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
    UNIX kazał ;),
    >>> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    >>> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    >>> "starego hasła".
    >>> Nadziałem się na to dwa razy:
    >>> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
    było wrócić
    >>> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    >>> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
    kiedyś
    >>> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
    >> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
    >> konta?
    > Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
    > To znasz login i hasło czy nie?
    > Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej samej
    > komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
    > Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.

    Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
    wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
    telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
    A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
    na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
    są bez znaczenia.


  • 9. Data: 2023-09-21 17:20:04
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 21 września 2023 o 08:28:26 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > W dniu 20.09.2023 o 11:37, Dawid Rutkowski pisze:
    > > środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > >> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
    > >>> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > >>>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    > >>>>> Trybun:
    > >>>>>
    > >>>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    > >>>>> Odciskiem palca?
    > >>>>>
    > >>>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    > >>>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
    > >>> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia
    aliasu
    > >>> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil
    wykoncypował,
    > >>> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
    UNIX kazał ;),
    > >>> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    > >>> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    > >>> "starego hasła".
    > >>> Nadziałem się na to dwa razy:
    > >>> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem
    można było wrócić
    > >>> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    > >>> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
    kiedyś
    > >>> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
    > >> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
    > >> konta?
    > > Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
    > > To znasz login i hasło czy nie?
    > > Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej
    samej
    > > komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
    > > Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.
    > Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
    > wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
    > telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
    > A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
    > na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
    > są bez znaczenia.

    Jak ktoś się z getoutem zadaje to sam jest sobie winien.
    Ale nie sądzę, by nawet oni mogli zrobić taki numer, że bez min. 2-letniego
    okresu przejściowego nagle nakazali mieć min. 13-znakowe hasła.
    Z ciebie to niezł pechowiec, że jednej literki ci zabrakło, ale i dzidziuś - zamiast
    wybrać z rad to, co pasuje (dla ustalenia uwagi - zmiana hasła przez telefon
    lub w oddziale - tylko że tam też będzie ważne, by ustawić minimum 13-znakowe),
    to będziesz marudził, że ktoś nie odgadł, jaki to wielki kłopot masz z getoutem.
    Ale w gruncie rzeczy sam sobie się dziwię, że się dziwię.

    To co, zmieniłeś już to hasło?
    Ile dni może coś takiego zająć?


  • 10. Data: 2023-09-24 12:00:43
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.09.2023 o 17:20, Dawid Rutkowski pisze:
    >
    >> Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
    >> wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
    >> telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
    >> A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
    >> na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
    >> są bez znaczenia.
    > Jak ktoś się z getoutem zadaje to sam jest sobie winien.
    > Ale nie sądzę, by nawet oni mogli zrobić taki numer, że bez min. 2-letniego
    > okresu przejściowego nagle nakazali mieć min. 13-znakowe hasła.
    > Z ciebie to niezł pechowiec, że jednej literki ci zabrakło, ale i dzidziuś -
    zamiast
    > wybrać z rad to, co pasuje (dla ustalenia uwagi - zmiana hasła przez telefon
    > lub w oddziale - tylko że tam też będzie ważne, by ustawić minimum 13-znakowe),
    > to będziesz marudził, że ktoś nie odgadł, jaki to wielki kłopot masz z getoutem.
    > Ale w gruncie rzeczy sam sobie się dziwię, że się dziwię.
    >
    > To co, zmieniłeś już to hasło?
    > Ile dni może coś takiego zająć?

    Może to ma znaczenie że login, hasło itd. ustalałem jeszcze w Getin, a
    teraz przecie mamy Velo..

    Nie, nie zmieniałem. W międzyczasie zaistniały inne, pozabankowe
    problemy, że nie bardzo miałem czas aby się tym zająć.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1