  • 1. Data: 2009-08-21 07:13:38
    Temat: Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
    Od: " wyrwigrosz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.wgpw&tid=1269068

  • 2. Data: 2009-08-21 07:53:38
    Temat: Re: Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    umowa byla na dzien zakonczenia serii, wiec na razie, wirtualnie zaliczyl
    wpadke, tak samo jak ty wirtualnie zysk:-))
    milusiego dzionka

  • 3. Data: 2009-08-21 08:11:57
    Od: " " <1...@W...gazeta.pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

    > umowa byla na dzien zakonczenia serii, wiec na razie, wirtualnie zaliczyl
    > wpadke, tak samo jak ty wirtualnie zysk:-))
    > milusiego dzionka

    nie rozsmieszaj mnie marzenka, 150 pkt na koncie to ja kasuje takie zyski, a
    hatomia to juz margin calla zaliczyl i nie doczeka do wygasniecia serii,
    powiedz mi dziewczynko jak masz 150 pkt zysku to czekasz ? znam tylko
    jednego cwaniaka co robi 500 pkt na otwartej pozycji choc na dwoch seriach,
    a jego imie to LEM
    wyrwigrosz

  • 4. Data: 2009-08-21 08:21:44
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > nie rozsmieszaj mnie marzenka,

    nie rozsmieszaj mnie chlopczyku. to na drugi raz zastanow sie nad tym co
    napiszesz, przeczytaj jeszcze raz to co napisales, postaraj sie zrozumiec i
    wtedy rób zakłady, jak zrozumiesz napisany przez siebie tekst. sam wywołales
    rozlicznie "zakladu" na dzien zakonczenia serii bez jakichkolwiek innych
    warunkow, to sie tego 3maj.skoro sie nie 3masz, to nie "nabijaj"sie z
    hatomy, przed zakonczeniem waszego zakladu.
    gwoli twojej ciekawosci, to rzadko kiedy mam zysk powyzej 100pkt, ucinam
    wczesniej- i wiem, ze to moj blad. ale sie ucze
    dla mnie eot

  • 5. Data: 2009-08-21 08:32:06
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Sie, 10:11, " " <1...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > powiedz mi dziewczynko jak masz 150 pkt zysku to czekasz ? znam tylko
    > jednego cwaniaka co robi 500 pkt na otwartej pozycji choc na dwoch seriach,

    Ja jestem taki cwaniak, co po 150 nie rezygnuje :)
    W tym samym momencie braliśmy L, ale ja jeszcze poczekam...

    Najwyżej rynek opodatkuje moją chciwość :)

  • 6. Data: 2009-08-22 15:00:11
    Od: " wyrwigrosz" <1...@W...gazeta.pl>

    > Ja jestem taki cwaniak, co po 150 nie rezygnuje :)
    > W tym samym momencie brali=B6my L, ale ja jeszcze poczekam...
    >
    > Najwy=BFej rynek opodatkuje moj=B1 chciwo=B6=E6 :)

    Jestes dobry, gratulacje, tak trzymaj, napisz po ile wyjdziesz i podaj swoj
    track record, ciekawi mnie to,
    a marzenka, fiu bzdziu , pewnie wciaz kasuje bilet w tramwaju, Ja ide w
    poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata, pozzdr
    wyrwigrosz

  • 7. Data: 2009-08-22 17:33:31
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Ja ide w
    > poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata, pozzdr
    > wyrwigrosz

    To fajnie.....
    ale wrażenie nie robi.....
    jakbyś napisał BMW lub Porsche to moze

    pzdr
    Dars

  • 8. Data: 2009-08-22 18:02:34
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > a marzenka, fiu bzdziu , pewnie wciaz kasuje bilet w tramwaju, Ja ide w
    > poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata,

    w gadce jesteś mocny... tylko w gadce...
    pozdr

  • 9. Data: 2009-08-22 20:02:54
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 22 Sie, 17:00, " wyrwigrosz" <1...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Jestes dobry, gratulacje, tak trzymaj, napisz po ile wyjdziesz i podaj swoj
    > track record, ciekawi mnie to,

    max to ok 300 za jednym ruchem wejście/wyjście. Taki zapas zawsze się
    przydaje na ponure czasy konsolidacji.
    Ale doskonale zdaje sobie sprawę, że jest potrzebne sporo szczęścia i
    walki ze swoją psychiką do takich ruchów. Zejdzie rynek ok 60 pkt w
    dół od max i wychodzę. Takie mam reguły przesuwanego SL, przy tak
    dużym zysku. Teraz gram mocno ofensywnie, taktyka jak na hosse, czyli
    nie wiem gdzie jest max ruchu :)
    Jak bym miał to szczęście, że rynek by jeszcze rósł, to poziom ok 2300
    (albo nawet 2280) mógłby być potencjalnym TP dla mnie. Okolice 38,2%
    zniesienia fibo całej bessy.

    ps. zejdź z koleżanki Marzenki, tak mało tu na grupie mamy pań.
    Łagodniej trochę :)

  • 10. Data: 2009-08-23 16:59:14
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Ja ide w poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata, pozzdr wyrwigrosz

    ---> Tym tekstem pokazałeś swoją wyjątkową klasę...