  • 1. Data: 2009-06-04 07:47:38
    Temat: Hihihihistoria
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    "Ministerstwo Obrony Federacji Rosyjskiej umieściło na swojej oficjalnej
    stronie internetowej tekst, w którym odpowiedzialnością za rozpętanie II
    wojny światowej obarczono Polskę.

    Tekst ukazał się w dziale "Encyklopedia Wojskowa", w rubryce "Historia -
    przeciwko kłamstwu i fałszerstwom". Jego autorem jest pułkownik Siergiej
    N. Kowalow z Instytutu Historii Wojennej Ministerstwa Obrony FR."

    Ładnie ?

    Wczoraj pisałem w wątku "Santa Kroes" o perspektywie 20 lat i wypowiedzi
    młodego Europejczyka na temat IIWS. Dziś widzę, że niezbędna jest
    korekta. Tak będzie znacznie szybciej...

  • 2. Data: 2009-06-04 07:56:34
    Temat: Re: Hihihihistoria
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Jerzy Olszewski pisze:
> [...]
    > przeciwko kłamstwu i fałszerstwom". Jego autorem jest pułkownik Siergiej
    > N. Kowalow z Instytutu Historii Wojennej Ministerstwa Obrony FR."

    Widać serial o przygodach Franka Dolasa w Rosji uchodzi za dokument ;-)

    W każdym razie układa się to w jakąś całość:
    1. Polska ponosi winę, za rozpętanie IIWW
    2. Polska ponosi winę za zagładę żydów: http://www.rp.pl/artykul/310528.html
    3. Polska zagrabiła majątek zamordowanych żydów:
    http://www.rp.pl/artykul/2,315135__Polacy__oddajcie_
    miliardy_.html

    Czekamy na dalsze "fakty" na froncie walki o "odkłamywanie" historii...

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 3. Data: 2009-06-04 08:14:50
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    A sio!
    Ludzie idzcie z tymi rewelacjami na inna grupę

  • 4. Data: 2009-06-04 17:37:45
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | młodego Europejczyka na temat IIWS. Dziś widzę, że niezbędna jest
    | korekta. Tak będzie znacznie szybciej...

    Jurku, a gdzie sznurek?
    nawet jeśli to sznurek do tekstu w cyrylicy?

    ja czytam jeszcze w tym języku .. gorzej z poprawnym pisaniem :(
    z góry dzięki :)
    Barbara

    PS
    nawiasem mówiąc, pojęcia nie mam, czemu "chiński plac: zakodował się w mojej
    głowie na kilka lat po naszym czerwcu?
    dopiero tak późno zaczęto o tym pisać ?
    B.

  • 5. Data: 2009-06-04 19:45:01
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Barbara pisze:
> [...]
    >

    > PS
    > nawiasem mówiąc, pojęcia nie mam, czemu "chiński plac: zakodował się w mojej

    Basiu

    Sznurek ukradli , bo to źli ludzie byli :)

    "MSZ domaga się wyjaśnień od rosyjskiego ambasadora w Polsce w sprawie
    tekstu o II wojnie światowej, który ukazał się na stronach rosyjskiego
    Ministerstwa Obrony - poinformował rzecznik resortu Piotr Paszkowski. W
    tekście na oficjalnej stronie rosyjskiego Ministerstwa Obrony - w dziale
    "Encyklopedia Wojskowa", w rubryce "Historia - przeciwko kłamstwu i
    fałszerstwom" - odpowiedzialnością za rozpętanie II wojny światowej
    obarczono Polskę. Tekst wieczorem zniknął ze strony. "

    (z witryny WP)

  • 6. Data: 2009-06-04 21:55:27
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

> [...]
    | fałszerstwom" - odpowiedzialnością za rozpętanie II wojny światowej
    | obarczono Polskę. Tekst wieczorem zniknął ze strony. "

    dzięki, zdążyłam dosłuchać w TVP INFO.
    koment rosyjski był taki, że to była nieoficjalna podstrona .. tyż ciekawe
    stwierdzenie ;)
    pozdrówka :)
    Barbara