  • 1. Data: 2010-03-29 15:27:28
    Temat: Hipoteczny we franku
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Wiecie może gdzie na chwilę obecną można dostać kredyt hipoteczny we
    wspomnianej walucie? W ofertach banków takowy istnieje, ale.... ;)) tylko w
    ofertach.
    pozdr

  • 2. Data: 2010-03-29 17:05:17
    Temat: Re: Hipoteczny we franku
    Od: "robsonx" <s...@p...onet.pl>

    "Kris" wrote in message
    > Wiecie może gdzie na chwilę obecną można dostać kredyt hipoteczny we
    > wspomnianej walucie? W ofertach banków takowy istnieje, ale.... ;)) tylko
    > ofertach.
    > pozdr

    Nordea, dzisiaj pytałem o taki kredyt..

    pozdrawiam

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4982 (20100329) __________

    http://www.eset.com

  • 3. Data: 2010-03-31 06:56:59
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl>

    On 29 Mar, 17:27, "Kris" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Wiecie może gdzie na chwilę obecną można dostać kredyt hipoteczny we
    > wspomnianej walucie? W ofertach banków takowy istnieje, ale....  ;)) tylko w
> [...]

    multibank (przynajmniej w listopadzie 2009 mozna bylo)