  • 11. Data: 2007-05-09 09:08:46
    Temat: Re: Hipoteka+Remont -> Gdzie
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Generalnie to chyba mniej zalezy od firmy, a bardziej od konkretnego pracownika.
    JaC

    > Osobiscie poradziłbym "olej ....." bo z moich kilku kontaktów z tym doradcą to
    oceniam ich najgorzej. Nie to żeby nic
    nie powiedzieli, ale mało przykładali się do tematu.
    > Lepiej było w ....., tutaj poczułem się jak klient no i proponowano mi konkretne
    rozwiązania probemu.

  • 12. Data: 2007-05-10 15:42:54
    Od: malyd77 <M...@g...com>

    rozwiązania probemu.
    Dwa kolejne Banki

    Kredyt Bank

    - Wniosek 0 zł
    - Prowizja do końca 06/2007 0zł
    - ubezpieczenie pomostowe do czasu wpisu do hipoteki 0,7%
    - Ubezpieczenie niskiego wkładu 3,5% z 20% brakujących dla PLN i z 30%
    dla CHF
    - Hipoteka -> zwykła i kaucyjna
    - wycena 478 zł
    - konto osobiste 6 zł/miesięcznie
    - nadpłata bez kosztów
    - przewalutowanie CHF/PLN 0 zł ponowne z PLN na CHF ->100 zł
    - WIBOR LIBOR 3 miesięczny
    - ubezpieczenie od ognia wychodzi w granicach 5 do 7 zł miesięcznie

    - Marża CHF -> 1,4% PLN -> 0,9%

    Polbank Jak dla mnie HIT ale czy na pewno

    Jak do tej pory to pierwszy ban w którym nie ma praktycznie opłat.
    Zastanawiam się gdzie tkwi pułapka. oto warunki:
    - prowizja 0%
    - ubezpieczenie niskiego wkładu 0%
    - Wycena nieruchomości 0 zł
    - Nadpłata ->bez opłat
    - Brak
    - Przewalutowanie CHF na PLN -> 0zł jedynie aneks do umowy 50 zł
    (czyli kosztuje to 50 zł)
    - % CHF -> 4,25 PLN -> 5,30
    - ubezpieczenie pomostowe do czasu wpisu do hipoteki 1%
    - konto osobiste 0 zł

    Marża -> 1,3%
    % CHF -> 3,7%
    % PLN -> 5,7%
    RATY JEDYNIE RÓWNE :(

    I tu moje pytanie To chyba najlepsze warunki z tych banków w których
    byłem. Według mnie pomimo tego że są tylko raty równe to parametry
    tego kredytu sprawiają że jest bardzo konkurencyjny do innych
    kredytów. A jakie jest Wasze zdanie i co sądzicie o kredytach w
    Polbanku.?

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 13. Data: 2007-05-10 19:58:34
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Sporo.
    JaC

  • 14. Data: 2007-05-10 21:08:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    malyd77 pisze:

> [...]
    > tego kredytu sprawiają że jest bardzo konkurencyjny do innych
    > kredytów. A jakie jest Wasze zdanie i co sądzicie o kredytach w

    Mają teraz jakąś promocję:
    http://banki.prnews.pl/index.php/,display,27997

    Sprawdź jeszcze Lukasa, BGŻ i ewentualnie DB.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski