  • 11. Data: 2005-01-14 17:10:03
    Temat: Re: Hipoteka wniosek
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    aha i zebys sie nie zdziwil - za wyklreslenie hipoteki tez sie placi!!!(i to
    niemalo)

  • 12. Data: 2005-01-14 18:51:45
    Od: "bk" <b...@o...pl>

    > aha i zebys sie nie zdziwil - za wyklreslenie hipoteki tez sie placi!!!(i to
    > niemalo)
    >

    > Użytkownik "jm" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Łask brak opłat potwierdzony wpisem na wniosku!

  • 13. Data: 2005-01-14 19:06:23
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    > Łask brak opłat potwierdzony wpisem na wniosku!

    ze co??? nie rozumiem:P

  • 14. Data: 2005-01-17 08:16:03
    Od: e...@o...pl

    >Wszystko zalezy od kwoty kredytu i celu tego kredytu a także czy jest to
    kredyt firmowy czy też na osobę fizyczną. Najlepiej udac się wprost do sądu i
    tam zapytać.

  • 15. Data: 2005-01-17 09:15:57
    Od: e...@o...pl

    >Pytałeś tylko o sam wniosek o wpis hipotek - pewnie nie więcej niz 40 PLN, a
    ja juz zaczęłam pisać o kwotach za wpis hipotek - Pardon.