  • 21. Data: 2011-05-23 18:26:00
    Temat: Re: Hipoteza Puetz'a (Wojtek)
    Od: "sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > A moja strategia? Czyż nie ma w niej choć trochę sensu ;(

    Nie wiem. :-)

> [...]
    > coś takiego jak paradoksalne gry wymyślone przez nieznanego do tej pory
    > fizyka z Hiszpanii Juana Parrondo.
    > http://seneca.fis.ucm.es/parr/
    > http://seneca.fis.ucm.es/parr/GAMES/inbrief.html
    >
    > Cała "zabawa" opiera się na odkryciu, że grając JEDNOCZESNIE w 2 różne gry
    > które mają ujemną oczekiwaną wartość zwrotu, otrzymujesz jedną grę która
    > daje wynik dodatni. Zresztą teraz inni "odkrywają" że nie tylko dotyczy to
    > prostych gier ale finansów itp. Nie zgłębiałem się w to za bardzo, choć
    > nawet te proste przykłady na stronkach robią wrażenie.

    Nigdy o czymś takim nie słyszałem. Czeka więc na mnie kolejny temat
    do rozeznania. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 22. Data: 2011-05-23 18:47:25
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 18:26:00 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > Nigdy o czymś takim nie słyszałem. Czeka więc na mnie kolejny temat
    > do rozeznania. :-)
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Ale ty uparty jesteś! ;) Ze ci sie tak chce. Jest taka książka "Matematyk
    gra na giełdzie" - Paulos. Tam chyba pierwszy raz z tym się spotkałem.
    Choć z wieloma twierdzeniami autora bym się raczej nie zgodził, to i tak
    książeczkę polecam bo jest niegłupia a przy czyta się ją jednym tchem.

  • 23. Data: 2011-05-23 19:15:43
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Choć z wieloma twierdzeniami autora bym się raczej nie zgodził, to i tak
    > książeczkę polecam bo jest niegłupia a przy czyta się ją jednym tchem.

    OK, spróbuję ją kupić. Thx.

    pozdr.
    sys29

  • 24. Data: 2011-05-23 21:01:19
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 20:12, sys29 pisze:

    > To oczywista bzdura. Za 20 mln można wypełnić 10 mln
    > zakładów ( chyba są po 2 zł ), a wszystkich kombinacji
    > jest 13 983 816. Na pokrycie całości trzeba by było
    > wydać 28 mln, ale nawet przy dużej kumulacji i zgarnięciu
    > całej masy mniejszych wygranych mogłoby się okazać, że
    > kilku gości trafiło szóstkę i z głównej nagrody zostałby
    > tylko ułamek.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    I widzisz matematyku zapomniales o wykluczonych licznach czyli takie
    ktore juz byly wylosowane i takich na ktore tylko przyglup twojego
    pokroju postawi.

    Jakbys chcial wiedziec to w polsce pewne malzenstwo wygralo 2 razy i
    musieli podpiosac cyrograf ze juz grac nie beda. pomysl dlaczego.

  • 25. Data: 2011-05-23 21:02:11
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 20:15, sys29 pisze:

    > Napisałem "w nieskończoność " - to taka hipotetyczna opcja dla potrzeb
    > matematyki. :-)
    > Niech grają dalej, zobaczymy co będzie ...
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Ale o matematyce to ty nie masz zielonego pojecia

  • 26. Data: 2011-05-23 21:33:52
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    Arkady <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jakbys chcial wiedziec to w polsce pewne malzenstwo wygralo 2 razy i
    > musieli podpiosac cyrograf ze juz grac nie beda. pomysl dlaczego.

    Ha, ha, ha ... Ty na prawdę wierzysz w takie bzdury, że ktoś podpisał
    zobowiązanie, że nie będzie grał w totolotka !!!??? Z tak naiwnym
    prostakiem jeszcze nie miałem do czynienia.
    Koleś, wyżej dałem Ci do zrozumienia, że uważam Cię za chama i debila,
    ale widzę, że nie zrozumiałeś. Więc teraz poproszę grzecznie :
    odpierdol się ode mnie.

    pozdr.
    sys29

  • 27. Data: 2011-05-24 06:07:47
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 23:01:19 +0200, Arkady napisał(a):

    > Jakbys chcial wiedziec to w polsce pewne malzenstwo wygralo 2 razy i
    > musieli podpiosac cyrograf ze juz grac nie beda. pomysl dlaczego.

    Ohh to nie wiedziałem, że Lotto ma własną konstytucję i prokuraturę.
    A ich dzieci mogą mogą grać, czy też im zakazano? ;)

  • 28. Data: 2011-05-24 14:55:56
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-24 08:07, root pisze:

    > Ohh to nie wiedziałem, że Lotto ma własną konstytucję i prokuraturę.
    > A ich dzieci mogą mogą grać, czy też im zakazano? ;)

    Przyglupie to bylo dawno temu i nie bylo lotto tylko totalizator
    sportowy. Ale jakbys troche czasu poswiecil to pewnie bys znalazl.

  • 29. Data: 2011-05-24 15:31:38
    Od: root <r...@v...pl>

    > Przyglupie to bylo dawno temu i nie bylo lotto tylko totalizator
    > sportowy. Ale jakbys troche czasu poswiecil to pewnie bys znalazl.

    Zapisz się na terapię a jak nie pomoże to spróbuj walnąć ze 3 albo 4
    baranki w ścianę. Na pewno nie zaszkodzą a jest szansa na poprawę.

  • 30. Data: 2011-05-24 19:18:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Zapisz się na terapię a jak nie pomoże to spróbuj walnąć ze 3 albo 4
    > baranki w ścianę. Na pewno nie zaszkodzą a jest szansa na poprawę.

    Odpręż się i skieruj śmiecia do KF a nie cytuj...
    Nie szkoda Ci czasu i nerwów na przygłupa?

    --
    marfi