  • 1. Data: 2002-06-11 07:17:53
    Temat: Historia BZWBK w Internecie - czas sie z nimi rzstac
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Chcialem sprawdzic kiedy w lutym pobieralem wieksza kase z bankomatu, bo
    musze duplikat dostac wplaty, ktora wtedy doknalem, ale latwiej byloby
    wlasnie z data... Nistety.. Historia siega az kwietnia...
    Na kij taki system???

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-11 07:45:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > musze duplikat dostac wplaty, ktora wtedy doknalem, ale latwiej byloby
    > wlasnie z data... Nistety.. Historia siega az kwietnia...

    System, jak system, ale mile Panie mam w oddziale :) I nawet w ten deszcz
    nie musialem leciec :)))

    Ale 3 miesiace i to nie od do - tylko np 1 czerwca widoczna jest historia za
    kwiecien, maj, czerwiec, to troche jednak przedpotopowy system, niestety....

  • 3. Data: 2002-06-11 07:56:59
    Od: Robert <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    >musze duplikat dostac wplaty, ktora wtedy doknalem, ale latwiej byloby
    >wlasnie z data... Nistety.. Historia siega az kwietnia...

    To (jak wiele rzeczy) jest w BZWBK beznadziejne. Chcialem uzyskac
    potwierdzenie przelewu sprzed 3 miesiecy: nie do zrobienia! Po 2
    interwencjach u szefostwa w koncu laskawie zgodzili sie przyjac i
    rozpatrzyc "podanie" - papier musialem nawet sam zalatwic (kiedys
    jeszcze dawali). Za rozpatrzenie podania: 5 złotych z góry. Termin:
    tydzien. Po tygodniu wygrzebali mi z archiwum odcinek zlecenia, ktory
    osobiscie wydrukowalem w domu na mojej drukarce...

    Dla porzadku: 4 o. Poznan, podobno nie wszedzie jest tak zle.

  • 4. Data: 2002-06-11 07:58:04
    Od: Robert <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    >System, jak system, ale mile Panie mam w oddziale :)
    No to masz szczescie :)

    >Ale 3 miesiace i to nie od do - tylko np 1 czerwca widoczna jest historia za
    >kwiecien, maj, czerwiec, to troche jednak przedpotopowy system, niestety....

    Wlasnie NIE _przedpotopowy_ ;)

  • 5. Data: 2002-06-11 12:37:53
    Od: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>

    W inteligo tez jest tylko 3 miesieczna historia. Ciekawy jestem jak to jest
    w mbanku???

  • 6. Data: 2002-06-11 12:52:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W inteligo tez jest tylko 3 miesieczna historia. Ciekawy jestem jak to
    jest
    > w mbanku???

    eeee naprawde??
    nie chce mi sie logowac, ale jesli tak to badziew straszny taki bank...
    W mBanku jak narazie od samego poczatku jest historia

  • 7. Data: 2002-06-11 12:58:01
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Na kij taki system???
    BPH Sez@m też tak ma...

    Jacek

  • 8. Data: 2002-06-11 13:28:50
    Od: Robert <m...@w...pl>

    lukasz191 wrote:

    >W inteligo tez jest tylko 3 miesieczna historia. Ciekawy jestem jak to jest
    >w mbanku???

    Na razie bez ograniczeń, jest do samego początku. Należy pamiętać
    jednak, że wyświetla max. 50 pozycji i odpowiednio dobrać daty.
    Niemożliwe jest chyba wyświetlenie historii operacji, jeśli jednego
    dnia było ich ponad 50 - tych przekraczających 50. Ale chyba niewiele
    osób ma az tyle operacji dziennie, choć może tak być i wtedy jest to
    dla nich uciążliwe.

  • 9. Data: 2002-06-11 15:35:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dnia było ich ponad 50 - tych przekraczających 50. Ale chyba niewiele
    > osób ma az tyle operacji dziennie, choć może tak być i wtedy jest to

    Co nie zmienia faktu, ze wole miec ograniczona funkcjonalnosc, niz historie
    za 3 miesiace - bo wtedsy - co drukowac je sobie i przegladac??
    A mialo byc bez papierkow...

  • 10. Data: 2002-06-11 15:40:14
    Od: Robert <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    >Co nie zmienia faktu, ze wole miec ograniczona funkcjonalnosc, niz historie
    >za 3 miesiace - bo wtedsy - co drukowac je sobie i przegladac??
    >A mialo byc bez papierkow...

    W Inteligo można sobie zachowywać te pliki html co przysyłają mailem
    co miesiąc. Ja tak od początku robiłem, nie będąc nawet świadomy, że
    może mi się to przydać. Zgadzam się jednak, że jest to wysoce
    niewygodne i ograniczenie historii do 3 miesięcy jest bardzo poważną
    wadą. Bardzo często zdarza mi się (np. przy rozliczaniu delegacji)
    potrzeba sięgnięcia bardziej wstecz. Dlatego wszelkie "ważne" przelewy
    dokonuję z Lukasa, gdzie historia jest w pełni funkcjonalna i można
    zawsze wziąć za 1zł potwierdzenie z pieczątką. Wydruk ramki też
    wiarygodnie wygląda, mój US łyka bez zająknięcia.