-
11. Data: 2007-10-24 10:03:21
Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
"Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> writes:
> Ja widzę TERAZ transakcje z 2006 roku....
Pewnie masz konto w innym oddziale albo co.
Napisałem wczoraj reklamację pod guzikiem "kontakt". Zero reakcji na
razie.
MJ
-
12. Data: 2007-10-24 15:44:11
Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
Od: Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski@usun_to.poczta.fm>
> Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski@usun_to.poczta.fm> writes:
> No tak jest napisane od lat, i od zawsze było to kłamstwo, bo zawsze
> tę listę przycinali - do ostatniego roku mniej więcej.
Wcześniej przycinali do trzech miesięcy wstecz. Jak się oburzałem, Pani
tłumaczyła, że takie są ograniczenia systemu. :)
> Ale nie do półtora miesiąca, na litość!
Reklamacja i już. Mnie odpowiadali całkiem sprawnie... znaczy na drugi
dzień najpóźniej. Napisz co Ci powiedzieli. :)
A może to zależy od ilości operacji??
W każdym razie jaja do potęgi Ęter. :)
Pozdrawiam,
Adam Stawiszyński.
-
13. Data: 2007-10-24 15:46:47
Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
Od: g...@w...pl
On 24 Paź, 12:03, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
> "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> writes:
> > Ja widzę TERAZ transakcje z 2006 roku....
>
> Pewnie masz konto w innym oddziale albo co.
>
> Napisałem wczoraj reklamację pod guzikiem "kontakt". Zero reakcji na
> razie.
>
procesu zmiany systemu informatycznego w całym Banku
Otóż, w wyniku procesu zmiany systemu informatycznego w całym Banku
systematycznie zmiana ta jest wprowadzana w kazdym oddziale.
Zmiana ta powoduje miedzy innym to, ze historia rachunku widoczna
jest od miesiaca poprzedzajacego
wprowadzenie zmiany w danym oddziale. Bank w tym celu wyslal do
kazdego klienta list
informujacy o wprowadzanych zmianach. Jesli list dostales- szkoda ze
go nie przeczytales.
Jesli nie dostales- mozesz skladac reklamacje. Ale uprzedzam- historia
rachunku nie zostanie przywrocona,
a na reklamacje mozesz otrzymac przeprosiny w zwiazku z niekomfortowa
sytuacja.
Polecam jednak czytanie korespondencji z Banku.
Z reklamacja skladana przez www.pkointeligo w sekcji kontakt- normalny
tryb rozpatrzenia- 14 dni, jesli sprawa
nie wymaga dodatkowych postepowan, jesli wymaga do 30 dni, wiec nie
reaguj jeszcze tak zywo.
Historie rachunku za poprzednie miesiace mozesz otrzymac w oddziale
(za oplata)
-
14. Data: 2007-10-24 15:49:09
Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
Od: g...@w...pl
On 24 Paź, 12:03, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
> "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> writes:
> > Ja widzę TERAZ transakcje z 2006 roku....
>
> Pewnie masz konto w innym oddziale albo co.
>
> Napisałem wczoraj reklamację pod guzikiem "kontakt". Zero reakcji na
> razie.
>
> MJ
Natomiast jeszcze dodatkowe info- historia rachunku od wprowadzenia
zmian systemu bedzie
dostepna od miesiaca poprzedzajacego dzien zmiany, ale bedzie widoczna
bez ograniczen.
Czyli reasumujac- jesli widzisz teraz historie od poczatku wrzesnia
2007r, to znaczy,
ze np. w 2010 roku bedziesz widzial historie nie tylko z roku, ale
cala od wrzesnia 2007.
-
15. Data: 2007-10-24 17:35:28
Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1193240807.357337.56760@q3g2000prf.googlegroups
.com...
On 24 Paź, 12:03, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
>Polecam jednak czytanie korespondencji z Banku.
Ja polecam jednak zmiane banku, a przynajmniej produktu (np. na Inteligo).
Ja mialem i to i to, ale jednak ok. dwa lata temu z bolem i zalem
pozegnamelm sie z mozliwoscia wplacania kasy do bankomatu i z produktow PKO
BP pozostawilem tylko Inteligo.
Pozdrawiam
SDD