  • 11. Data: 2012-01-25 14:00:12
    Temat: Re: Historyczne dane FW20
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 14:23, Przemek pisze:
    > Poszukaj może na http://stooq.com/ i tam znajdz "bazy danych" moze cos
    > znajdziesz

    Szukałem tam. Znalazłem tylko FW20 oraz cztery serie 2012.

  • 12. Data: 2012-01-25 14:20:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Zyga wrote:

    > Szukałem tam. Znalazłem tylko FW20 oraz cztery serie 2012.

    http://bossa.pl/index.jsp?layout=mstock&page=1&news_
    cat_id=706&dirpath=/futures/mstock/sesjafut

    Powinieneś dać sobie spokój z handlem na giełdzie. Nie potrafisz rozwiązać
    tak banalnego problemu.

  • 13. Data: 2012-01-25 14:42:28
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 15:20, totus pisze:
    > http://bossa.pl/index.jsp?layout=mstock&page=1&news_
    cat_id=706&dirpath=/futures/mstock/sesjafut

    > Powinieneś dać sobie spokój z handlem na giełdzie. Nie potrafisz rozwiązać
    > tak banalnego problemu.

    Który z plików zalinkowanych przez Ciebie spełnia moje kryteria z
    pierwszego posta?

  • 14. Data: 2012-01-25 17:21:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Powinieneś dać sobie spokój z handlem na giełdzie. Nie potrafisz rozwiązać
    > tak banalnego problemu.

    A kto powiedział, że kolega potrzebuje te pliki do handlu na giełdzie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2012-01-26 07:47:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Zyga wrote:

> [...]
    cat_id=706&dirpath=/futures/mstock/sesjafut

    > Który z plików zalinkowanych przez Ciebie spełnia moje kryteria z

    Wszystkie. Nic nie mówiłeś, że dane mają być w jednym pliku. Widzę, że źle
    Cię obsłużyłem. Oddaj sprawę do reklamacji i zażądaj zwrotu pieniędzy.

  • 16. Data: 2012-01-26 07:50:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > A kto powiedział, że kolega potrzebuje te pliki do handlu na giełdzie ?.

    Tak sobie ubzdurałem. Może będzie na tej podstawie wiersze pisał lub malował
    obrazy. Może też ściągnąć na dysk i usunąć, i tak kilka razy dla sprawdzenia
    przepustowości łącza.

  • 17. Data: 2012-01-26 09:18:22
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 08:47, totus pisze:

    > http://bossa.pl/index.jsp?layout=mstock&page=1&news_
    cat_id=706&dirpath=/futures/mstock/sesjafut

    > Wszystkie. Nic nie mówiłeś, że dane mają być w jednym pliku.

    Cytat:
    "Mi zależy na danych jedna seria = jeden plik, albo jeden rok = jeden
    plik lub czymś w ten deseń."

    Umiejętność czytania ze zrozumieniem. Jak widać nie przez wszystkich
    opanowana.

    pzdr
    Zyga

  • 18. Data: 2012-01-26 10:00:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Zyga wrote:

> [...]
    > plik lub czymś w ten deseń."
    >
    > Umiejętność czytania ze zrozumieniem. Jak widać nie przez wszystkich

    Tak to prawda. Tak zamówiłeś. Musisz to zgłosić do mojego przełożonego. Mój
    brak kompetencji jest niewyobrażalny i nie może być tolerowany. Tobie jak
    najbardziej należy się zwrot pieniędzy i jakieś zadośćuczynienie. Za
    czytanie bez zrozumienia powinno się usuwać z zajmowanego stanowiska. Taki
    wniosek powinieneś złożyć.

  • 19. Data: 2012-01-26 10:09:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najbardziej należy się zwrot pieniędzy i jakieś zadośćuczynienie. Za
    > czytanie bez zrozumienia powinno się usuwać z zajmowanego stanowiska. Taki

    Masz zły dzień... Na Twoim miejscu wyskoczyłbym na piwo lub na Wyspy
    Kanaryjskie :)

    --
    marfi

  • 20. Data: 2012-01-26 10:24:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz zły dzień... Na Twoim miejscu wyskoczyłbym na piwo lub na Wyspy
    > Kanaryjskie :)

    To prawda. Całą serię. Wiadomo, kasa.