  • 1. Data: 2002-08-27 10:25:08
    Temat: Historyjka Multibanku :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Za bardzo nie moge podac linku do tego bo to we Flashu jest - ale
    ogladaliscie historyjki z zakladaniem kont w Multibanku??? :)
    Dla studenta kurde zabraklo ;)))

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-27 13:49:33
    Temat: Re: Historyjka Multibanku :)
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Za bardzo nie moge podac linku do tego bo to we Flashu jest - ale
    > ogladaliscie historyjki z zakladaniem kont w Multibanku??? :)
    > Dla studenta kurde zabraklo ;)))

    A ja tam poproszę o link. (Sam nie wiem - bać się tego flasza, cycóś??)

  • 3. Data: 2002-08-27 15:14:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja tam poproszę o link. (Sam nie wiem - bać się tego flasza, cycóś??)

    Z glownej strony to migajace niebieskie po srodku:)

    BTW zrodlo glownej strony jest... powalajace :)