  • 1. Data: 2009-02-24 22:00:27
    Temat: Hopoteczny w CHF lub EUR na 100% wartości
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Koledzy i Koleżanki,
    które banki aktualnie udzielają kredytów hipotecznych w ww walutach na
    100% wartości nieruchomości?
    Ja wiem, ze mZłodziej, MultiZłodziej i DNB Nord. Jakieś jeszcze inne?

  • 2. Data: 2009-02-24 22:03:54
    Temat: Re: Hopoteczny w CHF lub EUR na 100% wartości
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Lut, 23:00, Taddy <t...@i...pl> wrote:
    > Koledzy i Koleżanki,
    > które banki aktualnie udzielają kredytów hipotecznych w ww walutach na
    > 100% wartości nieruchomości?
    > Ja wiem, ze mZłodziej, MultiZłodziej i DNB Nord. Jakieś jeszcze inne?

    DB

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-25 07:33:29
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Taddy pisze:
    > Koledzy i Koleżanki,
    > które banki aktualnie udzielają kredytów hipotecznych w ww walutach na
    > 100% wartości nieruchomości?
    > Ja wiem, ze mZłodziej, MultiZłodziej i DNB Nord. Jakieś jeszcze inne?
    polbank

  • 4. Data: 2009-02-25 20:30:15
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > polbank
    Polbank już dawno nie. CHyba, ze od niedawna?
    Czyli na razie mamy 4 banki.... ktoś dorzuci coś?

  • 5. Data: 2009-02-25 21:42:00
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "Taddy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Polbank już dawno nie. CHyba, ze od niedawna?
    > Czyli na razie mamy 4 banki.... ktoś dorzuci coś?

    Jeszcze niedawno (ze cztery tygodnie temu) Nordea, ale byl jakis prog
    (bodaj 15 000 zl netto miesiecznie).
    Beniowa

    PS. sprawdzales na www.hipermarketfinansowy.pl ?

  • 6. Data: 2009-02-25 22:06:28
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Taddy pisze:
    > Polbank już dawno nie. CHyba, ze od niedawna?
    cały czas tak, ale mieli czasową blokadę, obecnie wnioski są
    rozpatrywane na bieżąco

  • 7. Data: 2009-02-26 20:21:48
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    > Koledzy i Koleżanki,
    > które banki aktualnie udzielają kredytów hipotecznych w ww walutach na
    > 100% wartości nieruchomości?
    > Ja wiem, ze mZłodziej, MultiZłodziej i DNB Nord. Jakieś jeszcze inne?

    Nordea?

    Kredyt hipoteczny? http://kredyt.ogar.pl/