  • 1. Data: 2004-12-15 11:44:49
    Temat: Horrendalna prowizja od realizacji czeku
    Od: "Wojtek" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Jakis miesiac temu zlozylem do inkasa w Citibanku czek na okolo 700$
    wystawiony prze amerykanski bank (a raczej duza firme, ktora ma tam konto).
    Pani w oddziale powiedziala mi, ze prowizja za realizacje czeku moze wynosic
    nawet do 2-3% i ze sa banki, ktore to robia za mniej. Podobno Kredyt Bank
    bierze tylko 1% od wartosci czeku. Poniewaz w Citi mam konto walutowe i
    wowczas nie mialem za duzo czasu na bieganie po innych bankach zgodzilem sie
    na realizacje czeku przez Citi.
    Niestety dzisiaj okazalo sie, ze z okolo 700$ potracono mi prawie 130$.
    W Citibanku twierdza, ze oni nie wzieli z tego ani dolara, a tak duza suma
    to koszty zewnetrzne (?).
    Oczywiscie zlozylem reklamacje i czekam teraz jak Citibank oficjalnie
    wyjasni ta sprawe.
    Czy komus z Was przydarzyla sie podobna niemila przygoda?

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-12-15 12:13:00
    Temat: Re: Horrendalna prowizja od realizacji czeku
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojtek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety dzisiaj okazalo sie, ze z okolo 700$ potracono mi prawie 130$.

    he he - biedacy - policzyli tylko 19% :-) dla nich to musi byc cios -
    zwazywszy ze prowizje powyzej 30% u nich to norma

  • 3. Data: 2004-12-15 12:18:31
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Wojtek napisał:

    > Witam!
    > Jakis miesiac temu zlozylem do inkasa w Citibanku czek na okolo 700$
    > wystawiony prze amerykanski bank (a raczej duza firme, ktora ma tam konto).
    [...]

    Firma na literę G. w pramach programu na literę A.?

    Szy.

  • 4. Data: 2004-12-15 12:55:56
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Mialem taki sam problem.
    Nie zdziw sie gdy sie okaze ze firmie z USA rowniez zabrali troche kasy z
    konta.
    (za sam fakt realizacji czeku w innym kraju)

    Jedymym rozwiazaniem jest wyjazd do USA i zalozenie tam konta.
    Ja zrobilem to w polskim bankuw NYC http://www.psfcu.com

    Teraz czeki z USA wysylam na adres tego banku z napisem DEPOSIT ONLY PLEASE.

    Po 3 dniach kasa jest na koncie i wybieram ją w bankomatach w Polsce bez
    jakichkolwiek prowizji.

    INNEGOWYJSCIA NIE MA.

    Patek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2004-12-16 09:41:46
    Od: "Leon" <l...@o...pl>

    "Patek" <g...@h...com> wrote in message
> [...]
    > PLEASE.
    >
    > Po 3 dniach kasa jest na koncie i wybieram ją w bankomatach w Polsce bez

    P&SFCU nie lupi Cie za wybieranie gotowki z zagranicznego ATM ?
    Z ciekawosci; poslugujesz sie debetowa VC CheckCard czy ATM Card ?
    Jest jeszcze kwestia przewalutowania, prawda ?

    Pozdrawiam
    Leon

  • 6. Data: 2004-12-16 23:15:25
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > Jedymym rozwiazaniem jest wyjazd do USA i zalozenie tam konta.
    > Ja zrobilem to w polskim bankuw NYC http://www.psfcu.com
    http://www.psfcu.com/menu/index2.php?&SWlang=pl
    oprocentowanie KK 9.90 % a w Polsce w citi chyba 36 !!

  • 7. Data: 2004-12-17 06:04:07
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grzegorz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.psfcu.com/menu/index2.php?&SWlang=pl
    > oprocentowanie KK 9.90 % a w Polsce w citi chyba 36 !!

    Ale to oprocentowanie to jest dla USD.

    Darek