  • 11. Data: 2010-08-03 07:39:22
    Temat: Re: Hossa ale dlaczego?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "ichi" <a...@d...gh> napisał w wiadomości
    news:i38g5l$jdt$1@inews.gazeta.pl...

    > Zamiast wykresów można sobie oglądać średnie - piękne, wygładzone...
    > Sugeruję też nie używać wielkich kwantyfikatorów ("zawsze") w stosunku do
    > rynków finansowych.

    Zawsze jest zawsze jak najbardziej na miejscu. Uśrednij sobie cenę złota,
    waluty i zobacz wykres za ostatnie 100 lat. Rynek zawsze przesadza.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-08-03 07:44:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślisz, że oni myślą RACJONALNIE???

    Nic nie oceniałem. Już zupełnie się nie nadaję do tego by wyrokować czy oni
    myślą racjonalnie czy to Ty masz kisiel w głowie. Zauważyłem tylko, że
    pewnie mają inne wskaźniki na to co jest drogie. Jeżdżą mercedesami mają
    rolexy i pandy nie są za drogie.

  • 13. Data: 2010-08-03 07:47:56
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > myślą racjonalnie czy to Ty masz kisiel w głowie. Zauważyłem tylko, że
    > pewnie mają inne wskaźniki na to co jest drogie. Jeżdżą mercedesami mają

    Jakich ONYCH masz na myśli? Zdecydowana większość (>99%) inwestorów
    giełdowych nie jeździ mercedesami. Weźmy dla przykładu choćby naszych
    obecnych i przyszłych emerytów...

  • 14. Data: 2010-08-03 07:52:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    >
    > Jakich ONYCH masz na myśli? Zdecydowana większość (>99%) inwestorów
    > giełdowych nie jeździ mercedesami. Weźmy dla przykładu choćby naszych

    Masz rację.

  • 15. Data: 2010-08-03 15:14:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    > Jakie są powody obecnej hossy?
    > Wskaźniki takie sobie jak były. Dane makro takie jak były wcześniej. Nic
    > się nie zmieniło. Akcje (C/Z, C/K itp) są raczej drogie, a ceny
    > napompowane.
    > Inwestorzy zagraniczni mają znacznie lepsze miejsca do inwestowania od
    > Polski, jak np Chiny.
    > Jedynym powodem wzrostów jest wg mnie wcześniejszy spadek.
    >
    > Jakiś słomiany ten ogień. Nie kupuję, ale też i nie sprzedaję. :)

    Chodzą "słuchy" że Ben-helikopter ma zamiar docisnąć pedał do podłogi na
    maszynie drukarskiej.
    Długo nie trzeba szukać. W tej chwili wystarczy obserwowac google z hasłem
    FED, Beranke, QE2
    oraz cotygodniowe raporty H.41, resztę zostaw "dzie(l)nnym" analitykom.

    pozdro
    george