eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHotel skubnął mi 100 USD z konta - epilog
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2002-07-10 11:32:35
    Temat: Hotel skubnął mi 100 USD z konta - epilog
    Od: "marjus" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli ktoś ciekaw jak zakończyła się moja przygoda z pierwotną stratą kaski
    z konta mBank (post z 05.07.2002r.) to proszę.

    Reklamacja załatwiona dosłownie w locie. Zgłoszona 05.07.2001 - kasa wróciła
    tego samego dnia na konto. Blokowane śrdoki na czas wyjaśnienia (niby 90 dni
    na załatwienie reklamacji) - odblokowane dzisiaj (10.07.2002r.).

    Moja równoczesna interwencja w hotelu zaowocowała zwróceniem mi na konto
    pieniędzy niesłusznie pobranych (dostałem od nich maila przepraszającego -
    miło, że się tak przyzwoicie zachowali). Efekt jest taki, że dostałem
    pieniądze dwukrotnie!

    Myślę, że mBank szybko ureguluje całą sprawę (zgłoszone) - podobnie jak
    załatwił moją reklamację.

    Podsumowując: pełnia zadowolenia z wybranego przeze mnie (m)banku. Kamień
    spadł mi z serca (portfela ;-). Następnym jednak razem założę jako gwarancję
    gotówkę :)).

    Pozdrawiam grupę i dział reklamacji mBanku
    Marek



  • 2. Data: 2002-07-10 12:05:01
    Temat: Re: Hotel skubnął mi 100 USD z konta - epilog
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>


    Użytkownik marjus <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:agh600$p26$...@n...tpi.pl...
    > Jeśli ktoś ciekaw jak zakończyła się moja przygoda z pierwotną stratą
    kaski
    > z konta mBank (post z 05.07.2002r.) to proszę.
    >
    > Reklamacja załatwiona dosłownie w locie. Zgłoszona 05.07.2001 - kasa
    wróciła
    > tego samego dnia na konto. Blokowane śrdoki na czas wyjaśnienia (niby 90
    dni
    > na załatwienie reklamacji) - odblokowane dzisiaj (10.07.2002r.).
    >
    > Moja równoczesna interwencja w hotelu zaowocowała zwróceniem mi na konto
    > pieniędzy niesłusznie pobranych (dostałem od nich maila przepraszającego -
    > miło, że się tak przyzwoicie zachowali). Efekt jest taki, że dostałem
    > pieniądze dwukrotnie!
    >
    > Myślę, że mBank szybko ureguluje całą sprawę (zgłoszone) - podobnie jak
    > załatwił moją reklamację.
    >
    > Podsumowując: pełnia zadowolenia z wybranego przeze mnie (m)banku. Kamień
    > spadł mi z serca (portfela ;-). Następnym jednak razem założę jako
    gwarancję
    > gotówkę :)).
    >
    > Pozdrawiam grupę i dział reklamacji mBanku
    > Marek
    Witam,
    Widocznie masz jakieś chody w mBanku. Ja czekam na swoją reklamację od
    22.06...
    Dobrze, że chodzi tylko o 42 zł
    Pozdrawiam
    Zbyszek



  • 3. Data: 2002-07-10 13:03:11
    Temat: Re: Hotel skubnął mi 100 USD z konta - epilog
    Od: "marjus" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:agh7qm$69s$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Widocznie masz jakieś chody w mBanku. Ja czekam na swoją reklamację od
    > 22.06...
    > Dobrze, że chodzi tylko o 42 zł
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek

    No tak, mają 90 dni. Jednak moja sprawa była chyba dość jasna, że tak szybko
    się zakończyła. Na szczęście:)))

    Pozdr
    Marek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1