  • 11. Data: 2009-09-01 18:25:29
    Temat: Re: Hurra! Podwyżki w mBanku!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > No tak. W końcu wysokość opłaty najlepiej podać w dniu jej wprowadzenia.
    > ;)

    Ale to raczej standard w bankach (i nie tylko). Chyba, że coś wcześniej
    wypłynie (przypadkiem lub nie) na jakieś forum itp.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-09-01 18:59:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 18:51:13 +0200, Pete napisał(a):

    > Ślepy, jak bozię kocham albo brak umiejętności czytania ze zrozumieniem
    > :P. Pod wcześniej podanym linkiem masz jak wół:

    Dobra, s/wysokość opłaty/informację o produkcie/ :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2009-09-02 05:50:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 20:59, Borys Pogoreło pisze:

    > Dobra, s/wysokość opłaty/informację o produkcie/ :)

    Toć napisałem wcześniej, że:
    "Zapewne produkt wejdzie do sprzedaży 20.09, więc tego dnia pojawią się
    informacje o nowym produkcie."

    :P

    --
    Pete

  • 14. Data: 2009-09-02 06:20:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 07:50:54 +0200, Pete napisał(a):

    > Toć napisałem wcześniej, że:
    > "Zapewne produkt wejdzie do sprzedaży 20.09, więc tego dnia pojawią się
    > informacje o nowym produkcie."

    Ja bym wolał się wcześniej dowiedzieć o nowych produktach, ale ja
    truskawki cukrem... ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2009-09-02 07:45:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 08:20, Borys Pogoreło pisze:

    > Ja bym wolał się wcześniej dowiedzieć o nowych produktach, ale ja
    > truskawki cukrem... ;)

    Każdy by wolał. :P

    Zapisz się do betatesterów, to może zaczniesz dostawać oferty przed
    oficjalnym startem produktu.

    --
    Pete