  • 1. Data: 2012-11-19 17:27:02
    Temat: IB lokata ping-pong automat?
    Od: S <a...@w...pl>

    Czy da się jakoś zautomatyzować proces zakładania lokaty ping-pong w
    IdeaBanku czy ręcznie codziennie trzeba ją zakładać na nowo?
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-11-19 18:21:12
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Obawiam się, że tylko poprzez jakieś makro powtarzające klikanie.

  • 3. Data: 2012-11-19 18:31:35
    Temat: Re: IB lokata ping-pong automat?
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-19 18:21, Konfabulator pisze:
    > Obawiam się, że tylko poprzez jakieś makro powtarzające klikanie.

    A pieniądze muszą leżeć 24h czy schodzą dnia następnego rano? Czyli np.
    zakładam sobie o 20:00 dziś to mi zejdą o 20:00 jutro czy do 9:00 jutro?
    Próbowałem rozmawiać z konsultantem na ten temat, ale nie był zbyt
    zorientowany akurat w tym produkcie.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-11-19 18:44:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-11-19, S <a...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > zakładam sobie o 20:00 dziś to mi zejdą o 20:00 jutro czy do 9:00 jutro?
    > Próbowałem rozmawiać z konsultantem na ten temat, ale nie był zbyt

    Chyba trzeba włożyć przed 21, a rano pieniądze już masz.
    Ale sprawdź w regulaminie najlepiej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2012-11-19 22:10:06
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 19.11.2012 S <a...@w...pl> napisał/a:
    > Czy da się jakoś zautomatyzować proces zakładania lokaty ping-pong w
    > IdeaBanku czy ręcznie codziennie trzeba ją zakładać na nowo?

    tam jak kojarzę musi być interakcja w postaci wklepania smsu przy zakładaniu,
    (mam rację), także taki prosty automat nie będzie i tak pełnym automatem.

  • 6. Data: 2012-11-19 22:26:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-11-19, PKL <s...@i...lublin.pl> wrote:

    [...]

    > tam jak kojarzę musi być interakcja w postaci wklepania smsu przy zakładaniu,
    > (mam rację), także taki prosty automat nie będzie i tak pełnym automatem.

    Nie ma potwierdzania SMS przy tej lokacie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2012-11-23 20:38:02
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Chyba trzeba włożyć przed 21, a rano pieniądze już masz.
    > Ale sprawdź w regulaminie najlepiej.

    Najpóźniej składałem dyspozycję o 20:35 i została założona bez problemu.
    Rano najwcześniej o 7:30 zdarzyło mi się sprawdzać i już lokata była
    zlikwidowana.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-11-23 21:00:11
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-23 20:38, Grzexs pisze:

    > Najpóźniej składałem dyspozycję o 20:35 i została założona bez problemu.
    > Rano najwcześniej o 7:30 zdarzyło mi się sprawdzać i już lokata była
    > zlikwidowana.

    Miałem już ok. 6:30. Zdecydowałem się założyć konto. W sumie jeśli ktoś
    codziennie korzysta z konta to robi się z tego całkiem niezły ROR na 7%
    (w KB tylko do połowy stycznia i max 8000, a tu 20000).

    A może ktoś spróbował wysłać przelew z datą przyszłą? Czy najpierw
    schodzi lokata, potem przelew czy odwrotnie? Dopiero w poniedziałek
    przetestuję osobiście ;-)

    --
    Pozdrawiam